کیم مین جائه، ستاره کره‌ای ناپولی، این هفته در تست‌های پزشکی بایرن مونیخ شرکت کرده و در یک قدمی پیوستن به باشگاه آلمانی قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از زمان مالیکت تاد بولی باشگاه چلسی بیش از یک میلیارد دلار برای جذب بازیکن هزینه کرده و همچنان نیز در بازار تابستانی فعال است.
مالکوم حالا گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ عربستان است و پس از نیمار و کوتینیو، انتقال‌های او بیشترین درآمد را در میان بازیکنان برزیلی ایجاد کرده است.
باشگاه بایرن مونیخ با انتشار تصاویری از امضای قرارداد با کیم مین‌جائه اعلام کرد این مدافع کره‌ای را با قراردادی 5ساله به خدمت گرفته است.
گرانترین بازیکن استقلال در فصل قبل، چه کسی بود؟
سرانجام انتقالی که آرسنالی ها منتظرش بودند نهایی شد و دکلان رایس با قراردادی تا سال 2028 به ارزش 105 میلیون پوند، به جمع توپچی ها پیوست.
ویکتور گیوکرس، ملی پوش سوئدی، با قراردادی 20 میلیون یورویی از کاونتری سیتی به اسپورتینگ لیسبون پیوست تا به گران‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه پرتغالی تبدیل شود.
ستاره ایرانی با حضور در لخ پوزنان رکورد نقل و انتقالات لیگ فوتبال لهستان را شکست.
کیم مین جائه، ستاره کره‌ای ناپولی، این هفته در تستهای پزشکی بایرن مونیخ شرکت کرده و در یک قدمی پیوستن به باشگاه آلمانی قرار دارد.
ستاره تیم ملی فرانسه در جام جهانی روسیه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ است.
مدافع فولاد خوزستان لقب جوانترین و گرانترین بازیکن ترانسفر شده تاریخ فوتبال خوزستان را به خود گرفت.
بهترین دروازه‌بان لیگ تحت قرارداد تراکتور است، اما تراکتور که اخباری را دارد احتمالا رضایتنامه او را با قیمتی بالا صادر می‌کند
ادن هازارد در هنگام ورود به زمین توسط هواداران حاضر در برنابئو مورد استقبال خوشایندی قرار نگرفت.
گزارش ها حاکی از آن است آماده ارائه پیشنهادی به مسی است که باعث می‌شود او از رونالدو به عنوان پردرآمدترین بازیکن جهان پیشی بگیرد.
پیش از این نوشتیم که محمد عمری پدیده جوان پرسپولیس با قرارداد ۵۰۰ میلیون تومانی برای این تیم بازی می‌کند و خوش می‌درخشد.
با توجه به ارزشگذاری سایت ترانسفر مارکت روبرتو تورس با قسمتی حدود دو میلیون یورو گران قیمت‌ترین بازیکن شاغل در لیک برتر ایران شد.
باشگاه الهلال عربستان برای جذب لیونل مسی حاضر است رقمی عجیب را به این بازیکن پیشنهاد دهد تا او را به گرانترین بازیکن تاریخ تبدیل کند.
کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره فوتبال دنیا و مهمترین بازیکن تیمهای آسیایی است اما ترکیب پرستاره النصر به او ختم نمی‌شود.
با رسمی شدن انتقال اندریک به رئال مادرید ، این نوجوان ۱۶ ساله برزیلی با ۷۲ میلیون یورو تبدیل به گرانترین بازیکن زیر ۱۸ سال تاریخ شد . رودریگو و وینیسیوس ۲ بازیکن دیگر رئال مادرید در رده دوم و سوم هستند
طق ادعای مارکا، ژوائو فلیکس به دلیل اختلاف با دیه‌گو سیمئونه قصد جدایی از اتلتیکو در انتقالات زمستانی را دارد. او گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه مادریدی است.
سی میلیارد تومان که معادل یک میلیون دلار است، لوکادیا را تبدیل به یکی از گرانترین بازیکنان این فصل لیگ برتر و گرانترین بازیکن تاریخ پرسپولیس خواهد کرد.
فصل جدید لیگ امروز با جدال پرستاره‌ترین تیمها آغاز می‌شود. باشگاه‌های ایرانی در حالی‌که مهدی تاج، تحریم‌ها را دلیل عدم توانایی در پرداخت دستمزد ویلموتس اعلام کرده، بدون مشکل و مانع ده‌ها بازیکن و مربی خارجی استخدام کرده‌اند!
عباس شیراوژن، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به مانند همیشه، در چند توییت به شرح مصوبات و تصمیمات امروز ستاد ملی پرداخت؛ تصمیماتی که از جمله آن‌ها الزام به استفاده از ماسک در قطار، هواپیما، اتوبوس و همچنین اماکن زیارتی و هیات‌های مذهبی است؛ اما شامل یک سوال مهم این روز‌های مردم نمی‌شود.
سری گوشی های میت 50 هوآوی احتمالاً از چیپست داخلی Kirin 9000S بهره می‌برند. این چیپست، نسخه بهینه‌سازی‌شده تراشه Kirin 9000 می‌باشد که فقط با اتصال 4G عرضه می‌شود.
تیم سرشناس آلمانی برای جذب دی لیخت ۸۰ میلیون یورو پرداخت کرد تا این بازیکن گران‌ترین مدافع تاریخ این باشگاه لقب گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ