مدافع چپ ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ چهار ماه اجازه بازی پیدا نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مس رفسنجان با جذب جلال علی محمدی و خروج مهرداد رضایی روز نقل و انتقالاتی پرخبری را پشت سر گذاشت.
فیلم دستگیری محمد صادقی (بازیگر سابق تلویزیون) که دیروز پلیس را تهدید کرده بود، از زاویه دید نیرو‌های امنیتی منتشر شد.
دو مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن در دو بازی مختلف برای این تیم مقابل گالاتاسرای به میدان رفتند.
مهرداد محمدی اولین بازی خود با لباس استقلال را در یک بازی دوستانه مقابل تیم امید این باشگاه پشت سر گذاشت.
محمد رضا باهنر مصاحبه حجاریان با «اعتماد» را درست متوجه نشده است
ماجرایی باعث واکنش جواد ظریف شده به این موضوع برمی‌گردد که مالک شریعتی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در توییتی ادعا کرده که بدهی گازی ترکمنستان بدون برجام پرداخت شده و قرارداد واردات گاز از این کشور هم در چارچوب «من‌های برجام» امضا شده است. البته او در بخش دیگری از توییت خود از محمد جواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه ایران پرسیده است که آیا در یک جلسه خصوصی، نگفته است که زنگنه در خصوص پرونده ترکمنستان، خیانت کرده است یا خیر؟
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سال خوبی برای من بود. پس از خداحافظی کنار آقای گل محمدی تجربه خوبی را کسب کردم. سال سختی را پشت سر گذاشتیم اما توانستیم به هدفمان که قهرمانی است برسیم.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در جریان دیدار با سپاهان، شب پرهیجان و البته پر استرسی را پشت سر گذاشت.
گوشه هایی از بازدید حضرت آیت الله العظمی خامنه ای از پشت صحنه فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مهرداد محمدی در دقیقه ۳۳ بازی با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه و با پای چپ و به زیبایی هر چه تمام‌تر دروازه تیم ام اصلال را باز کرد.
باشگاه فولاد با انتشار اطلاعیه بلند بالایی، به صحبت های یحیی گل محمدی واکنش نشان داد.
اگر این گل مردود یحیی گل محمدی پذیرفته می شد، مستقیما راهی جام ۲۰0۲ می شدیم.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با حضور در خبرگزاری ایسنا برای نخستین بار درباره حواشی و سوالات مربوط به دوران قهرمانی خود و خط خوردن ناگهانی از تیم ملی در رقابت های جهانی ۲۰۰۵ با وجود قهرمانی در رقابتهای انتخابی تیم ملی صحبت کرد. او همچنین در رابطه با جانشینی محمد بنا و برنامه هایش برای تیم ملی گفت.
یک منبع نزدیک به خاندان سلطنتی سعودی که نخواسته نامش فاش شود و در محافل خصوصی رفتار حکومت با نایف را محکوم می‌کند می‌گوید تعجب نخواهد کرد اگر روزی نایف را به طور ناگهانی کنار محمد بن سلمان در انظار عمومی ببیند و نایف رفتاری مناسب با محمد بن سلمان داشته باشد و او را ستایش کند با مردی که او را در هم شکسته است.
محمدی؛ کارشناس خزندگان و دوزیستان - گفت: گونه لاک‌پشت گوش قرمز بومی دره می‌سی سی پی در شرق و مرکز امریکاست که در بیش از ۲۰ کشور دنیا پراکنده شده است. این گونه در دو سالگی بالغ می‌شود و هر سال می‌تواند تا سه مرتبه جفتگیری کند و هر بار در حدود ۲۰ تخم بگذارد. این سرعت بالای تکثیر قدرت تهاجمی آن را بیش از پیش نمایان می‌کند. لاک‌پشت گوش قرمز در رقابت با دو گونه بومی ایران لاک پشت برکه‌ای خزری و اروپایی در اشغال زیستگاه‌ها و منابع تغذیه‌ای بر آن‌ها غلبه کرده است و موجب ترد و انزوا آن‌ها و در شرایط حاد سبب حذف این گونه‌ها از طبیعت می‌شود.
شاگردان یحیی گل محمدی با حضور در زمین تهرانسر تمرینات آماده سازی خود را پشت سر گذاشتند.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه که برای شرکت در نشست سران گروه ۲۰ به شهر بالی اندونزی سفر کرده، در حاشیه این نشست با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی دیدار کرد.
هشدار شریعتمداری به محمد بن سلمان: ابو ‌ارّه باید بداند که درون کاخ شیشه‌ای نشسته است و شکستن شیشه‌های آن کاخ که امروزه به آغل گاوهای شیرده آمریکا تبدیل شده است، به آسانی امکان‌پذیر است...
یحیی گل محمدی روز قبل سه امتیاز مهم را کسب کرد تا علاوه بر تداوم صدرنشینی در لیگ برتر، خودش را به جمع سه مربی پرامتیاز لیگ برتر برساند.
هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان با صلاحدید محمد ربیعی به فهرست نارنجی‌‎پوشان کرمانی بازگشت.
مهرداد محمدی بازیکن ایرانی تیم فوتبال العربی با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت ممکن است در بازی با الدحیل به میدان برود.
مهاجم اسبق سپاهان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت اکنون آماده رقابت در فصل جدید لیگ ستارگان قطر می‌شود.
شوت دقیق محمدجواد محمدی از پشت محوطه جریمه آغاز ماجراجویی هوادار در لیگ بیست و دوم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ