زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عوامل شهادت شهید شهرکی و همسرش خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از نقض حکم قصاص محمد قبادلو پرونده وی با عنوان شهادت شهید کرم پور در شعبه هم عرض مجددا رسیدگی می‌شود.
کرمان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت از صدور دستورات قضایی برای دستگیری عامل شهادت شهید کریمی از ماموران فراجا در این شهرستان خبر داد.
‌رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان گفت: رسیدگی به اتهامات عامل شهادت استواریکم رحیم قاسمی‌شیری در دادگاه بندرعباس منجر به صدور رأی محکومیت شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۶ نفر از افرار شرور و مسلح نیز که مخل امنیت استان بودند دستگیر شدند همچنین یک تیم از گروهک‌های معاندین شامل سه نفر با اقدمات پیچیده و فنی دستگیر شدند که عناصر اصلی گروهک و عوامل شهید شهرکی و همسرشان بودند.
عوامل شهادت سرهنگ شهید علیرضا شهرکی و همسرش شناسایی شدند و تعدادی نیز در این ارتباط دستگیر شده‌اند.
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: امر به معروف و نهی از منکر هنوز زنده و پاینده است و از قوه قضائیه می‌خواهم با قید فوریت عوامل شهادت شهید «الداغی» را مجازات کند.
سردار دوستعلی جلیلیان گفت: شب گذشته در اقدام ضربتی پلیس، دو عامل دیگر شهادت شهید ستوان «محمد زور» در مخفیگاهشان دستگیر شدند. متهمان دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس، ضمن اعتراف به شهادت شهید زور در منطقه جالق، علت و انگیزه خود را از بین بردن مأموران برای انجام قاچاق مواد مخدر اعلام کردند.
اهواز - دادگاه انقلاب شهرستان اهواز، ۶ نفر از عناصر گروهک تروریستی حرکة النضال را به اعدام محکوم کرد.
ارومیه - رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری عوامل شهادت شهید امیر سحابی از شهدای امنیت در بوکان خبر داد.
ارومیه - رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری عوامل شهادت شهید امیر سحابی از شهدای امنیت در بوکان خبر داد.
دادستان تهران از صدور کیفرخواست عامل به شهادت رساندن شهید سلمان میراحمدی خبر داد.
اولین و شاید پر جنجال‌ترین خبر هفته جاری، در روز شنبه (ابتدای هفته) با اعدام دو تن از محکومان به اعدام در نتیجه حوادث اخیر کشور بود. طبق اعلام قوه قضاییه، محمد مهدی کرمی و سیدمحمد حسینی، عوامل اصلی جنایتی که منجر به شهادت سیدروح‌الله عجمیان شد، اولین روز هفته گذشته ۱۷ دی ماه ۱۴۰۱ به دار آویخته شدند
محمدمهدی کرمی و سید محمد حسینی، عوامل اصلی جنایتی که منجر به شهادت مظلومانه سیدروح‌الله عجمیان شد، صبح امروز ۱۷ دی ۱۴۰۱ به دار مجازات آویخته شدند.
بر اساس اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه بیت‌المقدس کردستان، چهار نفر از عوامل دخیل در شهادت «سرهنگ حسین یوسفی» دستگیر شده‌اند.
مراسم تشییع پیکر سردار شهید داوود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران در سوریه صبح امروز پنجشنبه با حضور فرماندهان سپاه و همرزمانش برگزار شد. روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده که وی با انفجار بمب کنارجاده‌ای در حوالی دمشق به شهادت رسید. سپاه، رژیم صهیونیستی را عامل به شهادت رساندن شهید جعفری اعلام کرد.
بروجرد- فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری سارقان عامل شهادت گروهبان یکم «میلاد بیرانوند» خبر داد و گفت: شهید بیرانوند در عملیات تعقیب و گریز به صورت عمدی توسط سارقان با خودرو زیر گرفته شد.
شهید سیدروح الله عجمیان روز ۱۲ آبان در جریان آشوب عده‌ای عوامل بیگانه در آزاد راه کرج - قزوین به شهادت رسید.
رییس پلیس تهران از دستگیری چهار نفر دیگر از عوامل شهادت آرمان علی‌وردی طلبه شهید ۲۱ ساله خبر داد.
عوامل شهادت شهید آرمان علی وردی شناسایی و دستگیر شدند.
سردار مجیدی گفت: کار سنگین شناسایی این شش نفر که بعد از فرار در شهرهای مختلف مخفی شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه انصارالحسین علیه السلام صورت پذیرفت و نهایتاً به دام قانون افتادند.
شهید «عدی التمیمی» عامل عملیات ضد صهیونیستی اردوگاه شعفاط حتی پس از شهادتش هم دست از سر صهیونیست ها بر نمی دارد.
کیفرخواست سارق خشن و عامل شهادت شهید کیوانلو صادر و پرونده به دادگاه ارسال شد.
مرکز رسانه قوه قضائیه از صدور کیفرخواست سارق خشن و عامل شهادت شهید کیوانلو و ارسال پرونده به دادگاه خبر داد.
شهید ستوان سوم میرحسنی ۱۴ مردادماه حین انجام ماموریت در شهرستان حاجی آباد توسط یکی از قاچاقچیان سوخت با خودرو مورد حمله قرار می‌گیرد و به شدت مجروح می‌شود و ۱۹ مردادماه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ