آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت تبهکار شب‌های مشهد/ اعتراف پسر به قتل پدر با اسلحه شکاری/ کلاهبرداری با دریافت بیعانه برای خرید لوازم خانگی/ جنایت ناخواسته به خاطر یک زن/ سرکرده «تبهکاران شب» در پوشش زنانه!/ حفظ قرآن در زندان جان مرد اعدامی را نجات داد/ مرگ تلخ مرد ۴۰ ساله در شعله‌های آتش/ بستری متهم در تیمارستان قبل از محاکمه
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک پرستار انگلیسی به اتهام قتل ۷ نوزاد و تلاش برای قتل ۶ نوزاد دیگر به حبس ابد محکوم شد.
مرد افغانستانی و برادرش پس از ارتکاب قتل در یک مراسم عروسی مخفیانه از کشور خارج شدند، اما متهم اصلی وقتی پس از ۶ سال به ایران برگشت توسط کارآگاهان پلیس دستگیر شد.
آخرین اثر کیومرث پوراحمد درباره نوجوانی‌ به نام فرهاد است که ناخواسته مرتکب قتل می‌شود و حالا منتظر حکم دادگاه است. فرهاد در آستانه هجده‌سالگی‌ قرار دارد و… . "پرونده باز است" به تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی از 14 تیرماه اکران شده است. پویا نجفی، مهبد جهان‌نوش، راشین ربی، محمدمتین ستاری و یزدان عیدی بازیگران نوجوانی‌اند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم برگرفته از پرونده‌های جنایی رخداده در دهه هشتاد است و روایتگر داستان نوجوانی 15 ساله است که به دلیل عشق به دختر همسایه خود نرگس، درگیر نزاع خیابانی می‌شود و نتیجه این درگیری به قتل منجر می‌شود. نمایش این فیلم همچنان ادامه دارد.
جنایت کودکانه |به خاطر یک سوئیچ
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: وضع قوانین و تحریم ها علیه ایران از جمله دیگر جنایات آمریکا علیه مردم و کشورمان است.
مشاهدات اولیه نشان می‌داد که مقتول با ضربات متعدد جسم سخت به سر و صورتش به طرز فجیعی به قتل رسیده به طوری که مغز او متلاشی شده بود.
بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد درگیری بین دستفروش و عاملان قتل به خاطر یک دختر اتفاق افتاده بود. آن دختر به خاطر سگ خانگی خود با مرد دستفروش جر و بحث کرده بود و چند مرد در هواخواهی او با دستفروش درگیر شده که این درگیری منجر به قتل شد.
رئیس دفتر سیاسی حماس در خارج به شهادت سه فرمانده گردان‌های قدس و شماری از غیر نظامیان فلسطینی در نوار غزه واکنش نشان داد.
جنایت مسلحانه تیباسواران در تاریکی شب
جنایت خونین با دیدن فیلم سیاه زن تهرانی
زن جوانی که در انتظار چوبه دار است/ بازی با مرگ معلم فداکار در مسیر خطرناک روستا/ جنایت و خیانت به‌خاطر ۵ گوسفند/ آدمکشی تبعه خارجی با چکش/ کتک زدن تلخ فرشته نجات در صحنه خودکشی/ ماجرای عجیب جنایت مسلحانه!/ کابوس‌های دختر عاشق پیشه از روز سیاه
جنایت و خیانت به‌خاطر ۵ گوسفند
من انگیزه‌ای برای قتل او نداشتم. من او را نکشتم و گوسفند‌ها را سرقت نکردم. قبلاً تحت فشار روانی در پلیس آگاهی به قتل اعتراف کرده بودم.
یک روزنامه فرانسوی از اقدام شرکت توتال فرانسه در خالی کردن ده‌ها تُن مواد شیمیایی سمی در آب‌های یمن و آلودگی گسترده محیط زیست این کشور پرده برداشت.
داریوش گفت: مهراد می‌خواست دستبند دوستم را به زور از او بگیرد. او خودش دعوا را به راه انداخت و، چون مقاومت مرا دید با قمه سه ضربه به سرم زد. حتی جای یکی از زخم‌ها هنوز روی پیشانی‌ام نمایان است. خون از پیشانی‌ام جاری شده بود و چشمانم جایی را نمی‌دید. من برای دفاع از خودم چاقویی را که همراه داشتم بیرون آوردم و با انتهای چاقو ۲ ضربه به پیشانی مهراد زدم. می‌خواستم هر طور شده آنجا را ترک کنم، اما او مانع فرار من شد. همان موقع ناخواسته تیغه چاقو به گردن او برخورد کرد و من اصلاً متوجه این ماجرا نشدم.
۱۰ روز از ناپدید شدن زوج جوان گذشته بود که دختری قدم در یکی از کلانتری‌های پایتخت گذاشت و مدعی شد می‌خواهد راز جنایتی تلخ را برملا کند. دختر جوان، زمانی که مقابل افسرنگهبان کلانتری قرار گرفت، گفت: ۱۰ روز است عذاب وجدان مثل خوره به جانم افتاده است. من با تهدید دوستانم و خیلی ناخواسته وارد ماجرا شدم و شاهد قتل مرد جوانی بودم، اما کابوس‌های شبانه مرا وادار کرد تا به پلیس مراجعه کنم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ معمای قتل مرموز خیابانی/ جنایت ناخواسته در مستی/ دختری در چنگ تبهکاران هوسران!/ درگیری خونین میهمانان در تالار عروسی/ مرگ تلخ دختر ۱۶ ساله در گرداب فضای مجازی/ پایان مرگبار شکایت مادر از دختر نوجوان/ ماجرای زردچوبه‌های ماسه ای!/ سرقت‌های ۲ مرد خشن از ۶۰ زن و مرد
جنایت ناخواسته به خاطر یک زن
این متهم به قتل که حدود ۲ ماه پس از جنایت در مرز ماکو دستگیر شد روز گذشته مقابل بازپرس ساسان غلامی در شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت و به جزئیات جنایت پرداخت. وی مدعی شد به خاطر یکی از زنان فامیل و مزاحمت‌های او ناخواسته مجبور به قتل مردی جوان شده است.
متهم گفت: من برای پادرمیانی و خاتمه درگیری جلو رفتم که او ناگهان شیشه نوشابه را شکست و با آن به من حمله کرد. من زخمی شدم و تنها برای اینکه مقتول بترسد، چاقو را برداشته و به سمت او پرتاب کردم که به او اصابت کرد. من قصد قتل نداشتم و ناخواسته این جنایت را مرتکب شدم.
متهم تحت تعقیب قرار گرفته بود تا اینکه مخفیگاهش شناسایی و درنهایت دستگیر شد. او بلافاصله تحت بازجویی قرار گرفت و به جرم خود اعتراف کرد. این مرد انگیزه خود از این جنایت را دعوا و اختلافات خانوادگی اعلام کرد و گفت: «مقتول می‌خواست کار غیرقانونی انجام دهد و مانع او شدم. برای همین او با من درگیر شد و ناخواسته دست به قتل زدم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ