سرمربی استقلال گفت ارسلان به همه یاد داد نباید تسلیم شوید و او امروز به قهرمان تیم تبدیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حتی اگر ۶ میلیارد دلار اخیر که در قالب توافق ایران و آمریکا آزاد شده، به صورت نقد در اختیار ایران قرار می‌گرفت، تنها می‌توانست بخش کوچکی از نیاز‌های کشور به سرمایه گذاری در حوزه‌های مولد را پوشش دهد. کافی است توجه داشته باشیم که بر اساس برخی ارزیابی ها، صنعت نفت و گاز کشورمان به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.
مطالعات و اندازه گیری دقیق زمینی که در ایستگاه‌های شاخص ساحلی دریای خزر انجام گرفته این مساله سبب افزایش قابل توجه محدوده ساحلی در طول بیش از ۸۵۰ کیلومتر سواحل شمالی کشور شد و کارشناسان معتقدند: با تشدید روند کاهشی آب، شاهد پسروی بیشتر دریا و خروج بخش عمده‌ای از بستر دریا در آینده نه چندان دور باشیم.
فرار سرمایه از بخش کشاورزی به کوچک بودن اراضی، قیمت تضمینی خرید محصولات و ریسک بالا تولید محصولات کشاورزی بر می گردد.
فاطمه دانشور، مدیرعامل موسسه خیریه مهرآفرین گفت: بعد از روی کار آمدن طالبان، موج مهاجرت خانواده‌ها از افغانستان بالا گرفت. بخش زیادی از کودکان کاری که ما می‌بینیم، کودکان مهاجرند. شاید بتوان گفت بیش از ۹۵ درصد از کودکان کار، مهاجران افغانستانی‌اند. البته در کنار آن‌ها هم کودکان ایرانی سهمی دارند.
معبد یا کاخ خورهه بنایی بزرگ و باستانی است که ستون‌های سنگی آن یاد و خاطره تخت جمشید را در ذهن شما زنده می‌کند. این مکان تاریخی در دو دوره باستانی و اسلامی ایران مورد استفاده بوده است. محوطه تاریخی خورهه دارای ۳۰۰۰ مترمربع وسعت دارد که از یک بنای کاخ شامل بخش درونی، اتاق‌های متعدد و محوطه بیرونی تشکیل شده است.
به جای اینکه دارو‌ها بموقع و با کمترین قیمت در اختیارمان قراربگیرد باید علاوه بر مشکلات جسمی و روحی‌مان مدام نگران باشیم و زیر بار قرض برویم. از مسئولان درخواست دارم تا با وارد کردن این دارو‌ها حداقل بخش کوچکی از رنج ما را تسکین دهند.
جانشین وزیر دفاع گفت: در فاصله ۴۰ ساله و با وجود تحریم‌های سنگین موفقیت‌های بسیاری کسب کرده‌ایم که موشک «خرمشهر ۴» بخش کوچکی از آن‌ها است.
جانشین وزیر دفاع: در فاصله ۴۰ ساله و با وجود تحریم‌های سنگین موفقیت‌های بسیاری کسب کرده‌ایم که موشک «خرمشهر ۴» بخش کوچکی از آن‌ها است.
جانشین وزیر دفاع: در فاصله ۴۰ ساله و با وجود تحریم‌های سنگین موفقیت‌های بسیاری کسب کرده‌ایم که موشک «خرمشهر ۴» بخش کوچکی از آن‌ها است.
جانشین وزیر دفاع: در فاصله ۴۰ ساله و با وجود تحریم‌های سنگین موفقیت‌های بسیاری کسب کرده‌ایم که موشک «خرمشهر ۴» بخش کوچکی از آن‌ها است.
آمار و داده‌های بخش کشاورزی در ایران، از عدم پایداری و توسعه محور بودن کشاورزی حکایت دارد.
کابین ب ام و همواره یک محیط الهام بخش برای سایر برند‌های خودرویی بوده است. اینجا هم با یکی از بهترین‌های ب ام و روبرو می‌شویم. ترکیب جذاب چرم و فیبرکربن مشکی با جزئیات مکمل قرمز رنگ نه تنها کیفیت بسیار بالایی دارد بلکه حس فوق العاده‌ای از حضور در یک اسپرت حرفه‌ای را انتقال می‌دهد.
سخنگوی وزارت صمت با اشاره به برنامه واردات ۱۰۰ هزار خودرو به کشور، گفت: بخش اعظم خودروهای وارداتی سه ماهه تحویل متقاضیان می‌شود و فقط بخش کوچکی فوری و یا شش ماهه تحویل خواهد شد.
رقابتهای اسکی آلپاین قهرمانی جهان در بخش مقدماتی مارپیچ کوچک با تاریخ سازی نمایندگان اسکی کشورمان همراه بود.
جایگاه چهار بانوی ملِ‌پوش اسکی ایران در بخش مارپیچ کوچک در رقابت‌های قهرمانی جهان مشخص شد.
دوره مربیگری بین المللی کوکی وان در ۲ بخش تئوری و عملی با حضور رئیس فدراسیون تکواندو و مدرسانی از کره جنوبی به صورت رسمی افتتاح شد.
خاندوزی با اشاره به اینکه بخشی از نوسانات ارزی ناشی از انتظارات تورمی بود، تاکید کرد: بخش کوچکی از مشکلی که در آبان و آذر ایجاد شد ناشی از اشتباه تخصیص در زیرمجموعه‌های بانک مرکزی بود و موجب شد در مدت کوتاهی درباره تقاضای کالاهایی که باید با درهم وارد می‌کردند، دچار مشکل شود، زیرا در آن ایام درهم کم بود و تصور شده بود که کشور ارز کم دارد و برای تامین آن هجوم آورده شود.
مجری تلویزیون هیچ اشاره‌ای به مقصر اصلی فقر و فلاکت اقتصادی فوتبال ایران نکرد! صداوسیما حاضر نیست از درآمد چندده هزار میلیاردی خود بابت پخش زنده مسابقات فوتبال، بخش کوچکی را به باشگاه‌ها بدهد تا شاهد این رسوایی و آبروریزی در قرن بیست و یکم نباشیم.
تصویر هفته که توسط محققانی که با این تلسکوپ فضایی کار می‌کنند منتشر شده، خیره‌کننده است و خوشه باز ان‌جی‌سی ۶۵۳۰ (NGC ۶۵۳۰) را نشان می‌دهد. این خوشه که از هزاران ستاره تشکیل شده در هاله‌ای از غبار فرو رفته و بخش کوچکی از سحابی عظیم و زیبای مرداب را تشکیل می‌دهد.
فریادهای «بزنش.. بزنش» و تصاویر اغتشاشگران سنگ به دست، این تنها بخش کوچکی از روایت ماجرای شهادت سید روح‌الله عجمیان است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از راه‌اندازی ۳۲۸۵ طرح اشتغال برای مددجویان در بخش صنایع کوچک خبر داد.
مدیر عامل بانک تخصصی بخش مسکن از امضای تفاهم نامه سه جانبه این بانک، وزارت راه و شهرسازی و شهرداری تهران برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد اجاره‌ای کوچک متراژ در جنوب پایتخت خبر داد.
رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: تابستان ۱۴۰۰ بخش صنایع ۷ میلیارد دلار از قطعی‌های نامنظم و مکرر برق متضرر شده است.
نیم قرن پیش بزرگترین واقف ایران و میلیاردر دهه ۳۰ شمسی از دنیا رفت. درحال حاضر کتابخانه و موزه ملی ملک در تهران بخش کوچکی از موقوفات فرهنگی او در تهران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ