وزیر کشور ترکیه اعلام کرد شمار جانباختگان زلزله‌های اخیر در این کشور از ۴۸ هزار نفر عبور کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تاکنون در مجموع ۶ روز، ۳۵ هزار و ۶۱۳ نفر در پیش ثبت نام انتخابات مجلس، مدارک خود را بارگذاری و ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند.
عضو هیات علمی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: در بخش جانورشناسی مرکز تحقیقات گیاه پزشکی کشور ۶ هزار و ۵۰۰ نمونه جانور خشک شده نگهداری می‌شود که شامل ۴۸۰ گونه است.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به ارائه خدمات در پوشش مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) تا ساعت ۱۷ امروز، از خدمات‌رسانی به بیش از ۶ هزار نفر خبر داد.
رشت- سرپرست پلیس امنیت اقتصادی گیلان با اشاره به توقیف شوتی‌های حامل نوشیدنی قاچاق در بندرانزلی گفت: این خودروها حامل بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق بودند.
بنا بر گزارشی، در ۲۰ ماه اول کودتای نظامی در میانمار، بیش از ۶ هزار غیرنظامی جان خود را از دست دادند.
گسترش بیابان در کمتر از دو دهه از ۶ هزار هکتار به بیش از ۱۴ هزار هکتار با برگزاری همایش و گفتاردرمانی حل نخواهد شد.
بانک سپه تعداد ۳۵۳ رقبه ملک از املاک مازاد خود و شرکت‌های تابعه را در سال ۱۴۰۱ به ارزش ۲۶۹ هزار و ۲۶۴ میلیارد ریال به فروش رسانده است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از خرید تضمینی بیش از ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ۶ استان کشور خبر داد.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر با شناورهای مسافری و بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر نیز با شناورهای تفریحی در مدت ۲۰ روز از آغاز طرح نوروزی سفر کردند.
سرپرست بانک مسکن از پرداخت ۶ هزار و ۸۴۸ میلیاردتومان تسهیلات نوسازی بافت فرسوده از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون خبر داد.
دولت ترکیه مدعی شد پس از زلزله بیش از ۱۰ هزار تبعه سوری داوطلبانه به کشور خود برگشته‌اند.
شرکت دل قصد دارد ۶۶۵۰ کارمند یا حدود ۵ درصد نیروی انسانی خود در سراسر جهان را اخراج کند. دلیل این امر کاهش تقاضا برای رایانه های شخصی اعلام شده است.
طبق لیست منتشرشده، اتوبوسرانی و مترو از آن شرکت‌هایی هستند که جذب نیروی بالایی داشته‌اند. برخی در فضا‌های اجتماعی این تعداد بالای جذب را با اعتراض رانندگان اتوبوس ابتدای امسال مرتبط دانسته و عنوان کردند که شهرداری افرادی را جذب و آموزش داده تا در صورت اعتراض مجدد رانندگان اتوبوس یا احتمال اعتراض راهبران مترو، این افراد را به‌سرعت جایگزین آنان کند.
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: شب گذشته ۸۰۰ تن پیاز، ۲۳۰۰ تن پرتقال شمال و جنوب و نارنگی، ۲۰۰۰ تن سیب، ۱۸۰۰ تن سیب زمینی و ۱۵۰۰ تن صیفی جات وارد تهران شد.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۶ هزار نفر در آذرماه خبر داد.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۶ هزار نفر در آذرماه خبر داد.
میانگین حضور روزانه دانش آموزان مقطع ابتدایی بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار، متوسطه اول بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار و متوسطه دوم بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز بوده است.
اعمال سقف ۵ هزار تومانی برای نرخ خوراک و همچنین اعمال سقف ۲ هزار تومانی برای سوخت این واحد‌ها باعث عدم النفع بیش از ۷۵ هزار میلیارد تومانی دولت در سال جاری و در نتیجه کسری بودجه و به تبع آن افزایش تورم شده است.
سازمان پزشکی قانونی کشور در گزارشی درباره مسمومیت‌های منجر به فوت در ۶ ماهه ابتدای سال اعلام کرد: در ۶ ماهه ابتدای سال جاری ۴۱۱۱ نفر به دلیل مسمومیت جان خود را از دست داده‌آند که از این تعداد ۳۲۴۳ نفر مرد و ۸۶۸ نفر زن بوده‌اند.
بیش از ۶ هزار نفر از مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان در روز جمعه ۸ مهر به‌ مناسبت هفته گردشگری بازدید کردند.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت بیش از ۱۵۰ هزار فقره وام ضروری به بازنشستگان این سازمان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از مشارکت بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل عمومی در جابجایی زائران در ایام پایانی ماه صفر خبر داد.
سرپرست اداره کل روابط عمومی هلال احمر از مراجعه بیش از ۶ هزار مسافر ایرانی به درمانگاه هلال احمر در زرباطیه عراق خبر داد.
سلیمانی با اشاره به این که بیش از ۶ هزار نفر از زائران از ابتدای شهریورماه تاکنون به پایگاه‌های هلال احمر مراجعه کرده اند، از درمان سرپایی ۵۴ نفر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ