مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: کامران قاسم پور در ۹۷کیلو حریفان قدری در ایران دارد که باید با آنها در انتخابی تیم ملی مسابقه بدهد تا بتواند به دوبنده تیم ملی برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدجواد محمدی می‌گوید فصل خوبی در انتظار هواداران ذوب آهن خواهد بود.
در این مراسم هنرمندانی و سینماگرانی چون مسعود جعفری جوزانی، کیانوش عیاری، ابوالفضل پورعرب، هارون یشایایی، غلامرضا موسوی، محمدرضا دلپاک، اصغر هاشمی، بهاره رهنما، احمد امینی، بهزاد عبدی، شهره سلطانی، حسن زاهدی، دانش اقباشاوی، اصغر نعیمی، فرهاد قائمیان، قربان محمدپور، نفیسه روشن، المیرا دهقانی، علی ژکان، آرش لاهوتی، هدیه آزبدهاک، آرش برومند، محمد رضا غفاری، شادی مختاری، سعید خانی، روانبخش صادقی، کامران ملکی، علی قائم مقامی (تهیه‌کننده فیلم پرونده باز است) و نیز علی مطهری و محمود صادقی (نمایندگان سابق مجلس) حضور داشتند.
مدیرورزشی فصل گذشته پرسپولیس بعد از جدایی از این باشگاه به یک سمت تازه منصوب شد.
مهاجم باتجربه استقلالی‌ها وضعیت نامشخصی برای شروع لیگ برتر دارد.
مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی کشورمان برگزاری مسابقه انتخابی در 72 کیلوگرم را کاملاً طبق چرخه دانست و گفت تلاش می‌کند که شاهین بداغی هم به این انتخابی اضافه شود.
مهدی مبینی دبیر فدراسیون تیراندازی از سمت خود استعفا داد.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: من از نزدیک شاهد هستم ایشان (رهبر انقلاب) در کمال سلامت هستند و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: من از نزدیک شاهد هستم ایشان (رهبر انقلاب) در کمال سلامت هستند و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارند.
خرید جدید استقلال می گوید کاری به این مسئله ندارد که جایگزین قایدی شده است یا محبی و تمرکزش روی کار خودش است.
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس از سمت خود کنارگیری کرد.
مهدی محمدی در ادامه نخستین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا در تایلند موفق به کسب مدال برنز در بخش تایم تریل پارادوچرخه سواری شد.
درخشش در لیگ ستارگان قطر کاری کرد تا دوباره ستاره ایرانی السیلیه بر سر زبان‌ها بیفتد.
موقعی که استقلال بودم خیلی اذیت شدم. آقای شفر من را در تمرینات دفاع می‌گذاشت. برای خودم هدف‌هایی دارم و دوست دارم به آنها برسم.
با وجود حضور محمد بنا در تمرین تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، گویا او فعلا علاقه ای برای روبرو شدن با شاگردان سابق خود ندارد.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: وقتی فرآیند چرخه انتخابی تیم ملی مشخص است حضور کمیته فنی در مسابقات بی‌اثر خواهد بود.
محمد محمدی به اعتراض مدیرعامل نساجی در خصوص حضور هواداران پرسپولیس در استادیوم وطنی قائمشهر واکنش نشان داد.
با اعلام سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان، بازیکنان این تیم قبل از بازی با گل‌گهر شارژ مالی شدند.
محمد جواد محمدی، مهاجم ساروی هوادار موفق شد دروازه نساجی را باز کند اما شادی نکرد.
مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن لحظاتی پس از حضور ثابت در ترکیب این تیم مصدوم و جای خود را به هموطن‌اش داد.
با روی کار آمدن حسن روحانی فاصله بیشتر شد، چون علی لاریجانی عملا متحد روحانی شد در حالی که باهنر منتقد دولت روحانی بود و احساس می‌کردند یار آنان به تیم مقابل پیوسته است. بعد از درگذشت حبیب‌الله عسگراولادی هم هرگز نتوانست شیخوخیت او را برای جناح راست بازتولید کند اگرچه مواضع اواخر عمر مرحوم عسگراولادی در قبال حصر به کام محافظه کاران خوش ننشست و او را کنار گذاشته بودند.
مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: حسن رنگرز با توجه به پیش رو بودن رقابت های رنکینگ دار کرواسی اعلام کرد صلاح نیست به مسابقات فرانسه برویم.
وینسنت ابوبکر ستاره تیم ملی کامرون در اظهار نظری جنجالی از محمد صلاح بازیکن تیم ملی مصر و لیورپول انتقاد کرد.
مسیر حوادثی که اکنون در جریان است، به هر طرفی که منعطف شد و به هر شرایطی که همگرا شد، این مجموعه بزرگ انسانی باید با دقت توجه کنند که زمینه به دست افراد خشونت‌ورز بی‌منطق، خردستیز، فرصت‌طلب و کاسه‌لیس نیفتد که به اصطلاح ضرب‌المثل عوام تغاری را بشکنند، ماستی بریزد تا جهان به کامشان شود.
حسن رنگرز بعد از قبول سرمربیگری تیم ملی، کار خود را در ابتدا با فرنگی کاران زیر 23 سال آغاز می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ