مهاجم پرسپولیس می گوید که هر چقدر به پایان فصل نزدیک می شوند، کار نیز دشوارتر می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از بهترین بازیکنان جوان لیگ راه پُر و پیچ و خمی را پیش روی‌ خود می‌بیند که البته نشان داده می‌تواند اختیار و قدرت را از فوق‌ستاره‌های نسل قبلی بگیرد.
روحانی به محمدباقر قالیباف پیشنهاد کرده بود معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست شود. قالیباف البته مایل بود و آماده که وزارت کشور را در دولت روحانی عهده‌دار شود و حتی یکی از متنفذترین و نزدیک‌ترین افراد به حاکمیت نیز به روحانی پیام مشابهی داده بود که گرچه ما به شما رای نداده‌ایم، اما تردیدی نکنید که محمدباقر قالیباف بهترین وزیر کشور برای دولت شماست. روحانی به یاد می‌آورد که در آن تابستان ۱۳۹۲ محمدباقر قالیباف به او گفت ضمن تشکر از پیشنهادش درباره آن فکر می‌کند، اما قبل از پاسخ بداند که دیگر هرگز برای ریاست‌جمهوری نامزد نخواهد شد.
یوکی ایشیکاوا یکی از عناوین بهترین های لیگ ملتهای والیبال را به دست آورد.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان قول داد که ملی‌پوشان بهترین عملکرد را در فینال قهرمانی جهان ارائه دهند.
طبق ادعای مارکا، کارلو آنچلوتی هنوز با برزیل قرارداد رسمی امضا نکرده و توافق صورت گرفته صرفا شفاهی بوده است. او برای مدیران برزیلی روشن کرده که فعلا فقط روی رئال تمرکز دارد.
کیلیان امباپه فوق ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن اعتراف کرد که در اندیشه‌هایش به برنده شدن جایزه توپ طلا فکر می کند و دوست دارد روزی این جایزه را برنده شود.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران می‌گوید: هم‌قسم شدیم که بهترین نتیجه را بگیریم البته اولویتمان نمایش والیبال زیباست.
رودری از زدن "مهمترین گل" تاریخ منچسترسیتی پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینترمیلان، لذت می برد.
کاپیتان فولاد گلایه زیادی از مدیران این باشگاه بابت عدم توجه به رکورد شکنی‌اش داشت.
پس از چندین دهه کار بر روی هوش مصنوعی اکنون به این نتیجه رسیده ام که این فناوری قادر است بشریت را نابود کند. شبیه آن است که موجودات فضایی بر روی سیاره ما فرود آمده اند و ما هنوز کاملا متوجه این موضوع نشده ایم زیرا آنان به خوبی انگلیسی صحبت می کنند. من با فکر کردن به این موضوع ماه هاست که نمی توانم بخوابم.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، از پاسخ دادن به سوالی درباره اینکه آیا منچسترسیتی را بهترین تیم فعلی دنیا می‌داند خودداری کرد و گفت به بازی فردای تیمش فکر می‌کند.
ایلان ماسک در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس‌نیوز، هدف از توسعه TruthGPT را ساخت یک هوش مصنوعی حقیقت‌جو دانست که تلاش می‌کند ماهیت جهان را درک کند. مدیرعامل توییتر امیدوار است که این هوش مصنوعی بیش از اینکه آسیب‌زننده باشد، کار‌های خوب انجام دهد: «فکر می‌کنم این بهترین مسیر برای رسیدن به ایمنی است، از این نظر که هوش مصنوعی که به‌دنبال درک جهان باشد، بعید است انسان‌ها را نابود کند؛ چرا که ما بخش جالبی از جهان هستیم.»
کارلو آنچلوتی نگران آینده اش نیست و به همه اطمینان داد که فقط به موفقیت رئال فکر می کند.
برترین جودوکار جهان می‌گوید دلیلی برای کناره‌گیری از این رشته ورزشی نمی‌بیند و دوست دارد به کارش ادامه دهد.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در آستانه دیدارش با سالزبورگ در لیگ اروپا از این حریف اتریشی ستایش کرد و گفت سالزبورگ کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد ولی جالوروسی تنها به صعود از این مرحله فکر می‌کند.
محسن هاشمی درباره سخت‌ترین دوره برای آیت الله هاشمی گفت: من فکر می‌کنم دو سال آخر جنگ سخت‌ترین دوره برای ایشان بود و بهترین روزشان آن روزی است که می‌گویند من فرمانده صلح شدم، روزی که آزادگان آزاد شدند و در طی آن نامه نگاری‌ها بالاخره صدام شرایط ایران را پذیرفت. من یادم است آن روزی که ایشان طرف حلبچه رفت تا از محل بازدید کند در راه گریه می‌کرد.
مربی تیم فوتبال گل گهر از کمیته داوران و فدراسیون فوتبال درخواست کرد تا امکانات لازم را برای داوران مهیا کنند.
قهرمان وزن 67 کیلوگرم امیدهای جهان تاکید کرد که هر صبح و ظهر و شب به شکست محمدرضا گرایی و قهرمانی جهان فکر می‌کند.
وقتی به دکوراسیون یک اتاق فکر می‌کنید، با در نظر گرفتن حس و حالتان شروع کنید. آیا می‌خواهید فضایی آرامش‌بخش برای استراحت داشته باشید؟ یا به دنبال طراحی فضایی برای پذیرایی از مهمانان هستید؟ میکالا شارپ، طراح داخلی، می‌گوید: «من همیشه با این شروع می‌کنم که این فضا چه احساسی را قرار است منتقل کند و می‌خواهم چگونه به نظر برسد.»
آدرین رابیو، ستاره تیم ملی فرانسه، همیشه رویای بازی کردن در جام جهانی را در سر داشته است.
جولن لوپتگی امروز در نشست خبری بازی با دورتموند، حاضر نشد در مورد شایعات اخراجش از سویا صحبت کند.
وزیر امور خارجه ایران، درباره آخرین وضعیت مذاکرات احیای برجام، گفت: فکر می‌کنم اقداماتی که برای لغو تحریم‌ها از مسیر مذاکرات و تبادل پیام در حال انجام است، در مجموع در مسیر درست خودش قرار دارد.
سرمربی گل‌گهر درباره صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه تیمش گفت: قانون فاصله نزدیک و شدت توپ رد شده است. فکر می‌کنم دست مدافع ما فضایی را اشغال نکرده بود. در محوطه اگر توپ به دست مهاجم بخورد، هند است اما درباره مدافع فرق می‌کند. البته من از صحنه دور بودم و به نظر کارشناسان داوری احترام می‌گذارم.
کاپیتان نساجی که بهترین گلزن این تیم است در بازی های پیش فصل هم در این زمینه خط و نشان کشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ