رییس سازمان ثبت احوال کشور درباره لزوم تعویض شناسنامه‌های قدیمی گفت: برای تعویض شناسنامه‌ها بازه زمانی نگذاشتیم؛ اما توصیه جدی ما این است که شهروندان حتما برای تعویض شناسنامه اقدام کنند. به این ترتیب هم اطلاعات آن‌ها در پایگاه داده‌های ثبت احوال به روز می‌شود و هم از بسیاری سو استفاده‌ها جلوگیری خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از زمان اضافه شدن محمدحسین کنعانی‌زادگان به فهرست بازیکنان پرسپولیس، این بحث وجود داشت که کدام مدافع میانی باید روی نیمکت بنشیند؟
رهبر شیعیان نیجریه نسبت به اقدام احتمالی فرانسه و آمریکا برای ایجاد بحران میان نیجر و نیجریه با استفاده از گروه تروریستی بوکوحرام هشدار داد.
وزارت خارجه کره جنوبی از آخرین اقدامات آمریکا استقبال کرد و گفت که اعمال تحریم‌های بیشتر علیه کره شمالی با هدف محدود کردن توسعه غیرقانونی تسلیحات و تجارت تسلیحات را بررسی خواهد کرد.
اهواز- معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: با توجه به مشاهده لکه‌های آتش در بخش عراقی تالاب هورالعظیم، احتمال سرایت آتش به بخش ایرانی آن وجود دارد.
سایت حسن روحانی نوشت: برخی رسانه‌های خاص اظهارات سخنگوی قوه قضائیه را به «تشکیل پرونده برای حسن روحانی» تغییر داده و قید «چنانچه پرونده‌ای تشکیل شده» را به «تشکیل پرونده» تبدیل کرده و به نقل از او خبر مطلوب خود را منتشر کردند.
مسئولان سپاهان در صورتی که نتوانند قرارداد سنگین آل کثیر را ثبت کنند سراغ هافبک استقلال خواهند رفت.
بازی‌های المپیک زمستانی سال‌های 2030، 2034 و 2038 شاید در سوئیس برگزار شود.
بازی‌های المپیک زمستانی سال‌های 2030، 2034 و 2038 شاید در سوئیس برگزار شود.
شنیده‌های «تابناک» حکایت از قوت گرفتن احتمال تغییرات در چهار معاونت سیما، صدا، فضای مجازی و خبر صداوسیما حکایت کرد؛ تغییراتی که صرفاً به جابجایی نفرات خلاصه نمی‌شود و با تغییر ساختارها در برخی این بخش‌ها نیز همراه خواهد بود.
با تغییرات جدید روی سکوهای ورزشگاه یادگار امام، امکان بروز درگیری در بازی تراکتور و پرسپولیس به عدد صفر میل می‌کند.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز جلسات روزانه رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب از امروز، از احتمال اتمام رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب طی هفته آتی خبر داد.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز جلسات روزانه رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب از امروز، از احتمال اتمام رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب طی هفته آتی خبر داد.
احتمال جانشینی مهدی طارمی به جای روملو لوکاکو در اینتر سوژه اصلی رسانه ورزشی کشور ایتالیا شده است.
مگر ابعاد بازار فیلترشکن در کشورمان چقدر است؟ این سوالی است که پاسخ دقیقی برایش در دست نیست و چه بسا طراحان تحقیق و تفحص در مجلس هم یکی از فاز‌های این طرح را یافتن پاسخ این سوال تعریف کرده باشند. سوالی که فعلا برای پاسخ دادن به آن ناگزیر از تکیه بر برخی احتمال‌ها هستیم که در وضعیت حداقلی هم، بازاری پر رونق را به تصویر می‌کشند.
درد‌های استخوانی و احتمال نرمی استخوان، افسردگی (تغییر خلق و خو)، خرابی دندان‌ها، ضعف سیستم ایمنی بدن، تعریق بیش از حد و سردرد و سرگیجه شش علامت کمبود ویتامین D در بدن هستند.
وقتی با دهان نفس می‌کشید احتمال اینکه زیاد نفس بکشید وجود دارد. تنفس بیش از حد می‌تواند به‌صورت سندرم بیش‌فعالی تنفس تعریف شود که به معنی تنفس خیلی تند است و ریه بیشتر از میزانی که بدن احتیاج دارد تهویه می‌کند. این مدل تنفس یک واکنش طبیعی نسبت به یک خطر یا استرس ناگهانی است که می‌تواند تبدیل به عادت شود. اگر مرتباً با دهان نفس بکشید، خصوصاً وقتی که در حالت استراحت هستید، احتمال اینکه دچار سندرم بیش‌فعالی تنفس شوید زیاد است.
تعریف و تمجید رئیس فدراسیون فوتبال برزیل از ژوزه مورینیو به شایعاتی درباره تبدیل شدن آقای خاص به نامزد هدایت سلسائو دامن زده است.
احمد مازنی، نماینده دوره دهم مجلس با انتقاد از عملکرد شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا می‌گوید: «شورا‌های عالی فراتر از قانون اساسی قرار گرفتند. اختیاراتی که به این شورا‌ها داده‌اند، در چارچوب تعلیق قانون اساسی تعریف می‌شود. احتمال دارد که محسن رضایی بخواهد برنامه‌های اقتصادی خود را در جایگاه جدید خود دنبال کند.»
مردم مسلمان و پاکباخته ایران اسلامی بارها نشان داده‌اند که برای حفظ سلامت جامعه و پیشگیری از گزند ناهنجاری‌ها با کسی تعارف ندارند! بنابراین بعید نیست اگر به این نتیجه (ولو غیر واقعی) برسند که دست‌اندرکاران امور برای مقابله با کشف حجابِ برخی از خانم‌ها از توان لازم برخوردار نیستند! و یا خدای نخواسته در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند! احتمالا خود برای مقابله با این هنجارشکنی که باورهای دینی و عفت و اخلاق جامعه را تهدید می‌کند، دست به کار شوند! و از آنجا که مقابله با این ناهنجاری در شرح وظایف چند دستگاه از هر سه قوه تعریف شده است، پیامدهای این‌گونه اقدامات که بیرون از مدیریت هوشمندانه مراجع ذی‌ربط صورت می‌پذیرد‌، خسارت‌بار خواهد بود.
اخباری مبنی بر محرومیت احتمالی بازیکنان استقلال در دیدار برابر پرسپولیس منتشر شده است. ادعایی که نیاز به بررسی دارد.
بحث سفر نانسی پلوسی به ارمنستان یا به طور کلی مواضع ایالات متحده در خصوص جنگ آذربایجان و ارمنستان، الزاما در چارچوب روابط سرد و متشنج میان امریکا و روسیه تعریف نمی‌شود و یک ضلع سومی به آن‌ها اضافه می‌شود
فعال سیاسی اصلاح طلب به تعریف و تمجید اصولگرایان از توافق احتمالی جدید و برتر دانستن آن از برجام، واکنش نشان داد.
فعال سیاسی اصلاح طلب به تعریف و تمجید اصولگرایان از توافق احتمالی جدید و برتر دانستن آن از برجام، واکنش نشان داد.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۳۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ