نظارت بر صنایع تولیدکنندهٔ مکمل‌های غذایی آن‌طور که فکر می‌کنید دقیق نیست. به همین دلیل شما باید در انتخاب مکمل‌ها دقیق باشید؛ اما به‌هرحال هیچ تضمینی وجود ندارد که بی‌ضرر باشند و به کبدتان آسیب نزنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی گفت: با جان و دل در مقابل هجمه دشمنان و هنجارشکنان برای بر هم زدن امنیت و آسایش مردم ایستاده اند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از بازداشت عوامل درگیری با آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز خبر داد.
مهدیشهر- فرمانده انتظامی مهدیشهر با بیان اینکه عوامل آتش سوزی عمدی در فولاد محله این شهرستان دستگیر شدند، گفت: سه نفر در این ارتباط دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع یافتند.
یک جرم‌شناس گفت: پرخاشگری درجات مختلفی دارد. از قهر و بی‌محلی نابجا تا توهین، ناسزا و قتل… در حال حاضر تمام افراد جامعه ما پرخاشگری و خشم را تجربه کرده‌اند. افراد از مسائل مختلف ناراحت هستند و در جایی که بتوانند و زورشان برسد آن خشم و پرخاشگری را بروز می‌دهند. ببینید، راهکار‌های مقابله با خشم در حال حاضر در جامعه ما از معنا خارج شده است. چون مسوولان باید به این موضوعات توجه کنند که متاسفانه توجهی نمی‌کنند.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: افرادی که در مؤسسه زیبایی غیرمجاز به تعدادی از بانوان تجاوز کرده بودند، صبح امروز در زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند.
تاکید کشورهای عربی بر عدم مداخله قدرت‌های خارجی، حفظ تمامیت ارضی و بازگشت مهاجران سوری به میهن‌شان نشان دهنده تغییر سیاست‌های قدیمی در قبال دولت قانونی اسد است.
عوامل حمله مسلحانه تروریستی در محله خانه ‌اصفهان اعدام شدند.
حکم اعدام محکومان صالح میرهاشمی، مجید کاظمی شیخ شبانی و سعید یعقوبی کردسفلی از عوامل حمله تروریستی محله خانه اصفهان در آبان ماه ۱۴۰۱ که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای حافظ امنیت شد، بامداد امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ به اجرا درآمد.
صبح امروز سه عامل جنایت هولناک و حمله تروریستی خانه اصفهان به دار مجازات آویخته شدند.
اصفهان- حکم اعدام محکومان صالح میرهاشمی، مجید کاظمی شیخ شبانی و سعید یعقوبی کردسفلی بامداد امروز ۲۹ اردیبهشت اجرا شد.
عوامل شهادت سرهنگ شهید علیرضا شهرکی و همسرش شناسایی شدند و تعدادی نیز در این ارتباط دستگیر شده‌اند.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عوامل شهادت شهید شهرکی و همسرش خبر داد.
سمنان - افرادی که قصد داشتند به یکی از اماکن نظامی شهرستان سمنان تعرض کنند، با رصد سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.
سمنان - افرادی که قصد داشتند به یکی از اماکن نظامی شهرستان سمنان تعرض کنند، با رصد سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.
سندرم روده تحریک‌پذیر (IBS) یک اختلال شایع است که معده و روده را تحت تأثیر قرار می‌دهد. علائم این سندرم شامل گرفتگی و درد شکم، نفخ، اسهال یا یبوست یا هر دو است.
سال ۱۴۰۱ به اتمام رسید و در مجموع بازدهی قابل قبولی برای بازار سرمایه نداشت. بازار سهام کمترین بازده را نسبت به سایر بازارهای موازی در این سال به ثبت رساند. اما در ماه‌های پایانی سال گذشته اخبار و قوانین مثبت زیادی به بازار مخابره شد که نیرو‌های محرک خوبی برای رشد بازار بودند؛ از تغییر نرخ ارز نیمایی از ۲۸هزار و ۵۰۰تومان به نرخ توافقی یعنی رقمی بین ۳۵‌هزار تا ۴۰‌هزار تومان گرفته تا آشتی با جهان عرب که پس از مدت‌‌‌ها یاس و ناامیدی، انرژی و پالس مثبتی به اقتصاد ایران ارسال کرد. به نظر می‌رسد چین در پی افزایش نقش سیاسی خود در معادلات جهانی و به‌ویژه در منطقه خاورمیانه است و سعی دارد نقش واسطی قدرتمند را در جهت ثبات در خاورمیانه بازی کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مباحث مطرح شده در جلسه امروز این کمیسیون درباره علل وقوع مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در مدارس کشوررا تشریح کرد.
رئیس موزه علم و فناوری گفت: عوامل تغییر اقلیم به رشد جمعیت وابسته است که فناوری می تواند به محیط زیست کمک کند.
اهواز - دادگاه انقلاب شهرستان اهواز، ۶ نفر از عناصر گروهک تروریستی حرکة النضال را به اعدام محکوم کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: باید هر چه زودتر عوامل مسمومیت دانش‌آموزان شناسایی شوند و لازم است قوه قضائیه با آنان برخورد قاطع کند.
براساس کسب اطلاع صورت گرفته عوامل ضرب و شتم یک خانم در مقابل مدرسه ۱۳ آبان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
دبیر کل عصائب اهل الحق عراق از دخالت های کشورها و سفارتخانه ها علیه عراق و عراقیها پرده برداشت.
ارومیه - رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری عوامل شهادت شهید امیر سحابی از شهدای امنیت در بوکان خبر داد.
مادر یا پدر می‎‌توانند ژن‌هایی را که باعث ایجاد شکاف می‎‌شوند، به تنهایی یا به‌عنوان بخشی از یک سندرم ژنتیکی که شامل لب شکری یا شکاف کام است (مانند سندرم ولوکاردیوفاشیال) به جنین منتقل کنند. در بعضی موارد، جنین ژنی را به ارث می‎برد که او را مستعد لب شکری می‎کند و سپس محرک محیطی باعث ایجاد شکاف لب یا کام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ