محمد جواد محمدی، مهاجم ساروی هوادار موفق شد دروازه نساجی را باز کند اما شادی نکرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدجواد محمدی می‌گوید فصل خوبی در انتظار هواداران ذوب آهن خواهد بود.
مدیرورزشی فصل گذشته پرسپولیس بعد از جدایی از این باشگاه به یک سمت تازه منصوب شد.
مهاجم باتجربه استقلالی‌ها وضعیت نامشخصی برای شروع لیگ برتر دارد.
مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشورمان برگزاری مسابقه انتخابی در 72 کیلوگرم را کاملاً طبق چرخه دانست و گفت تلاش می‌کند که شاهین بداغی هم به این انتخابی اضافه شود.
مهدی مبینی دبیر فدراسیون تیراندازی از سمت خود استعفا داد.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: من از نزدیک شاهد هستم ایشان (رهبر انقلاب) در کمال سلامت هستند و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: من از نزدیک شاهد هستم ایشان (رهبر انقلاب) در کمال سلامت هستند و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارند.
خرید جدید استقلال می گوید کاری به این مسئله ندارد که جایگزین قایدی شده است یا محبی و تمرکزش روی کار خودش است.
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس از سمت خود کنارگیری کرد.
مهدی محمدی در ادامه نخستین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا در تایلند موفق به کسب مدال برنز در بخش تایم تریل پارادوچرخه سواری شد.
درخشش در لیگ ستارگان قطر کاری کرد تا دوباره ستاره ایرانی السیلیه بر سر زبان‌ها بیفتد.
موقعی که استقلال بودم خیلی اذیت شدم. آقای شفر من را در تمرینات دفاع می‌گذاشت. برای خودم هدف‌هایی دارم و دوست دارم به آنها برسم.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: وقتی فرآیند چرخه انتخابی تیم ملی مشخص است حضور کمیته فنی در مسابقات بی‌اثر خواهد بود.
محمد محمدی به اعتراض مدیرعامل نساجی در خصوص حضور هواداران پرسپولیس در استادیوم وطنی قائمشهر واکنش نشان داد.
با اعلام سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان، بازیکنان این تیم قبل از بازی با گل‌گهر شارژ مالی شدند.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: کامران قاسم پور در ۹۷کیلو حریفان قدری در ایران دارد که باید با آنها در انتخابی تیم ملی مسابقه بدهد تا بتواند به دوبنده تیم ملی برسد.
مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن لحظاتی پس از حضور ثابت در ترکیب این تیم مصدوم و جای خود را به هموطن‌اش داد.
دو گل با ضربات پنالتی و یکبار گرفتن پنالتی کافی است تا بازیکن ایرانی السیلیه را ستاره تیمش مقابل الدحیل بدانیم.
کشتی گیر وزن ۶۳ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران ابراز امیدواری کرد بتواند در مسابقات جهانی هم به مدال طلا دست پیدا کند.
عضو وزن 63 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا تاکید کرد با وجودی که احتمال نفوذ قزاقستان میزبان در بحث داوری رقابت‌ها وجود دارد اما او اجازه نخواهد داد نتیجه طوری شود که داور در مسابقه‌اش تعیین‌کننده باشد.
مدافع چپ ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ چهار ماه اجازه بازی پیدا نکرده است.
گلپایگانی درباره رهبر معظم انقلاب گفت: گاهی هدایای بسیار ذی‌قیمتی هم برایشان می‌آورند که یا قبول نمی‌کنند و یا اصلاً نگه نمی‌دارند و سریعاً به جایی واگذار می‌کنند. اگر این را بخواهم بگویم، شاید درست نباشد. فرزندان ایشان هم همگی مستاجرند و اجاره می‌پردازند. کدام آقازاده‌ای این‌طور زندگی می‌کند؟ همه ساده‌زیست و بی‌آلایش هستند. فرزندانشان را اینطوری تربیت و بزرگ کرده‌اند.
ادعای آقای محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با همتای الجزایری خود دایر بر این که "در زمان انقلاب الجزایر به عنوان یک جوان انقلابی مسایل مربوط به انقلاب الجزایر را در ایران دنبال می‌کرده" دست‌مایۀ طعنه و طنز به او در فضای سیاسی و رسانه‌ای شده چرا که او متولد ۱۳۴۰ خورشیدی است.
دروازه‌بان عربستان پس از اینکه توپ از خط دروازه رد و شادی لواندوفسکی با باز کردن دست‌هایش آغاز شد، به مرز دیوانگی و عصبانیت شدید رسید، خشمگین پا‌های خود را فشار داد و فریاد زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ