پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با با بیان اینکه این تیم هنوز نباید از کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر ناامید باشد، گفت: بهتر است مربیان قبل از بازی دست دادن به هم را کنار بگذارند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی پوشان با یک برد اقتصادی به سه امتیاز دست پیدا کردند گفت: جذب بازیکن جزو وظایف کادر فنی است و مدیرعامل باشگاه نباید خودسرانه عمل کند.
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در هفته اول لیگ برتر پیروز شد، ولی نباید فکر کنیم که با این برد مدعی اصلی قهرمانی هستیم.
برگردیم به عقب به روزهایی که برانکو با پرسپولیس در دومین فصل حضورش نایب قهرمان شد، ولی ماند تا پرسپولیس نوین را شکل بدهد، ساپینتو هم می تواند معمار نوین استقلال باشد
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به اهمیت دربی و تعیین قهرمان جام حذفی گفت: استقلال اگر می‌خواهد برنده بازی با پرسپولیس شود نباید اشتباهات دیدار برگشت لیگ برتر را تکرار کنند.
سرمربی استنقلال خاطرنشان کرد: این باور نکردنی بود که هواداران تراکتور بیشتر از ما بودند. در آینده باشگاه باید بیشتر به این موضوع توجه کند، ما وقتی در شهرهای دیگر می رویم به اندازه کافی به هواداران ما بلیت نمی دهند. ولی اتفاقی که امروز افتاد، نباید تکرار شود.
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی ها می توانستند به قهرمانی در لیگ دست پیدا کنند گفت: مشکلاتی که برای استقلال بوجود آوردند این تیم را از قهرمانی دور کرد.
در حالی که استقلال تقریبا قهرمانی لیگ بیست‌ودوم را از دست رفته می بیند، و در چند بازی اخیر نیز آبی‌ها دچار افول شده اند، حجت کریمی مدام از جمله نگران نباشید استفاده می‌کند.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه گل های زده عیسی آل کثیر مقابل استقلال و گل گهر نشان دهنده نظم تیمی سرخپوشان است، گفت: پرسپولیس نباید با این دو برد کارش را تمام شده بداند.
از نظر مهدی پاشازاده استقلال نباید امیدش را به قهرمانی در لیگ برتر از دست بدهد ضمن اینکه جام حذفی را نیز در کنارش دارد.
یحیی گل محمدی در پایان بازی با سپاهان درخواست ویژه ای از بازیکنانش داشت؛ اینکه بازی ها را تمام شده فرض نکنند و اینطور تصور نکنند، شانس قهرمانی به طور کامل از دست رفته است.
با پیروزی سپاهان و پرسپولیس، برای اینکه شاگردان ساپینتو همچنان شانس قهرمانی داشته باشند، چاره ای جز پیروزی برابر گل گهر ندارند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مسئولان انضباطی فدراسیون فوتبال باید بین مربیان تفاوتی قائل نشوند، گفت: سرمربی استقلال زیر ذره بین است و با هر حرکت کوچکی با او برخورد می شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال نباید در دیدارهای آینده امتیاز از دست بدهد گفت: ساپینتو فرصت زیادی ندارد و اگر به دنبال قهرمانی است باید حریفان را شکست دهد.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تجهیز باشگاه‌ها به سیستم کمک داور ویدئویی گفت: پرسپولیس و استقلال نباید از سایر باشگاه‌ها عقب بیفتند.
ارسلان بیرون از تیم بود و قهرمان تیم شد. این فوتبال است. نباید خسته شوی. این پیام من برای همه بازیکنان است. اگر تسلیم شوی، انتخابی برای سرمربی نخواهی بود. ارسلان کار کرد و او را به تیم برگرداندم.
سرمربی استقلال گفت ارسلان به همه یاد داد نباید تسلیم شوید و او امروز به قهرمان تیم تبدیل شد.
ریکاردو ساپینتو در شروع کار با استقلال مجبور بود تنها به یک چیز فکر کند. نتیجه چرا که استقلال پیش از او یک فصل را بدون شکست پشت سر گذاشت و قهرمان شد.
پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال یک مدعی جدی برای قهرمانی است و ساپینتو نباید اجازه دهد که رفتار او تبدیل به پاشنه آشیل آبی پوشان شود.
سرپرست استقلال قول داد که هواداران از این هفته، تیم متفاوت تری را مشاهده خواهند کرد.
رئیس جدید فدراسیون فوتبال می گوید که حتی اگر همین الآن همگی دست به دست هم بدهیم، باز هم از کره جنوبی، ژاپن و قطر عقب هستیم.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در واکنش به بازگشت مهدی قایدی به این تیم گفت: از ابتدا هم تصمیم به جدایی این بازیکن و کوچ به لیگ امارات اشتباه بود.
نباید می‌باختیم که باختیم. از این به بعد سعی می‌کنیم بهتر ظاهر شویم و رشد کنیم. خیلی رکورد برای من حرف جالبی نیس
استاندار تهران اعلام کرد: امروز صبح پیگر دو سیل زده دیگر پیدا شد و با حداکثر توان و امکانات عملیات جست و جو ادامه دارد.
طی چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر توافق احتمالی فرهاد مجیدی با یک تیم اماراتی به گوش می‌رسد و گفته شده او تصمیم گرفته در اوج ، لیگ ایران را ترک نماید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ