لولا داسیلوا، رئیس جمهور برزیل خواستار تلاش برای آزادی جولیان آسانژ شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قاضی فدرال ناظر بر روند محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا در پرونده مداخله او در انتخابات ۲۰۲۰ این کشور، با درخواست تیم حقوقی وی موافقت کرد.
معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری گفت: از رسانه‌های محترم کشور درخواست می‌شود که رعایت اصل صحت و اصالت خبر و حفظ امانت داری را در نقل اخبار سرلوحه کار خود قرار دهند.
نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی، از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواست که با مداخله خود از اجرای طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو جلوگیری کند.
بیش از ۳۰۰ هنرمند صنایع دستی کشور در نامه ای از رئیس جمهور خواستند در قانون حمایت از هنرمندان صنایع دستی، آنها را از پرداخت مالیات معاف کنند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: ضمن مکاتبه با رئیس جمهور از وی درخواست کردم تا طرح بزرگ خط آبی بندر آبادان به سیبه سریع‌تر راه‌اندازی شود.
قم- فرمانده‌کل انتظامی کشور گفت: از دولت درخواست داشتیم تا سطح پوشش دوربین‌های نظارتی را برای تأمین هرچه بیشتر امنیت در ابعاد مختلف را افزایش دهد که رئیس جمهور نیز با این موضوع موافقت کردند.
درحالیکه رئیس‌جمهور ونزوئلا امروز از تمایل کشورش برای پیوستن به «بریکس» خبر داد؛ همتای برزیلی وی بر حمایت از درخواست کاراکاس تأکید کرد.
در ادامه روند تلاش کشورها برای رهایی از سلطه دلار، رئیس‌جمهور برزیل نیز از کشورهای عضو گروه بریکس خواست به منظور دفاع از ارزهای ملی خود، دلار را از مبادلات و تجارت بین‌المللی‌شان حذف کنند.
رئیس جمهور مجارستان از پارلمان کشورش خواست تا درخواست عضویت سوئد و فنلاند در ناتو را تصویب کند.
مهدی تاج به دنبال برگزاری جلسه با معاون اول رئیس جمهور برای رفع برخی از موانع انتخاب سرمربی است.
آقای رئیس‌جمهور می‌تواند با حضور در این جلسه شنونده صحبت‌ها و نظرات نمایندگان باشد. این مساله از این جهت حائز است که در حال حاضر یکی از دغدغه‌هایی که ما داریم این است که صحبت‌هایی که درخصوص سیاست‌های ارزی به آقای رئیس‌جمهور منتقل می‌شود به نوعی باشد که کامل و جامع الاطراف نباشد و شاید دیدگاه‌های متنوع و متفاوت را به اطلاع آقای رئیس جمهور نرسانند.
آقای رئیس‌جمهور می‌تواند با حضور در این جلسه شنونده صحبت‌ها و نظرات نمایندگان باشد. این مساله از این جهت حائز است که در حال حاضر یکی از دغدغه‌هایی که ما داریم این است که صحبت‌هایی که درخصوص سیاست‌های ارزی به آقای رئیس‌جمهور منتقل می‌شود به نوعی باشد که کامل و جامع الاطراف نباشد و شاید دیدگاه‌های متنوع و متفاوت را به اطلاع آقای رئیس جمهور نرسانند.
دفتر دادستانیِ عمومی برزیل از دادگاه عالی این کشور خواسته تحقیقات درباره نقش رئیس‌جمهور سابق این کشور در بروز و هدایت ناآرمی‌های اخیر در پایتخت برزیل را آغاز کند.
عضو جامعه تورگردانان ایران با تاکید بر اینکه دولت باید در شرایط فعلی اقدام مؤثری برای معرفی ایران انجام دهد گفت: انتظارمان این است آقای مخبر گزارشی از فعالیت‌های انجام شده دراین باره دهد.
«امانوئل ماکرون» معتقد است که اروپا باید جدای از آمریکا، استقلال بیشتری در فناوری و قابلیت‌های دفاعی به دست آورد.
رئیس جمهور کره جنوبی در دیدار امروز خود با رئیس جمهور چین، از وی خواست تا از تأثیرگذاری پکن بر کره شمالی برای حل و فصل برنامه هسته ای پیونگ یانگ استفاده کند.
یکی از نمایندگان چارچوب هماهنگی شیعی در پارلمان عراق گفت که ۱۷۰ نماینده خواستار برگزاری جلسه پارلمان در روز چهارشنبه برای انتخاب رئیس جمهور شدند.
دولت سیزدهم از همان ابتدای تشکیل، سفر‌های استانی را در دستور کار خود قرار داد و پس از یک سال به ۳۱ استان کشور و به بیش از ۵۰ شهرستان توسط رئیس جمهور و اعضای هیات دولت سفر استانی انجام شده است. این سفر‌ها که با محوریت استان‌های محروم آغاز شد، بر خلاف روال گذشته با کمترین هزینه ممکن انجام شد.
دولت سیزدهم از همان ابتدای تشکیل، سفر‌های استانی را در دستور کار خود قرار داد و بعد از یکسال به ۳۱ استان کشور و به بیش از ۵۰ شهرستان توسط رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت سفر استانی انجام شده است. این سفر‌ها که با محوریت استان‌های محروم آغاز شد، بر خلاف روال گذشته با کمترین هزینه ممکن انجام شد
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از ثبت بیش از دو میلیون نامه، درخواست و تماس تلفنی به رئیس جمهور طی یکسال گذشته خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: به جایی رسیدیم که از رئیس جمهور می خواهیم تا مشکل ترافیک شهر تهران را برطرف کند.
در مطالعه جدیدی که توسط دانشمندان دانمارکی به انجام رسیده، ارتباط عجیبی میان برخی از انواع سرطان و ابتلا به دیابت مشاهده شد که می‌تواند علت مرگ برخی مبتلایان را توجیه کند.
شاخص کل بورس سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۵۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۴ هزار و ۶۴۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
قرار گرفتن در آستانه فرا رسیدن هفتم تیر ماه، سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و آغاز هفته قوه‌قضائیه سبب شد جلسه علنی امروز (یکشنبه ۵ تیرماه) راس ساعت ۸ و ۹ دقیقه و حضور ۱۹۸ تن از نمایندگان و با اشاره محمد باقر قالیباف رئیس مجلس به این موارد آغاز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ