محمد محمدی به اعتراض مدیرعامل نساجی در خصوص حضور هواداران پرسپولیس در استادیوم وطنی قائمشهر واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هشت برد در 10 بازی برابر تیم فوتبال تراکتور، این یحیی گل محمدی حالا بهتر از همه مربیان تاریخ بازیهای 48 ساله پرسپولیس و تراکتور نتیجه گرفته است.
جریان‌های سیاسی اصلاح‌طلب باید نشان دهند همچنان احکام اسلام را بر همه چیز ارجح می‌دانند و از عقاید مرتد محمد خاتمی اعلام برائت می‌کنند.
وقتی یک قهرمان می میرد در حالی که قطعه مهمی از زندگی هنوز در راه بوده است، همه چیز دردناک‌تر به نظر می‌رسد.
ستاره سابق تیم ملی والیبال معتقد است شاگردان بهروز عطایی با حمایت جامعه و اهالی والیبال در مراحل بعدی می‌توانند به موفقیت برسند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: جدایی یحیی گل محمدی از تیم ما حاشیه است و می خواهند ذهن هوادار را خراب کنند.
محمد حسین مرادمند روز گذشته در رفسنجان نه به سبب گلزنی بلکه به سبب نمایش خوب درفاز دفاعی یکی از بهترین های مسابقه بود، شاید هم بهترین بازیکن زمین.
عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان طی مصاحبه‌ای تند به اظهارات مسئولان باشگاه مس کرمان پاسخ داده و خواهان انتخاب داوری مسلط برای بازی مقابل استقلال شده است.
گلپایگانی درباره رهبر معظم انقلاب گفت: گاهی هدایای بسیار ذی‌قیمتی هم برایشان می‌آورند که یا قبول نمی‌کنند و یا اصلاً نگه نمی‌دارند و سریعاً به جایی واگذار می‌کنند. اگر این را بخواهم بگویم، شاید درست نباشد. فرزندان ایشان هم همگی مستاجرند و اجاره می‌پردازند. کدام آقازاده‌ای این‌طور زندگی می‌کند؟ همه ساده‌زیست و بی‌آلایش هستند. فرزندانشان را اینطوری تربیت و بزرگ کرده‌اند.
سرمربی قرمزها راجع به اظهارات سهیل مهدی عنوان کرد: همه چیز مشخص است و من نمی‌خواهم در مورد جزئیات اظهارات آنها صحبت کنم. تمام ارکان فدراسیون علیه پرسپولیس تصمیم‌گیری می‌کنند.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در باشگاه و نشست با مسئولان گفت: همه چیز را به باشگاه و آقای گل محمدی واگذار کردم و تابع تصمیم آنها هستم.
باشگاه فولاد با انتشار اطلاعیه بلند بالایی، به صحبت های یحیی گل محمدی واکنش نشان داد.
در آستانه بازی پرسپولیس و ذوب آهن همه نگاه‌ها به تقابل دوباره یحیی گل محمدی و مهدی تارتار است.
مدافع تراکتور به شدت نسبت به نحوه قضاوت کمک داور بازی با استقلال معترض است.
مدافع تراکتور می‌گوید به قراردادش با این تیم پایبند است و قصد جدایی از این تیم را ندارد.
قهرمان پیشین بوکس سنگین وزن جهان در حالی که اشک می‌ریخت به تمجید از محمد علی کلی پرداخت.
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پور محمدی گفت: همراهی مردم در تحول سازی، اصلی ضروری است و نبود این همراهی، منشاء بسیاری از عدم موفقیت دولتمردان است؛ به طور مثال دکتر احمدی نژاد با وجود اینکه از معایب یارانه عمومی آگاه بود ناچار به تخصیص آن شد یا دکتر روحانی با وجود اینکه همه از هدفمندی یارانه‌ها و حذف دهک‌های بالایی و سوق دادن ارز حاصله از حذف این دهک‌ها به سمت تولید سخن می‌گفتند تنها به خاطر عدم همراهی عمومی همراهی نکرد.
مهاجم تیم هوادار با اشاره به گل بی‌اثرش مقابل سپاهان، مدعی است که نمایش برتری را برابر حریف به اجرا گذاشته بودند.
محمود محمدی عراقی، عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در جلسه ضیافت اعضای مجلس خبرگان که آقای رئیس جمهور هم حضور داشتند، مطلبی که تقریبا در صحبت‌های همه اعضا تکرار می‌شد این بود که هنوز نتایج برنامه‌های اقتصادی در سفره مردم خودش را نشان نداده و مردم مشکل دارند.
دین محمدی، پیشکسوت فوتبال گفت: در این مقطع که زمان زیادی تا جام جهانی نداریم عوض کردن سرمربی تیم ملی اشتباه است، رسانه‌ها، فدراسیون و همه باید از اسکوچیچ حمایت کنیم.
عزیزالله محمدی کاندیدای انتخابات فدراسیون برنامه خود برای جلب نظر مجمع را اعلام کرد.
عزیزالله محمدی کاندیدای انتخابات فدراسیون برنامه خود برای جلب نظر مجمع را اعلام کرد.
پرسپولیس در دیداری کاملا یکطرفه مقابل ذوب آهن نتوانست به گل برسد تا خیلی زود مشکلی که یحیی گل محمدی ماه هاست به آن اعتراض دارد، عیان شود.
اگر توافق نهایی با مدیران استقلال حاصل شود، امروز محمد محبی به ایران سفر می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ