یک جرم‌شناس گفت: پرخاشگری درجات مختلفی دارد. از قهر و بی‌محلی نابجا تا توهین، ناسزا و قتل… در حال حاضر تمام افراد جامعه ما پرخاشگری و خشم را تجربه کرده‌اند. افراد از مسائل مختلف ناراحت هستند و در جایی که بتوانند و زورشان برسد آن خشم و پرخاشگری را بروز می‌دهند. ببینید، راهکار‌های مقابله با خشم در حال حاضر در جامعه ما از معنا خارج شده است. چون مسوولان باید به این موضوعات توجه کنند که متاسفانه توجهی نمی‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: با توجه به اینکه احتمال حضور افراد دیگری نیز در زیرآوار وجود داشت، عوامل آتش‌نشانی عملیات جستجو و آواربرداری را ادامه دادند و تا ظهر امروز عملیات آوار برداری در ضلع جنوبی را به پایان رسانده و در ضلع شمالی نیز بخش زیادی از آوار برداشته شده است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی گفت: با جان و دل در مقابل هجمه دشمنان و هنجارشکنان برای بر هم زدن امنیت و آسایش مردم ایستاده اند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از بازداشت عوامل درگیری با آمر به معروف در باغ نارنجستان شیراز خبر داد.
مهدیشهر- فرمانده انتظامی مهدیشهر با بیان اینکه عوامل آتش سوزی عمدی در فولاد محله این شهرستان دستگیر شدند، گفت: سه نفر در این ارتباط دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع یافتند.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: افرادی که در مؤسسه زیبایی غیرمجاز به تعدادی از بانوان تجاوز کرده بودند، صبح امروز در زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند.
فرهادی، مدیر عامل آتش نشانی مشهد اعلام کرد: ظهر امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ و اعلام گزارشی مبنی بر احتمال اقدام به خودکشی یک خانم جوان از روی پل عابر پیاده ، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاههای ۱۲ ،۷ ، ۳۸ را به همراه تشک نجات و خودرو نردبان ۳۲ متری به محل اعلامی در میدان شهید حسین فهمیده اعزام شدند.خانمی جوان بر روی عرشه پل هوایی در وضعیت ناپایدار قرار گرفته که نجاتگران آتش نشانی ضمن ارائه مشاوره های لازم به این بانو وی را از خودکشی منصرف و او را به سطح زمین منتقل کردند. علت و انگیزه این خانم از این اقدام، مشکلات خانوادگی اعلام شده است.
تاکید کشورهای عربی بر عدم مداخله قدرت‌های خارجی، حفظ تمامیت ارضی و بازگشت مهاجران سوری به میهن‌شان نشان دهنده تغییر سیاست‌های قدیمی در قبال دولت قانونی اسد است.
عوامل حمله مسلحانه تروریستی در محله خانه ‌اصفهان اعدام شدند.
حکم اعدام محکومان صالح میرهاشمی، مجید کاظمی شیخ شبانی و سعید یعقوبی کردسفلی از عوامل حمله تروریستی محله خانه اصفهان در آبان ماه ۱۴۰۱ که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای حافظ امنیت شد، بامداد امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ به اجرا درآمد.
صبح امروز سه عامل جنایت هولناک و حمله تروریستی خانه اصفهان به دار مجازات آویخته شدند.
اصفهان- حکم اعدام محکومان صالح میرهاشمی، مجید کاظمی شیخ شبانی و سعید یعقوبی کردسفلی بامداد امروز ۲۹ اردیبهشت اجرا شد.
بسیاری از صاحب نظران بر این باورند که نقش امام جمعه در یک استان نقش پدرانه است، او باید محور وحدت و همگرایی افراد باشد و تا حدامکان قدرت جذب داشته باشد بگونه ای که رفتار و گفتارش از چنددستگی و گسست در میان اقشار محتلف جلوگیری کند در چنین صورتی می توان او را مظهر واقعی رحمت اسلامی دانست همچنانکه در برخی از ائمه جمعه این نقش بصورت واقعی بروز و ظهور دارد و خود عامل مهمی در بهبود شرایط یک استان است.
نظارت بر صنایع تولیدکنندهٔ مکمل‌های غذایی آن‌طور که فکر می‌کنید دقیق نیست. به همین دلیل شما باید در انتخاب مکمل‌ها دقیق باشید؛ اما به‌هرحال هیچ تضمینی وجود ندارد که بی‌ضرر باشند و به کبدتان آسیب نزنند.
عوامل شهادت سرهنگ شهید علیرضا شهرکی و همسرش شناسایی شدند و تعدادی نیز در این ارتباط دستگیر شده‌اند.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عوامل شهادت شهید شهرکی و همسرش خبر داد.
سمنان - افرادی که قصد داشتند به یکی از اماکن نظامی شهرستان سمنان تعرض کنند، با رصد سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.
سمنان - افرادی که قصد داشتند به یکی از اماکن نظامی شهرستان سمنان تعرض کنند، با رصد سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.
ظهور در 16 سالگی و پایان در ابتدای 30 سالگی: سرنوشت یکی از بازیکنان خاص بعد از انقلاب فوتبال ایران.
محمد حسینی با بیان اینکه عوامل فیزیکی و شیمیایی مختلف در بروز جهش نقش دارند عنوان کرد: خود درمانی یکی از عوامل مهم در ایجاد و ظهور باکتری‌های مقاوم به حساب می‌آید؛ چرا که نه‌تن‌ها درمان درست انجام نمی‌گیرد، بلکه امکان ظهور باکتری مقاوم هم در میانه مسیر درمان به وجود می‌آید.
ظهر امروز مدیران باشگاه پیکان برای روحیه بخشیدن به تیم فوتسال زنان این باشگاه، عوامل این تیم را به ضیافت ناهار دعوت کردند.
تمام مدارس شهرستان البرز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در تمام مقاطع تحصیلی مجازی است. فعالیت سایر مدارس مناطق استان نیز به صورت حضوری بوده و عوامل اجرایی در مدارس الزامی نیست.
میکروبیوم تحت تاثیر رژیم غذایی، داروها، سیگار کشیدن، ورزش بدنی و بیماری‌ها قرار می‌گیرد. برای مثال، استفاده از آنتی بیوتیک‌ها در اوایل دوران کودکی می‌تواند یک عامل خطر باشد که تعادل میکروبی را تغییر می‌دهد. بهایی که ما باید برای نمردن بر اثر عفونت بپردازیم این است که بیماری‌های ناشی از سیستم ایمنی می‌توانند ظهور کنند.
به طور کلی ساعت بدن ما توسط عواملی از درون ما کنترل شده و توسط تأثیرات دنیای اطرافمان، مانند زمان ورزش و قرار گرفتن در معرض نور، تغییر می‌کند. در مورد تأثیر ورزش بر تغییر ساعت بدن مطالعات اندکی انجام شده است. دیرتر به رختخواب برود ممکن است از ورزش کردن در اواخر روز، در زمانی بین ساعت ۷ بعد از ظهر تا ۱۰ شب سود ببرد.
ظهر روز چهارشنبه هفته گذشته (۱۶ آذر) برخی مشترکان همراه اول اعلام کردند پیامی را از سوی گوگل و تحت سیستم عامل تلفن‌های همراه دریافت کردند. این پیام که با عنوان اخطار زلزله برروی گوشی تلفن همراه برخی از شهروندان ظاهر شده بود، دارای چنین محتوایی بود: هشدار زلزله؛ آرام باشید و به پناهگاهی در اطراف بروید، اما پیگیری‌ها نشان داد که چنین پیامی صحت نداشته و جعلی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ