دفتر دادستانیِ عمومی برزیل از دادگاه عالی این کشور خواسته تحقیقات درباره نقش رئیس‌جمهور سابق این کشور در بروز و هدایت ناآرمی‌های اخیر در پایتخت برزیل را آغاز کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشوری‌فرد سرپرست سازمان لیگ در نامه‌ای به مدیران لیگ برتری به آنها اعلام کرده تیمهایی که مدارک مدنظر را به آن نهاد تقدیم نکرده‌اند فقط 11+3 بازیکنشان برای هفته اول ثبت می‌شود.
مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شد که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مدعی شد در صورت عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی، تیم‌های ایران از آسیا حذف می‌شوند.
باشگاه استقلال از شباب الاهلی امارات شرایط صدور رضایت‌نامه ستاره ایرانی خود را درخواست کرد.
دولت آلمان قصد دارد در نشست سران اتحادیه اروپا اقداماتی برای احیای گفتمان سیاسی بین بروکسل و ترکیه را مطرح کند.
کیوان بابادی از مدیران سازمان لیگ درخواست کرد تا با تاخیری 15 روزه رقابت‌های لیگ برتر را آغاز کنند.
انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت:از دولت تقاضا کردیم ساعت آغاز به کار مادرانی که فرزند زیر ۷ سال دارند، تا ۸ و ۳۰ دقیقه شناور باشد.
رضا عنایتی با اعلام برنامه آماده‌سازی تیم امید از باشگاه‌ها درخواست کرد که همکاری لازم را با این تیم داشته باشند.
انتقال پدر، مادر، همسر و فرزند شهید، جانبازان بالای ۲۵ درصد، زوجین فرهنگی به محل خدمت همسر، بانوان فرهنگی دارای سه فرزند زیر ۱۲ سال (ملاک محاسبه سن فرزندان تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ است) و همچنین همسر جانباز در صورت تغییر دائم محل اشتغال جانباز در همان سال با ارائه تاییدیه از مراجع ذی صلاح به استناد ماده ۱۷ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون تسهیلات استخدامی و جانبازان در اولویت قرار دارند.
کارآگاهان با شناسایی حمید ۳۵ ساله به عنوان شخصی که از داریوش درخواست ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان غرامت را داشته، تحقیقات از وی را در دستور کار قرار دادند و در مراجعه به محل سکونت حمید اطلاع پیدا کردند که همزمان با تاریخ آغاز ماجرای ربوده شدن داریوش، حمید مراجعتی به خانه خود نداشته است.
رم و آدیداس آماده هستند تا همکاری جدید را با معرفی البسه تیم برای فصل 24-2023 آغاز کنند.
اولین تمرین شاگردان امیر قلعه‌نویی با حضور تمام بازیکنان از لحظاتی پیش در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.
سی و چهارمین دور کنفرانس اتحادیه پارلمان هاری عربی با سخنرانی رئیس پارلمان عراق در بغداد آغاز شد.
مدیرکل تقسیمات کشوری کفت: از آغاز سال ۱۴۰۰ تا آخر آذرماه سال جاری ۲۶۸۱ درخواست جدید برای تقسیمات کشوری به ثبت رسیده است.
موندلی بزادنهاوت در سال ۲۰۱۸ از کشور آفریقای جنوبی به نیوزیلند مهاجرت کرد تا در آنجا زندگی جدیدی را به همراه شریک زندگی و فرزندانش آغاز کند. او که قصد داشت به همراه خانواده‌ی خود برای همیشه در نیوزیلند بماند، از این کشور درخواست اقامت کرد. اما به ادعای او مقامات نیوزیلند به خاطر بالا بودن بیش از اندازه‌ی شاخص توده‌ی بدنی اش با درخواستش موافقت نکردند.
در پی درخواست گروه های مقاومت از مردم فلسطین، از صبح امروز اعتصاب سراسری در کرانه باختری در اعتراض به شهادت ۶ فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست آغاز شده است.
مدیرکل دفتر امور اقتصادی وزارت جهادکشاورزی از آغاز ثبت درخواست رسمی متقاضیان اجرای کشت قراردادی، خبر داد.
وزیر حمل و نقل ونزوئلا گفت: ۸۰ هزار درخواست برای محصولات یک خودروساز ایرانی در ونزوئلا ثبت شده که امروز با ارسال هزار دستگاه در مرحله نخست، فرآیند اجرایی کار آغاز شده است.
وزیر حمل و نقل ونزوئلا گفت: ۸۰ هزار درخواست برای محصولات یک خودروساز ایرانی در ونزوئلا ثبت شده که امروز با ارسال هزار دستگاه در مرحله نخست، فرآیند اجرایی کار آغاز شده است.
سخنگوی وزارت صمت گفت: به‌زودی ثبت سفارش خودرو‌ها آغاز شده و شاهد محقق شدن ورود خودرو‌های وارداتی به کشور خواهیم بود. شرکت‌هایی که در مرحله اول بررسی‌ها حائز صلاحیت بودند، در جلسه‌ای با معاونت حمل و نقل وزارت صمت متعهد شدند، به سرعت ثبت سفارش و سایر مراحل واردات خودرو را انجام دهند.
وزارت صمت از پذیرش درخواست ۲۴ شرکت برای واردات خودرو خبر داد و اعلام کرد که روند اجرایی واردات خودرو به‌زودی با ثبت سفارش و تخصیص ارز آغاز خواهد شد.
مسیر مستقیم هوایی بین دو کشور ایران و افغانستان پس از سالها وقفه دوباره برپا شد حالا فعالان گردشگری درخواست دارند ویزا میان دو کشور دوست و همسایه لغو شود.
رسانه‌های آلمانی بحث درباره بازگشت تونی کروس به تیم ملی آلمان را آغاز کرده‌اند و می‌گویند هانسی فلیک باید در آستانه جام جهانی احتمال دعوت از او را جدی بگیرد.
دقایقی قبل دادگاه فدرال عراق نشست بررسی درخواست انحلال پارلمان را آغاز کرد.
براساس اجرای رویکرد گروه صنعتی ایران خودرو در توسعه و بهبود محصولات فعلی و با توجه به درخواست مشتریان، دناپلاس مجهز به گیربکس شش دنده دستی به تولید انبوه رسید و آماده ورود به بازار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ