بایرن مونیخ در روزی که مانه پاس گل اول تیمش را مقابل تیم سابقش ارسال کرد و سانه هم گل دوم را به زیبایی زد، 3 امتیاز ارزشمند بیرون از خانه را به دست آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دنی اولمو، وینگر اسپانیایی لایپزیش، هر سه گل تیمش را در سوپرکاپ آلمان مقابل بایرن مونیخ به ثمر رساند.
لئون گورتسکا، ستاره آلمانی بایرن، در یک مصاحبه به شایعات درباره آینده‌اش پایان داد و گفت به هیچ وجه قصد جدایی از این تیم را ندارد.
هری کین در حال مذاکره با بایرن مونیخ است اما اسپرز برای او رقم بالایی طلب کرده است. در این بین بارسا هم از ستاره انگلیسی درخواستی دارد.
کیم مین جائه، ستاره کره‌ای ناپولی، این هفته در تست‌های پزشکی بایرن مونیخ شرکت کرده و در یک قدمی پیوستن به باشگاه آلمانی قرار دارد.
کیم مین جائه، ستاره کره‌ای ناپولی، این هفته در تستهای پزشکی بایرن مونیخ شرکت کرده و در یک قدمی پیوستن به باشگاه آلمانی قرار دارد.
ژوائو کانسلو، ستاره پرتغالی بایرن مونیخ، در اوایل نیمه دوم دیدار با شالکه با یک حرکت تکنیکی استثنایی پایه‌گذار گل سوم باواریایی‌ها شد.
شباهت یک ستاره جوان بایرن مونیخ به روبرت لواندوفسکی، هواداران این تیم را شگفت‌زده و به تولد یک مهاجم تمام‌عیار امیدوار کرده است.
لئون گورتزکا در یکی از وعده های غذایی خود از یک ترمیب عجیب استفاده کرده و آن‌ها را هم به اشتراک گذاشته است.
ستاره های بایرن با یک هواپیمای جدید به منچستر خواهند رفت.
خوزه انریکه، مدافع سابق لیورپول، در یک مسابقه فاش کرد که لیورپول از هم‌اکنون خرید یک هافبک را قطعی کرده است و ستاره هلندی بایرن مونیخ با شروع تابستان در آنفیلد خواهد بود.
یک رسانه آلمانی مدعی است ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، که پیش‌تر گفته بود رویای بازی در لیگ برتر انگلیس را در سر دارد حالا موافقت خود برای پیوستن به بایرن مونیخ را اعلام کرده است.
توماس مولر، ستاره بایرن و بهترین بازیکن مسابقه امشب، با فروتنی بخشی از پیروزی تیمش مقابل پاریس را به شانس نسبت می‌دهد.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن، می تواند امشب مقابل بایرن مونیخ به یک رکورد شگفت انگیر دیگر دست یابد.
در فاصله یک هفته به دیدار بزرگ بایرن مونیخ مقابل پی‌اس‌جی از آلمان خبر رسید لروی سانه، ستاره بایرن، در تمرینات این تیم آسیب دیده و ممکن است به این بازی نرسد.
دایو اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار تیمش مقابل پی‌اس‌جی لیونل مسی را یک تهدید بزرگ دانست و گفت ستاره آرژانتینی باهوش‌ترین فوتبالیست دنیا است.
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، در آستانه دیدار با بایرن مونیخ به همراه کریستوف گالتیه در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و گفت تیمش برای این دیدار آماده است.
جمال موسیالا، ستاره بایرن مونیخ، به سابقه دوستی‌اش با جود بلینگام، ستاره جوان دورتموند، از دوران نوجوانی اشاره کرده و بلینگام را جواهر دنیای فوتبال خواند.
یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد بایرن مونیخ به جذب گاوی، ستاره جوان بارسلونا، علاقه‌مند است و از همین حالا تلاش برای جلب رضایت بارسا و گاوی را آغاز کرده است.
سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار کرواسی و آرژانتین با انتشار یک توییت مشخص کرد که در این بازی هوادار کروات‌ها است.
سنگال اولین بازی خود در جام جهانی را روز دوشنبه برابر هلند برگزار خواهد کرد.
روبرت لواندوفسکی در بازی برابر بایرن مونیخ دو چهره کاملا متفاوت داشت. یک نیمه عالی و یک نیمه محو در زمین. آلیانز آرنا امشب برای ستاره لهستانی بهشت نبود.
جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن، یک بار دیگر موفق شد برای تیمش گلزنی کند و این تحسین سرمربی و مدیران این باشگاه را به همراه داشت.
توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ، اعلام کرد که با جدایی روبرت لواندوفسکی، مسئولیت گلزنی در این تیم بین بازیکنان بیشتری تقسیم می‌شود.
سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن مونیخ، از انگیزه بالای خود برای کمک به بایرن حرف زد و اینکه خودش را یک ستاره جهانی نمی داند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ