نباید می‌باختیم که باختیم. از این به بعد سعی می‌کنیم بهتر ظاهر شویم و رشد کنیم. خیلی رکورد برای من حرف جالبی نیس
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برگردیم به عقب به روزهایی که برانکو با پرسپولیس در دومین فصل حضورش نایب قهرمان شد، ولی ماند تا پرسپولیس نوین را شکل بدهد، ساپینتو هم می تواند معمار نوین استقلال باشد
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به اهمیت دربی و تعیین قهرمان جام حذفی گفت: استقلال اگر می‌خواهد برنده بازی با پرسپولیس شود نباید اشتباهات دیدار برگشت لیگ برتر را تکرار کنند.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: سایپنتو نگران تمدید قراردادش با استقلال نباشد.
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی ها می توانستند به قهرمانی در لیگ دست پیدا کنند گفت: مشکلاتی که برای استقلال بوجود آوردند این تیم را از قهرمانی دور کرد.
سرمربی استقلال از هواداران تیمش خواست فردا حضور بیشتری در ورزشگاه داشته باشند و به حمایت از آبی‌ها بپردازند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برد این تیم در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به شدت از مدیرعامل باشگاه استقلال انتقاد کرد و گفت: فتح الله زاده نباید در تلویزیون علیه مربی و بازیکنان صحبت می‌کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مسئولان انضباطی فدراسیون فوتبال باید بین مربیان تفاوتی قائل نشوند، گفت: سرمربی استقلال زیر ذره بین است و با هر حرکت کوچکی با او برخورد می شود.
سرمربی استقلال با صورتی خندان در تمرین امروز استقلال حاضر شد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال نباید در دیدارهای آینده امتیاز از دست بدهد گفت: ساپینتو فرصت زیادی ندارد و اگر به دنبال قهرمانی است باید حریفان را شکست دهد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال نباید به دنبال بازیکنان خارجی پا به سن گذاشته باشد گفت: جذب این بازیکنان جز بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نتیجه دیگری ندارد.
استقلال در تلاش برای گذر از روزهای بحرانی است و ریکاردو ساپینتو برای گذر از این روزها روی کمک دستیار ایرانی اش یعنی خسرو حیدری حساب ویژه ای باز کرده است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه یک مربی تا این حد نباید تحت تأثیر مسائل حاشیه‌ای قرار بگیرد، گفت: سرمربی استقلال باید بابت این رفتارها و ضرری که به تیم می زند پاسخگو باشد.
کارشناس فوتبال گفت: مدیران استقلال نباید در جذب بازیکن شتابزده عمل کنند و بازیکنانی را به خدمت بگیرند که کارایی ندارند.
ارسلان بیرون از تیم بود و قهرمان تیم شد. این فوتبال است. نباید خسته شوی. این پیام من برای همه بازیکنان است. اگر تسلیم شوی، انتخابی برای سرمربی نخواهی بود. ارسلان کار کرد و او را به تیم برگرداندم.
سرمربی استقلال گفت ارسلان به همه یاد داد نباید تسلیم شوید و او امروز به قهرمان تیم تبدیل شد.
ریکاردو ساپینتو در شروع کار با استقلال مجبور بود تنها به یک چیز فکر کند. نتیجه چرا که استقلال پیش از او یک فصل را بدون شکست پشت سر گذاشت و قهرمان شد.
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید نباید گول نتایج انگلیس، آمریکا و ولز را در بازی‌های دوستانه و لیگ ملت‌ها خورد.
پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال یک مدعی جدی برای قهرمانی است و ساپینتو نباید اجازه دهد که رفتار او تبدیل به پاشنه آشیل آبی پوشان شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال نباید خود را وارد حواشی کند گفت: جنجال‌هایی که رخ می‌دهد و باعث اخراج ساپینتو می‌شود به آبی پوشان ضربه می‌زند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه سرمربی آبی پوشان باید فقط تمرکزش بر روی نتایج این فصل استقلال باشد گفت: ساپینتو نباید درباره مربیان قبل صحبت کند.
کارشناس فوتبال گفت: مس کرمان یک تیم دونده و جنگنده است و دوندگی این تیم می‌تواند برای استقلال دردسرساز شود.
پیشکسوت آبی پوشان با بیان این موضوع که استقلال نباید مس را دست کم بگیرد، تاکید کرد: ساپینتو ابزار بازی تهاجمی را داشته و باید از آن بهتر استفاده کند.
پیشکسوت استقلال معتقد است که تیم ساپینتو نیاز به زمان دارد و هواداران نباید با یک باخت امید خود را از دست بدهند.
استاندار تهران اعلام کرد: امروز صبح پیگر دو سیل زده دیگر پیدا شد و با حداکثر توان و امکانات عملیات جست و جو ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ