قاضی فدرال ناظر بر روند محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا در پرونده مداخله او در انتخابات ۲۰۲۰ این کشور، با درخواست تیم حقوقی وی موافقت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور سابق آمریکا امروز اعلام کرد که به‌دنبال تغییر قاضی در پرونده حمله به‌کنگره و نیز انتقال دادگاهش به خارج از پایتخت این کشور است.
یک قاضی آمریکایی اجازه داد شکایت وزارت دادگستری از گوگل به دلیل  انحصار غیرقانونی در بازار موتورجستجوی اینترنت در دادگاه ارائه شود.
رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: برای متهم مذکور پرونده قضایی تشکیل شده و وی جهت طی تحقیقات تکمیلی با صدور قرار متناسب به زندان معرفی شده است.
نشریه اسپانیایی کادنا سر اعلام کرد که قاضی دادگاه تصمیم به رد پرونده سرخیو ریکو گرفته است.
قاضی آمریکایی امروز با صدور دستوری آغاز محاکمه ترامپ در پرونده نگهداری از اسناد محرمانه را از ۲۳ مرداد ماه تعیین کرد.
پس از اظهارات این خانم دکتر، قاضی از شهردار علت دادخواست طلاقش را پرسید. شهردار گفت: آقای قاضی من عاشق همسر اول و فرزندانم هستم، اما بنا به دلایلی همسرم از من جدا شد. در این مدت خیلی تلاش کردم که همسرم را به زندگی برگردانم و موفق شدم با او آشتی کنم حالا نیز می‌خواهم از خانم دکتر جدا شوم و با همسر اولم زندگی کنم. همچنین حاضرم حق و حقوق خانم دکتر را پرداخت کنم.
گفتنی است پس از رسیدگی به اتهام جعل سوابق تجاری ترامپ که در هفته‌های گذشته برگزار شد، وکلای ترامپ درخواست تأخیر یک ماهه برای پرونده جدید وی به دادگاه را ارائه دادند که توسط قاضی این دادگاه رد شد.
در چند روز اخیر در فضای مجازی در خصوص رای اخیر دیوان بین المللی دادگستری لاهه در دعوی «برخی اموال متعلق به ایران» اظهارنظرهای مختلفی منتشر گردید. در این نوشتار سعی شده دستاوردهای کلی ایران در ارتباط با این رای را با زبانی ساده که قابل فهم برای افراد غیرآشنا با مسائل حقوقی نیز باشد بیان شود
همزمان با اعلام خودداری قاضی «طارق بیطار» بازپرس پرونده انفجار بیروت از حضور در دادستانی عمومی، خانواده های قربانیان انفجار بیروت در مقابل ساختمان دادگستری لبنان تجمع کردند.
منابع لبنانی از اقدامات جدید قاضی پرونده انفجار بندر بیروت خبر دادند.
قاضی پرونده اتهام مدافع سابق بارسلونا از قبول وثیقه برای آزادی مشروط او که به تعرض جنسی متهم شده است، امتناع کرد.
جلسات رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای ۷۳۷ اوکراینی به ریاست قاضی ابراهیم مهرانفر در دادگاه نظامی استان تهران امروز چهارشنبه (۲۸ دی) برگزار شد.
صبح امروز جلسات رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای ۷۳۷ اوکراینی به ریاست قاضی ابراهیم مهرانفر در دادگاه نظامی استان تهران، برگزار شد.
محمدحسین آقاسی از جمله وکلایی است که اعلام می‌کند قاضی پرونده اجازه حضور او در پرونده محمدمهدی کرمی را صادر نکرده است. در شرایطی که روابط عمومی دیوان دیروز از تایید نشدن درخواست فرجام‌خواهی دو نفر از متهمان پرونده شهید عجمیان خبر داده، آقاسی وکیل تعیینی خانواده کرمی اعلام می‌کند با وجود نامه مستشار دیوان‌عالی و توصیه رییس دادگستری البرز، رییس شعبه یک دادگاه انقلاب کرج اجازه حضور وکیل در این پرونده را هنوز صادر نکرده است.
پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای ۷۳۷ اوکراینی امروز با حضور متهمان،وکلای متهمان، شکات، خانواده جانباختگان، وکلای خانواده جانباختگان و نماینده دادستان به ریاست قاضی ابراهیم مهرانفر در دادگاه نظامی استان تهران، برگزار شد.
پنجمین جلسه دادگاه پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی با ریاست قاضی مهرانفر برگزار شد.
پنجمین جلسه دادگاه پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی با ریاست قاضی مهرانفر برگزار شد.
دادگاه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی برگزار شد و قاضی این پرونده تاکید کرد محتوای پرونده در اختیار وکلای شکات و متهمین بوده و آنها کاملاً در جریان پرونده هستند.
در حالی که اواسط اردیبهشت سال جاری قاضی دادگاه سوئد رای داد تا حمید نوری از انفرادی خارج شده و محدودیت های تماس با وی برداشته شود، اما مسولان زندان خلاف رای قاضی عمل می کنند.
نخستین حادثه ساعت سه بعدازظهر شنبه گذشته از سوی مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد. ماجرا از این قرار بود که دو کارگر ۱۷ و ۲۴ ساله که در کارگاه تولیدی کار می‌کردند بر سر موضوعی با هم درگیر شدند و در این درگیری کارگر ۲۴ ساله دستش را به دور گردن مقتول حلقه کرد و باعث شکستن گردن و قتل پسر نوجوان شد.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از پرونده ویلموتس به عنوان فساد ویلموتس یاد می شود، گفت: در پرونده هایی که برای ما وجود داشت، دلایل متقن و محکمی ارائه دادیم.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در پرونده هایی که برای ما وجود داشت، دلایل متقن و محکمی ارائه دادیم.
قیمت مس که از ابتدای ماه جاری میلادی روند نزولی به خود گرفت، در آخرین روز معاملات بورس لندن ۲۹۷ دلار دیگر کاهش یافت و با نرخ ۸۲۸۰ دلار در کف ۸ ماهه نشست. در بازار ایران نیز فلز سرخ در پایین‌ترین سطح یک ماه اخیر قرار دارد و در هر تُن ۸۳۲۵ دلار معامله می‌شود.
پارسال بسیار درگیر این مساله بودم و به برخی گفتم خواسته قوه قضاییه این است سازمانی که تعدادی کارمند دارد، حداقل نصف آن مبلغ را به قوه قضاییه هم پرداخت کنید. بالاخره کاری جهادی از این مجلس انقلابی یک روز باید اتفاق بیفتد و این وضعیت از کف به بالا بیاید تا مشکل معیشتی همکاران ما حل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ