تصاویری از سرقت دزدان از یک فروشگاه تلفن همراه در آمریکا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فضای بی‌در و پیکر مجازی ایمان، اعتقاد و امنیت روانی جامعه را مورد هجوم قرار داده است.
محمدرضا زنوزی احتمالا متفاوت‌ترین نسخه خود را در آنتن زنده تلویزیونی ارائه کرد.
با افزایش ناگهانی قیمت رجیستری موبایل در ترکیه از ۶ هزار لیره به ۲۰ هزار لیره بسیاری از شهروندان شهر‌های مرزی ترکیه، به کشور‌های اطراف از جمله گرجستان و آذربایجان رفتند تا موبایل خریداری کنند.
به‌زودی حداقل 22 بازیکن آماده جدایی و پیوستن به تیمی دیگر خواهند بود. کیلیان امباپه نیز با بند مهمش می‌تواند به این جمع اضافه شود.
لین ژی کیانگ، معاون مدیر آژانس پرواز‌های فضایی انسانی چین، طی یک کنفرانس خبری در مرکز پرتاب ماهواره جیوچوان گفت: «برنامه‌های این کشور برای فرود روی ماه شامل «اقامت کوتاه در سطح ماه و اکتشاف مشترک انسان و ربات» است.
شاهرود- رئیس موسسه تحقیقاتی جنگل‌ها و مراتع کشور با بیان اینکه انگل دارواش به درختان اورس استان سمنان هجوم آورده است، گفت: مبارزه دستی و مکانیزه با این انگل در دستور کار است.
رییس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران شایعه ورود مار‌های سمی به سواحل فریدونکنار و بابلسر را رد کرد.
افزایش قیمت دلار موجب شده است تا بسیاری از شهروندانی که در سال‌های قبل به کشور‌هایی همچون امارات، ترکیه و ارمنستان سفر می‌کردند، امسال راهی مناطق توریستی و شمالی ایران شوند و حجم مسافران نوروزی در این مناطق نسبت به سال‌های گذشته افزایش یابد.
تشدید اختلاف‌ها، تضعیف انسجام‌ها، باج‌گیری دیگر کشورها و بروز مشکلات اقتصادی از جمله پیامدهای هجوم مهاجران و پناهجویان به کشورهای اتحادیه اروپا است.
یک زن جوان می‌گوید: «هر روز باید این وضعیت را تحمل کنیم، جا برای نفس کشیدن وجود ندارد و با خود فکر می‌کنم آن‌هایی که بیماری تنفسی دارند و در عین حال مجبورند از مترو استفاده کنند چه کار می‌کنند. خود من هم مجبور هستم وگرنه چه کسی حاضر است این حجم از شلوغی و فشار را تحمل کند. اگر چندین قطار و واگن اضافه شود این مشکلات حل می‌شود، اما چرا اضافه نمی‌شود را هیچ‌کس نمی‌داند.» مسافرانی که در ایستگاه بعد سوار قطار می‌شوند از معطلی بیش از حد گلایه می‌کنند و می‌گویند، ممکن است دیگر نتوانند به کارشان برسند.
تیم فوتبال النصر عربستان در اولین حضور رسمی «کریستیانو رونالدو» موفق شد برابر تیم الاتفاق به پیروزی برسد و در صدر جدول باقی بماند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پنجمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
ده‌ها تن از شهروندان سوریه که از بدتر شدن شرایط اقتصادی کشور خود به خشم آمده‌اند، روز یکشنبه به مرکز فرمانداری در شهر جنوبی سویدا هجوم بردند و آن را غارت کردند.
محاصره مجیدی توسط نیروهای امنیتی مستقر در استادیوم راشد دبی، صحنه‌ای جالب توجه را رقم زد.
اقدامی که مقتدی صدر انجام داد و معادلات سیاسی عراق را به هم ریخت و مقداری مسئولان عراقی را نسبت به این موضوع درگیر کرد که هنوز تبعات برخی مسائل وجود دارد. حتی ما نگران بودیم که با این شرایط اربعین چگونه برگزار خواهد شد، البته گمانه زنی هایی هم بود که احتمالا طرح های شیطنت آمیزی برای تحت الشعاع قرار دادن اربعین به عنوان یکی از بزرگترین کنگره های اسلامی مد نظر بوده که از ناحیه آمریکایی ها ،اسراییلی ها و حتی سعودی ها بعید نیست.
معاون پایش و نظارت محیط زیست استان درباره وضعیت آلودگی هوای مشهد گفت: از شدت آلاینده‌های گرد و غبار در سطح جو طی روز دوشنبه کاسته خواهد شد، میزان این آلودگی بر اساس شاخص متوسط ۲۴ ساعته ۱۵۰ است، اما بر اساس شاخص‌های لحظه‌ای در ساعاتی از روز به ۱۷۰ نیز رسیده است.
اگر جایگاهی که برای هواداران زن در نظر گرفته شده بود ۵۰۰ نفر باشد حداقل سه برابر این تعداد برای تماشای بازی پرسپولیس به ورزشگاه آمده‌اند.
نام دو تیم از همگروهی های ایران در میان ده کشوری که بیشترین درخواست برای بلیت جام جهانی داشته‌اند، دیده می‌شود. هجوم هواداران انگلیس و آمریکا برای دیدار با ایران در جام جهانی شگفت انگیز بوده است.
یک منبع مسئول در وزارت خارجه عراق گفت: قرار بود دور ششم مذاکرات ایران و عربستان در اواخر جولای برگزار شود و بغداد تمام تدارکات برای برگزاری این نشست را انجام داده بود، اما تحولات سیاسی در عراق و هجوم طرفداران جریان صدر به منطقه خضرا منجر به تعویق این دور از مذاکرات شد.
بازار سهام در نیمه دوم معاملات امروز شاهد هجوم فروشندگانی بود که با وجود تازیدن بر صف خرید میلیونی لیدرها اما همچنان با مدارای کج دار و مریز معامله گران گوش بزنگ اخبار برجامی بود.
سیل خانمان برانداز بامداد جمعه هفتم مردادماه جاری براثر بارندگی رگباری و طغیانی شدن رودخانه ها به ویژه رودخانه چالوس در نقاط بالادست مناطق کوهستانی بخش مرزن آباد چالوس رخ داد.
روز گذشته ۲ خردادماه ۱۴۰۱ «محمود گودرزی» با اشاره به شرایط کنونی بازار سرمایه اظهار کرد در حال حاضر شرکت بورس تهران به‌صورت متناوب و با توجه به شرایط بازار، عرضه‌های اولیه را در دستور کار خود قرار داده است. عرضه اولیه بعدی بازارسرمایه کدام نماد خواهد بود؟
این یک تغییر چشمگیر نسبت به دو سال گذشته است؛ زمانی که فلزات در موجی از خوش بینی های پس از قرنطینه، پیش بینی های تورمی و غوغای عرضه افزایش یافتند. اکنون، تورم اینجاست و ذخایر هنوز کم است. اما به دلیل نگرانی ها در مورد کند شدن فعالیت صنعتی در سراسر اقتصادهای بزرگ، قیمت ها به شدت کاهش می یابد و تقاضا در چین کاهش می یابد.
در سال‌های پایانی جنگ، قرارگاه سری نصرت به فرماندهی شهید سردار علی هاشمی، فرمانده سپاه ششم امام صادق (ع) تشکیل شد و بعد از آنکه دشمن پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ دست به هجومی دوباره زد، او و یارانش با دلاوری‌های فراوان شهید شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ