حکم اعدام محکومان صالح میرهاشمی، مجید کاظمی شیخ شبانی و سعید یعقوبی کردسفلی از عوامل حمله تروریستی محله خانه اصفهان در آبان ماه ۱۴۰۱ که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای حافظ امنیت شد، بامداد امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ به اجرا درآمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهردار منطقه ۱۹ گفت: ۱۵۰ سال قبل بخشی از اراضی منطقه ۱۹ به عنوان موقوفه ثبت شد که همه تخلفات ساختمانی و مشاغل نابسامان همچون ضایعاتی‌ها در همین زمین‌های موقوفه رخ می‌دهد.
در پی اجرای حکم اعدام سه تن از عوامل حمله مسلحانه «خانه اصفهان»، مردم خواستار برخورد جدی قوه قضائیه با مخلان آسایش و امنیت مردم شدند.
عوامل حمله مسلحانه تروریستی در محله خانه ‌اصفهان اعدام شدند.
از اعتراف به تشکیل گروه مسلحانه در خانه اصفهان تا ماجراهای شب ۲۵ آبان و شهادت سه مدافع امنیت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
عوامل حمله مسلحانه تروریستی در محله خانه ‌اصفهان اعدام شدند.
حکم اعدام سه تن از عوامل حمله تروریستی محله «خانه اصفهان»، بامداد جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، اجرا شد.
صبح امروز سه عامل جنایت هولناک و حمله تروریستی خانه اصفهان به دار مجازات آویخته شدند.
حکم اعدام محکومان عوامل حمله تروریستی محله خانه اصفهان، بامداد جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، اجرا شد.
مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت: حکم اعدام محکومان صالح میرهاشمی، مجید کاظمی شیخ شبانی و سعید یعقوبی کردسفلی از عوامل حمله تروریستی محله خانه اصفهان در آبان ماه ۱۴۰۱ که منجر به شهادت تعدادی از نیرو‌های حافظ امنیت شد، بامداد امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ به اجرا درآمد.
اصفهان- حکم اعدام محکومان صالح میرهاشمی، مجید کاظمی شیخ شبانی و سعید یعقوبی کردسفلی بامداد امروز ۲۹ اردیبهشت اجرا شد.
عبدی به اعلام «بازداشت عوامل ضرب و شتم» مادر «معترض» به مسمومیت فرزند دانش‌آموزش واکنش نشان داد.
نیرو‌های اسرائیلی درِ ورودی خانه خانواده جوان فلسطینی که گفته می‌شود عامل تیراندازی در نزدیکی کنیسه‌ای در شرق بیت المقدس بوده است را پلمپ کردند. در این حادثه هفت اسرائیلی کشته شدند. پلیس اعلام کرده که عامل تیراندازی یک جوان ۲۱ ساله فلسطینی است. او از ساکنان بیت المقدس شرقی است که به هنگام فرار با خودرو به ضرب گلوله ماموران کشته شد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با اشاره به حمله ناموفق ریزپرنده‌ها به یک مرکز نظامی در اصفهان، گفت: عوامل این اقدام به زودی از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی شناسایی می‌شوند.
در اقدام عملیاتی مشترک وزارت اطلاعات، سپاه و فراجا دو نفر از عوامل دخیل در حادثه تروریستی آبان ماه شهرستان ایذه دستگیر و دو نفر دیگر کشته شدند.
اهواز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: عوامل حمله تروریستی ایذه قصد داشتند اقدامات خرابکارانه دیگری در ایذه انجام دهند ‌.
در اقدام عملیاتی مشترک وزارت اطلاعات، سپاه و فراجا دو نفر از عوامل دخیل در حادثه تروریستی آبان ماه شهرستان ایذه دستگیر و دو نفر دیگر کشته شدند.
اهواز - در اقدام عملیاتی مشترک وزارت اطلاعات، سپاه و فراجا دو نفر از عوامل دخیل در حادثه تروریستی آبان ماه شهرستان ایذه دستگیر و دو نفر دیگر کشته شدند.
شب گذشته با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در سیستان و بلوچستان عوامل حمله به گشت پاسگاه «چشمه زیارت»زاهدان را کمتر از چند ساعت شناسایی و سپس دستگیر شدند.
در اطلاعیه اداره اطلاعات سیستان و بلوچستان آمده است: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) عواملی که با حمله ناجوانمردانه به ماموران گشت انتظامی پاسگاه چشمه زیارت زاهدان باعث شهادت سرباز مدافع امنیت شدند دستگیر و به اقدامات خود اعتراف کردند.
زاهدان- بنا بر اطلاعیه اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان، عوامل حمله به گشت انتظامی زاهدان دستگیر شدند.
اهواز- فرمانده سپاه خوزستان گفت: تلاش برای شناسایی عوامل اصلی حمله تروریستی ایذه ادامه دارد و شک نکنید که نظام از این مسئله کوتاه نمی‌آید
استاندار خوزستان از به دست آمدن سرنخ‌هایی از این حادثه خبر داد و گفت با عاملان و آمران این حادثه به شدت برخورد خواهد شد.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: برخی عوامل حمله تروریستی ایذه هنگام فرار دستگیر شده و در حال بازجویی هستند.
اهواز - رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: سه نفر از عوامل اصلی حوادث و اغتشاشات امروز شهرستان ایذه دستگیر شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط در دستور کار قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ