سرپرست استقلال قول داد که هواداران از این هفته، تیم متفاوت تری را مشاهده خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس عبدی نوشت: فقر نیز یکی از عوامل بروز این وضع است، ولی مهم‌تر از آن اختلال در قواعد حقوقی و عرفی حاکم بر روابط مردم و نیز غیبت حکومت و دولت است و اگر هم حکومت غایب نباشد به راحتی می‌توان گفت که سوگیری و تبعیض در داوری‌ها منع از مواجهه عادلانه خواهد شد.
دانیل کرامبل اسمیت، RDN، متخصص تغذیه در Top Nutrition Coaching گفت: «ترکیب برخی مکمل‌های غذایی و دارو‌ها می‌تواند منجر به اثرات مضر مختلفی از جمله کاهش اثربخشی دارو، افزایش خطر سمیت دارو، و عوارض جانبی غیرمنتظره شود.» اگر دارو‌ها و مکمل‌هایی مصرف می‌کنید، در اینجا ترکیب‌های بالقوه خطرناکی وجود دارد که کارشناسان می‌گویند باید از آن‌ها آگاه باشید و از آن‌ها اجتناب کنید.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: نباید بگذاریم یاد، نام و دلاوری‌های مثال زدنی شهدا که همچون جواهری ارزشمند در صفحات تاریخ می‌درخشند فراموش و مورد غفلت قرار گیرد.
رییس کمیته داوران بار دیگر تاکید کرده که در سه هفته پایانی مسابقات داوری‌های لیگ برتر خوب بوده است.
عارف رستمی پس از شکست مس کرمان برابر پرسپولیس از عملکرد داوران انتقاد کرد.
به طور جدی این باور بین مربیان ایران تقویت شده که فدراسیون انتخاب نهایی خود را انجام داده و تصمیم قطعی بر استخدام سرمربی خارجی است و صف ایرانی‌ها برای هیچ تشکیل شده! انصراف داخلی‌ها البته دست فدراسیون را بارتر می‌کند که اگر خطر نرخ ارز نباشد یک خارجی بیاورد
کارل هاینس رومنیگه، نایب رئیس سابق بایرن مونیخ، واکنش جالبی به قضیه بارساگیت نشان داد.
آبادان- مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فکر نمی‌کنم صنعت نفت آبادان به دسته یک برود ولی وقتی اینگونه داوری انجام می‌شود، انگیزه و روحیه از بین می‌رود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل کریستال پالاس ضمن ستایش از بازیکنانش از یکسان نبودن داوری‌ها در مسابقات لیگ برتر انتقاد کرد.
مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع پرسپولیس می‌گوید حاضر است هزینه آوردن VAR را بدهد.
بسیاری از دارو‌ها را در مکان نامناسبی نگهداری می‌کنیم، از تاریخ انقضا چشم پوشی می‌کنیم و به طور کلی فکر می‌کنیم که همه کار‌های ایمن را انجام داده ایم. در حالی که ممکن است این طور نباشد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد با مصاحبه علیه داوری مسابقات برخورد خواهد کرد.
قائمشهر- سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز گفت: با گذشت و انجام سه بازی در لیگ ایران هنوز متوجه نشدم برخی داورها چگونه در فوتبال انجام می شود.
شیوه جدید داوری در طول جام جهانی در حالی به کار گرفته شد که نیت خوبی پشت آن بود اما در نهایت دردسرساز شد.
وزیر خارجه بوسنی هرزگوین در بخشی از نشست خبری اش با وزیر خارجه کشورمان حجاب بر سر گذاشت.
سرمربی تیم کشتی فرنگی رعد پدافند گفت: داوری های لیگ فرنگی در حد مسابقات نبود و به نفع تیم حریف بود.
سرمربی تیم کشتی بلیش گفت: با تیم دوم‌مان هم که به قائمشهر رفته بودیم می‌توانستیم ببریم اما داوری لطمه بزرگی به تیم ما زد.
سرپرست و مدیر تیم استقلال خوزستان نسبت به حواشی علیه این تیم طی هفته‌های اخیر واکنش نشان داد.
ساکت الهامی ضمن رضایت از عملکرد تیمش می‌گوید هوادار فوتبال قابل احترامی را مقابل استقلال ارائه کرده است.
ساکت الهامی ضمن رضایت از عملکرد تیمش می‌گوید هوادار فوتبال قابل احترامی را مقابل استقلال ارائه کرده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کیفیت زمین چمن دستگردی می‌تواند در عملکرد استقلال تأثیرگذار باشد، گفت: آبی پوشان نباید هوادار را دست کم بگیرند و تنها تمرکزشان باید پیروزی در این دیدار باشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه اعتراضات تیم‌ها نسبت به داوری زیاد شده است گفت: رئیس فدراسیون فوتبال باید در این خصوص ورود کرده و مشکلات را برطرف کند.
مدیررسانه باشگاه استقلال به انتقاد از عملکرد داور دیدار با فولاد خوزستان پرداخت و اعلام کرد از حاج‌ملک شکایت خواهند کرد.
اهواز- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: داور سرعت بازی را گرفت و با سابقه‌ای که وجود داشت، این حساسیت‌ها را ایجاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ