بندرعباس - وزیر نفت با بیان اینکه ایران در جمع ۶ کشور دارنده دانش‌فنی تولید کک‌اسفنجی قرار گرفته است، گفت: ایران در تولید کک اسفنجی به خودکفایی می رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آراسته با اشاره به اینکه هم اینک و براساس معیار‌های این وزارتخانه بالغ بر ۱۰ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۶۹۱ سالمند بالای ۶۵ سال در کشور زندگی می‌کنند، گفت: براساس داده‌های جمع آوری شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۸۱ هزار و ۶۶۸ خانوار دارای سرپرست ۶۵ سال به بالا در کشور وجود دارند که تحت پوشش هیچ یک از نهاد‌های حمایتی نیستند و تنها درآمدشان یارانه است. موضوعی که حمایت از این گروه از سالمندان را دارای اهمیت دو چندانی کرده است.
دژکام در ادامه اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ هزار شهید داده ایم و خون شهید هدر نمی شود و امروز قانون کشور این است و چیزی خلاف حکم قرآن و اهل بیت نمی تواند قانون شود و این ثمره خون شهداست و باید مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: بسیاری از افرادی که در بالای شهر تهران و سایر کلان شهر‌های کشور زندگی و بهترین خانه‌ها و منازل و خودرو را دارند زمانی که از آن‌ها سوال کنید اوضاع چطور است می‌گویند وضع خراب است.
امام جمعه اردبیل نوشت: کار‌ها در سطح بین المللی بسیار خوب پیش می‌رود، اما چند وزیر ضعیف در داخل کشور دستاورد‌های عظیم را بر باد می‌دهند انتظار از دولت محترم و مجلس عنایت جدی به مشکلات معیشتی است.
الکساندر شالنبرگ وزیر امور خارجه اتریش روز جمعه با صدور بیانیه‌ای نوشت: از اینکه بالاخره می‌توانیم کامران قادری و مسعود مصاحب را پس از سال‌ها حبس در ایران بازگردانیم، بسیار آسوده‌خاطر شده‌ام.
وحیدی وزیر کشور در جمع خبرنگاران گفت: در درگیری که در مرز سیستان و بلوچستان صورت گرفت، پاسخ مقتضی به مرزبانان افغانستانی داده شد. درگیری مختصری بود و برطرف شد، مذاکراتی هم با طرف طالبانی صورت گرفت، در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و مرز آرام و باز است. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
آیت الله عاملی با اشاره به ثبت نام شهروندان برای دریافت خودرو با تاکید بر اینکه ماشین بی‌کیفیت را جز انسان مضطر خریداری نمی‌کند، به هموطنان توصیه کرد اگر برای پیشرفت کشور غیرت و تعصب دارند که حتماً دارند و اگر اضطرار ندارند ثبت نام نکنند.
‏آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات نوشت: خیلی از اساتید بزرگ دانشگاه‌های کشور، دلسوزانه از نظام رتبه بندی مبتنی بر تعداد مقالات گلایه دارند. کاش نشست رییس جمهور محترم با «جمعی از دانشمندان یک درصد برتر جهان» تلنگری باشد برای اصلاح جدی نظام رتبه‌بندی اساتید در دانشگاه‌های ایران.
امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: برنامه هفتم باید به موتور حرکت اقتصاد ملی تبدیل شود. با نگاه به سیاست‌های ابلاغی از خلق پیشنهاداتی که در این شرایط اجرای آن ممکن نیست پرهیز شود که امیدواریم در این مسیر درست قدم برداریم.
اولین اختلاف اپوزیسیون داخل کشور - که دست‌کم به دو جناح اصلاح‌طلب بهبودطلب (که در نهاد جبهه اصلاحات جمع شده‌اند) و ساختاری (که بیرون از این نهاد قرار دارند) تقسیم می‌شود- با براندازان خارج از کشور مساله مداخله نیرو‌های خارجی در مسائل ایران است. هر دو جناح اپوزیسیون داخل کشور، مخالفت جدی با هرگونه مداخله خارجی دارند.
در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.
با دستیابی یک شرکت دانش بنیان به دانش فنی تولید« ماده بودارکننده گاز» در اراک، ایران به جمع چهار کشور تولیدکننده این محصول پیوست.
بررسی نمایه های بین المللی نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران در سایه سیاستگذاری های علمی توانسته جایگاه شایسته تولید علم را کسب کند و در این مسیر در جمع ۲۰ کشور برتر دنیا قرار گیرد.
خطیب جمعه تبریز اضافه کرد: از نظر صهیونیست‌ها مردم ایران باید به جان هم بیفتند و عملیات ترور و خرابکاری مکمل این اقدامات اجرا شود.
پیروزی پرگل تیم ملی انگلیس برابر ایران با واکنش‌های زیادی در این کشور روبرو بوده است.
فرمانده کل سپاه گفت: دشمن می‌خواهد برای ایران پادشاهان را منصوب و بعد خود آن‌ها را تبعید و 40 هزار مستشار خود را در کشور ایران مستقر کند؛ دوست دارند خیابان‌های ما مملو از شراب خانه‌ها و مراکز قمار باشد و چهره زنان ما را بی هویت ساخته و همانند زنان غرب کنند آن‌ها دوست دارند همانند گذشته ما یکی از ستون‌های دوگانه سیاست نیکسون در خلیج فارس و ژاندارم منافع آن‌ها باشیم و جوانان ما خدا را تعظیم نکنند، می‌خواهند حجاب سنگر کلیدی حفظ عزت، حرمت و صیانت از ارزش‌های والای اسلام را از زنان ما بگیرند.
امام جمعه شیراز گفت: این جوان ایرانی است که ایران را قوی و قدرتمند می‌کند و رهبر عظیم الشان انقلاب فرمودند قدرت ایران به این جوانان است به این‌ها افتخار می‌کنیم و امروز علی‌رغم ترور‌ها و دشمنی‌های اسرائیل این فناوری بومی کشور ما شده و آنقدر جوان کارآمد و فهیم و توانمند داریم که نمی‌توانند با ترور هم به جایی برسند.
امام جمعه موقت تهران گفت: بسیاری از مشکلات امروز و اعتراضاتی که مطرح است، به فاصله ما از شایسته‌سالاری بازمی‌گردد.
امام جمعه اردبیل گفت: صفویه ایران را یکپارچه کرده و بقای کشور مدیون و مرهون آن‌ها است، شایسته است تمام هم استانی‌های عزیز با جزئیات زندگی شاه اسماعیل بزرگ آشنا باشند.
ترکیب تیم ملی سنگال برای دیدار با ایران اعلام شد که بازیکنان مطرح این کشور در جمع نفرات اصلی حضور دارند.
در قطعنامه پایانی این تظاهرات آمده است: آنچه در روز‌های اخیر در تهران و برخی شهرستان‌ها با فتنه انگیزی دشمنان بیرونی و نفوذی‌های داخلی سرسپرده و فریب خورده رخ داد، بیانگر طراحی شوم همه زخم خوردگان از نظام اسلامی و ایجاد خلل در مسیر اراده و پیشرفت ملت بصیر ایران اسلامی است.
در قطعنامه پایانی این تظاهرات آمده است : آنچه که طی روزهای اخیر در تهران و برخی شهرستان‌ها با فتنه انگیزی دشمنان بیرونی و نفوذی‌های داخلی سرسپرده و فریب خورده رخ داد، بیانگر طراحی شوم همه زخم خوردگان از نظام اسلامی و ایجاد خلل در مسیر اراده و پیشرفت ملت بصیر ایران اسلامی است.
در قطعنامه پایانی این تظاهرات آمده است : آنچه که طی روزهای اخیر در تهران و برخی شهرستان‌ها با فتنه انگیزی دشمنان بیرونی و نفوذی‌های داخلی سرسپرده و فریب خورده رخ داد، بیانگر طراحی شوم همه زخم خوردگان از نظام اسلامی و ایجاد خلل در مسیر اراده و پیشرفت ملت بصیر ایران اسلامی است.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران، با حمایت ایرانسل، موفق شد برای نخستین بار در تاریخ ورزش‌های توپی بانوان کشور، به جمع ۱۶ تیم برتر جهان راه پیدا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ