دنی اولمو، وینگر اسپانیایی لایپزیش، هر سه گل تیمش را در سوپرکاپ آلمان مقابل بایرن مونیخ به ثمر رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دنی اولمو شایعات مربوط به انتقالش به منچسترسیتی را رد کرد و گفت که در لایپزیش ماندنی است.
لایپزیش با درخشش دنی اولمو در مونیخ مقابل بایرن پیروز شد تا در سوپرجام آلمان جشن قهرمانی بگیرد.
لایپزیش با پیروزی 3-0 مقابل بایرن مونیخ قهرمان سوپرکاپ آلمان شد.
اولیو اسکیپ با دبل مقابل بارسلونا به اندازه کل دوران حرفه ای‌اش برای تاتنهام گل زد!
دنی اولمو محصول آکادمی لاماسیاست ولی چند سال پیش راهی دیناموزاگرب شد و حالا ستاره تیم لایپزیش است. او از بازگشت به بارسا استقبال می کند ولی گفت که فعلا شرایط مهیا نیست.
نشریه کیکر، دنی اولمو، هافبک اسپانیایی لایپزیش را به عنوان بهترین هافبک فصل بوندس‌لیگا انتخاب کرد. اینکه اولمو در فهرست کیکر بالاتر از جود بلینگام قرار گرفته خبرساز شده است.
دنی اولمو، هافبک اسپانیایی لایپزیش نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا را از دست داد.
پس از اظهارات این خانم دکتر، قاضی از شهردار علت دادخواست طلاقش را پرسید. شهردار گفت: آقای قاضی من عاشق همسر اول و فرزندانم هستم، اما بنا به دلایلی همسرم از من جدا شد. در این مدت خیلی تلاش کردم که همسرم را به زندگی برگردانم و موفق شدم با او آشتی کنم حالا نیز می‌خواهم از خانم دکتر جدا شوم و با همسر اولم زندگی کنم. همچنین حاضرم حق و حقوق خانم دکتر را پرداخت کنم.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی، بعد از پیروزی تیمش مقابل لیل می‌گوید از بازی تیم راضی نیست و خودش را هنوز صد در صد آماده نمی‌داند.
کتاب اولم همان‌طور که گفتم، مجوز نگرفت. وزیر ارشاد وقت که خود اهل کتاب بود، رمان را خواند و گفت درباره بحث ۸۸ هرچه که باشد، ما مجوز نمی‌دهیم. با این‌که رمان خاکستری بود. بعد، موضوع داستان «گذر خان» به ذهنم رسید. برای نوشتنش هم تحقیقات یکی‌دو ساله‌ای داشتم، زیرا برخی از جزئیات یادم رفته بود. از طرف دیگر، من طلبه مشهد بودم و اتفاقات داستان در قم می‌افتاد.
دنی اولمو، مهاجم اسپانیایی، می‌گوید پس از مصدومیت‌های متعددش دوباره به مصرف گوشت روی آورده است.
«کلیسای جامع اولم» در جنوب آلمان کنونی که با ارتفاع ۵۳۰ فوت بلندترین کلیسای جهان است، ۵۱۳ سال طول کشید تا کامل شود. کلنگ احداث این کلیسا در سال ۱۳۷۷ زده شد، اما حدود دو سده بعد به دلیل آغاز اصلاحات پروتستان و جنگ‌های مذهبی متعاقب آن، کار ساختن کلیسا در سال ۱۵۴۳ متوقف شد. این پروژه ۳۰۱ سال بعد از سر گرفته شد و در سال ۱۸۹۰ به پایان رسید.
دنی اولمو می گوید اسپانیا به قطر آمده تا به فینال جام جهانی برسد و باید برای این هدف بهترین ها را شکست دهند.
دنی اولمو، مهاجم تیم ملی اسپانیا و باشگاه لایپزیش، جمال موسیالا را بزرگترین تهدید برای لاروخا در بازی فردا می داند.
زن گفت: ازدواج اولم به خاطر اینکه شوهرم معتاد و مافنگی بود و زن و بچه داشت دوام نداشت. ۱۳سالگی با زنش درگیر شد، برادرزنش او را کشت و بعد هم زنش من را از خانه بیرون کرد. بعد دوباره ازدواج کردم. شوهرم باز معتاد بود، آن‌قدر کشید که مرد. برادرشوهرم می‌خواست من را بگیرد که فرار کردم. در ازدواج سوم هم که باز پدرم شوهر انتخاب کرد خودم طلاق گرفتم، چون آدم بدی بود.
محرمی که از ابتدای مسابقه برای دیناموزاگرب به میدان رفت، در دقیقه 68 روی اولمر مرتکب خطای پنالتی شد که نوح اوکافور توانست این پنالتی را تبدیل به گل کند
محرمی که از ابتدای مسابقه برای دیناموزاگرب به میدان رفت، در دقیقه 68 روی اولمر مرتکب خطای پنالتی شد که نوح اوکافور توانست این پنالتی را تبدیل به گل کند
سباستین هالر، مهاجم جدید دورتموند، مدعی شد در روزهای اخیر شرایط خوبی نداشته و وزن چندانی کم نکرده است.
به خاطر جلب رضایت همسر اولم قاتل شدم
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرقت‌های شبانه مردان نقابدار/ فریب کلاهبرداران در امام محرم را نخورید/ جنجال آفرینی راننده خشمگین!/ دستگیری خواننده غیر مجاز در بهشت زهرا/ فرار ناکام ۲ دختر نوجوان برای سفر به ترکیه/ کشتارگاه خودرو‌های سرقتی!/ به خاطر جلب رضایت همسر اولم قاتل شدم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ