هری کین در حال مذاکره با بایرن مونیخ است اما اسپرز برای او رقم بالایی طلب کرده است. در این بین بارسا هم از ستاره انگلیسی درخواستی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان در حال جست‌وجوی اعماق اقیانوس برای یافتن نشانه‌هایی از حیات بیگانه‌ها هستند که البته ممکن است این عملیات غیرقانونی باشد. تیم به رهبری «آوی لوب»، یک فیزیکدان نظری بحث‌برانگیز که به خاطر اعتقاد قوی‌اش به این موضوع که «ما توسط حیات فرازمینی هوشمند و تمرکز خاص، در این زمینه، روی Oumuamua مورد بازدید قرار گرفته‌ایم»، شناخته شده است، در حال جستجوی کف اقیانوس برای بقایای شهاب بین‌ستاره‌ای «۱ IM۱ »بوده‌اند که در سال ۲۰۱۴ به زمین برخورد کرد.
اگر اجازه داده می‌شد مسئله برجام که در دولت آقای روحانی به مرحله مناسبی رسیده بود، ادامه پیدا می‌کرد، در طول ۲ سال اخیر شاهد این رفتار‌ها نبودیم که کشور‌های مختلف به امارات درباره جزایر سه گانه امتیاز بدهند. فرصت سوزی‌های متعددی که کردیم و زمان‌هایی به خاطر رفتار‌های یک گروه، با طیف فکری خاص از دست دادیم، ما را به شدت از امتیازاتمان عقب انداخته است. نکته مهم دیگر این است که ما به اندازه کافی اسناد داریم که ثابت کنیم این جزایر متعلق به ایران است و مشخص کنیم که بریتانیا در حق ما خیانت بزرگی کرد و در خصوص بحرین و امارات بدعهدی کرد.
وی در مورد درخواست امیرقلعه‌نویی برای بازی‌های دوستانه با تیم‌های قوی‌تر گفت: این کار در حال انجام شدن است. قهرمانی تیم ملی بزرگسالان در تورنمنت کافا را تبریک می‌گویم. حدود ۱۶ سال بود که در یک تورنمنت قهرمان نشده بودیم. همین که قهرمان کافا شدیم مهم است. در تورنمنت غرب آسیا که دیدارهای دوستانه بود تیم امید ما در فینال مقابل عراق در ضربات پنالتی شکست خورد و اما به خاطر همین بازی دوستانه عراقی‌ها تا صبح شادی کردند.
روز گذشته کمیته انضباطی به خاطر تخلفات رخ داده در دربی ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال را 4 ماه محروم و 10 درصد از مبلغ قرارداد را جریمه نقدی کرد.
تیم ملی ایران در یک بازی کمتر به خاطر سپرده شده، در تابستان سال 84 به مصاف باشگاه شاخص انگلیسی رفت.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که چگونه بزاق یک پشه حامل ویروس عمل تب دِنگی با ماده‌ای پر شده که ممکن است پاسخ سیستم ایمنی بدن ما را سرکوب کند و خطر عفونت را افزایش دهد.
حساب باشگاه پرسپولیس به خاطر بدهی که از ۱۸ سال پیش باقی مانده بود دوباره بسته شده است.
حساب باشگاه پرسپولیس به خاطر بدهی که از ۱۸ سال پیش باقی مانده بود دوباره بسته شده است.
۲۰ سال پیش، یک سوپرمارکت فلوریدا بسته شد تا مایکل جکسون بتواند رویای خود را برای خرید خواربار فروشی مانند دیگران برآورده کند.
بر اساس مدارک دادگاه، متهم علاوه بر آدم ربایی، به دو فقره ضرب و جرح، منع کیفری و ممانعت از اتهامات وارده متهم شد. او همچنین از دادن نمونه DNA به مقامات خودداری کرد که به خاطر آن هم اتهام دیگری به پرونده اش اضافه شد.
همزمان با حمله روسیه به اوکراین در سال گذشته، کرملین مقابله با رسانه‌های ضد جنگ داخلی و روسی زبان را تشدید کرده. آخرین قربانی وبسایت خبری مستقل روسیه، مدوزا است. روز پنجشنبه، دولت روسیه سایت مدوزا را به لیست " سازمان‌های نامطلوب" خود اضافه کرد، که منجر به غیرقانونی شدن هرگونه فعالیت یا تبلیغ مربوط به این رسانه خبری می‌شود. دادستان کل کشور در بیانیه خود مدوز را" تهدیدی برای پایه‌های نظام قانون اساسی و امنیت فدراسیون روسیه " خواند.
ما هیچ گاه در دوران معاصر یعنی از دهه ۵۰ به این‌طرف و ظرف این نیم قرن گذشته فقر و نابرابری به این شکل عریان و تاثربار نداشتیم که امروز وجود دارد. این مسئله بنیان‌های امنیت جامعه را به خطر انداخته و این اصلا در بودجه هیچ نمودی ندارد. این نشان می‌دهد بودجه عمدتا یک نوع مناسک است که سال به سال توسط حاکمیت نمایش داده می‌شود، اما مناسکی است که هیچ کدام از اهداف جامعه را تبیین نمی‌کند.
متهم: ۴ سال از عمرم به خاطر یک اشتباه نابود شد
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ یک ورزشکار پارادوچرخه سواری را به دلیل استفاده از مواد نیروزا به دو سال محرومیت، محکوم کرد.
یکی از مسائل مهم ما در کشور این است که ما قدر شرایط خودمان را نمی‌دانیم و به خاطر برخی نارسایی‌ها در اقتصاد و برخی بی‌سلیقگی‌ها در امور دیگر آن حقیقت انقلاب که استقلال کشور را تأمین کرد، دیده نمی‌شود، اما حاج قاسم این را درک می‌کرد.
یکی از مسائل مهم ما در کشور این است که ما قدر شرایط خودمان را نمی‌دانیم و به خاطر برخی نارسایی‌ها در اقتصاد و برخی بی‌سلیقگی‌ها در امور دیگر آن حقیقت انقلاب که استقلال کشور را تأمین کرد، دیده نمی‌شود اما حاج قاسم این را درک می‌کرد.
فدراسیون کشتی سجاد غلامی را به مدت یکسال از شرکت در کلیه مسابقات و رویداد‌های ورزشی کشتی محروم کرد که البته این رای به صورت تعلیقی است.
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ یک ورزشکار پاورلیفتینگ را به دلیل استفاده از مواد نیروزا دو سال محروم کرد.
رسیدگی به این پرونده از ۲۴ شهریور سال ۹۹ با گزارش یک درگیری خونین در محدوده دریاچه خلیج فارس در غرب تهران آغاز شد. پس از آن مأموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر به محل اعزام شدند و مشخص شد پسر جوانی با ۱۳ ضربه چاقو، زنی به نام سحر را مجروح کرده است.
رسیدگی به این پرونده از ۲۸ بهمن سال ۹۴ با گزارش درگیری میان دو ضایعات جمع‌کن در میدان محمدیه آغاز شد. پس از حضور مأموران مشخص شد مرد جوان با یک میله آهنی مرد سالخورده‌ای را به قتل رسانده و بعد از آن قصد داشته از محل متواری شود که توسط چند عابر بازداشت و تحویل پلیس شد.
رئیس جمهور مکزیک از رژیم صهیونیستی به خاطر پناه دادن به یک فرد تحت تعقیب پیرامون مفقود شدن ۴۳ دانشجو در سال ۲۰۱۴ انتقاد کرد.
رئیس جمهور مکزیک از رژیم صهیونیستی به خاطر پناه دادن به یک فرد تحت تعقیب پیرامون مفقود شدن ۴۳ دانشجو در سال ۲۰۱۴ انتقاد کرد.
رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد گفت: موضوع بحث جعل و سو استفاده از مدارک تحصیلی از زمان تشکیل مؤسسات آموزشی وجود داشته و سابقه زیادی دارد؛ اما امروزه به خاطر گستردگی ارتباطات در حوزه فضای مجازی و اینترنت، این موضوع خیلی ملموس‌تر و بیشتر شده است، چرا که منافع مالی گسترده‌ای را برای سو استفاده گران این عرصه فراهم می‌کند.
مارس ریگلی اولین شرکتی نیست که از بیم از دست دادن بازار چین از موضع خود بر سر تایوان عقب‌نشینی می‌کند. شرکت فرانسوی «ال و ام هاش» تولید کننده محصولات لوکس نیز پیش از این در سال ۲۰۱۹ بابت استفاده از تصویری که در آن نقشه چین بدون جزیره تایوان دیده می‌شد عذرخواهی کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ