اوجی گفت: اکنون شرکت‌های توانمند روسی در هفت میدان نفتی ایران سرمایه گذاری و آقای نواک معاون نخست وزیر این کشور توافق کرده که در توسعه ۶ میدان نفتی جدید نیز، سرمایه گذاری کنند؛ بنابراین زمینه همکاری بسیار خوبی را با شرکت‌های روسی داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیپلمات ارشد مجارستانی با معاون نخست وزیر روسیه تلفنی گفتگو کرد و گفت که عرضه نفت روسیه به مجارستان ادامه خواهد داشت.
وزیر نفت پاکستان اعلام کرد که این کشور پول نخستین محموله وارداتی نفت از روسیه را به یوآن چین به این کشور پرداخته است.
وزیر نفت گفت:کشور ایران و روسیه جز کشور های بزرگ منطقه هستند که هر دو تحریم هستند اما با پشتیبانی یکدیگر می توانند تحریم ها رو بی اثر کنند.
اوجی وزیر نفت گفت: در حال حاضر شرکت‌های توانمند روسی در ۷ میدان نفتی ایران سرمایه گذاری و «نواک» معاون نخست وزیر این کشور توافق کرده که در توسعه ۶ میدان نفتی جدید نیز، سرمایه گذاری کنند.
انتشار تصاویری از احوالپرسی به سبک وزیر نفت دولت رئیسی در فضای مجازی خبرساز و پربازدید شده است. جواد اوجی خطاب به معاون نخست وزیر روسیه می‌گوید: احوال آقای نواک...!
بنا به اعلام وزیر نفت پاکستان، این کشور به زودی اولین محموله نفت خام خود را از روسیه دریافت می‌کند.
وزیر دارایی هند گفت که این کشور به خرید نفت روسیه حتی با قیمت گران‌تر از سقف تعیین‌شده از سوی گروه 7 ادامه خواهد داد.
معاون اول وزیر انرژی روسیه اعلام کرد که آژانس های قیمت گذاری غربی، نفت روسیه را پایین تر از قیمت واقعی خود قیمت گذاری می کنند.
معاون اول وزیر انرژی روسیه اعلام کرد که آژانس های قیمت گذاری غربی، نفت روسیه را پایین تر از قیمت واقعی خود قیمت گذاری می کنند.
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد روسیه موفق شده است کل صادرات نفتی که بر سر اوکراین، هدف تحریم‌های غربی قرار گرفته بود را به کشورهای دوست تغییر دهد.
معاون نخست وزیر روسیه از ادامه مذاکرات ایران و روسیه بر سر موضوع سوآپ نفت و گاز خبر داد و گفت: جزئیات فنی در دست بررسی است.
معاون نخست وزیر روسیه از کاهش داوطلبانه تولید نفت این کشور در ماه آینده میلادی خبر داد.
معاون نخست وزیر روسیه تصمیمات اروپا در خصوص تحریم بخش انرژی این کشور را دارای پیامدهای بین المللی توصیف کرد.
وزیر نفت ونزوئلا گفت که تحریم‌های غرب علیه روسیه و تعیین سقف قیمت برای خرید نفت این کشور توسط اروپا، کشورهای G۷ و استرالیا، باعث هرج و مرج در بازار جهانی انرژی شده است.
وزیر نفت پاکستان اعلام کرد که کشورش تا آوریل آینده نفتی را که با ارز غیر دلار از روسیه خرید کرده است، دریافت می‌کند.
وزیر نفت پاکستان طی مصاحبه‌ای گفت که تحریم‌ها نمی‌تواند جلوی خرید نفت روسیه توسط اسلام‌آباد را بگیرد.
جواد اوجی وزیر نفت در هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: تفاهم‌نامه‌ای نزدیک به ۴۰ میلیارد دلار با شرکت «گاز پروم» امضا کرده‌ایم که یکی از شرکت‌های بزرگ دنیاست.
وزیر انرژی هند تایید کرد که واردات نفت روسیه از آوریل تا ژوئن گذشته افزایش یافته است و خاطرنشان کرد که دولت هند به خرید نفت از هر منبعی با قیمت مناسب ادامه خواهد داد.
وزیر دارایی پاکستان اعلام کرده است که احتمال دارد نفت روسیه را با تخفیف خریداری کند.
وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرد که هنوز رقم دلاری دقیق برای سقف قیمت نفت روسیه تعیین نشده است.
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا گفت که عربستان سعودی می دانست کاهش تولید نفت به تقویت درآمدهای روسیه و احتمال کاهش تاثیر تحریم ها بر این کشور منجر خواهد شد.
معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد: مسکو و تهران در زمینه سوآپ نفت و گاز همکاری و مسیرها و مکانیسم های اجرای این طرح را بررسی می کنند.
وزیر انرژی روسیه، روز سه شنبه در مجمع اقتصادی شرق در ولادیووستوک به خبرنگاران گفت که مسکو با ارسال نفت بیشتر به آسیا به محدود کردن قیمت نفت روسیه پاسخ خواهد داد.
وزیر انرژی روسیه، روز سه شنبه در مجمع اقتصادی شرق در ولادیووستوک به خبرنگاران گفت که مسکو با ارسال نفت بیشتر به آسیا به محدود کردن قیمت نفت روسیه پاسخ خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ