عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اصلاح سیاست ارز ترجیحی به عادلانه‌تر شدن یارانه‌های پرداختی و حمایت از معیشت مردم به‌ویژه اقشار ضعیف منجر شد، گفت: فساد و رانت، هدررفت منابع ارزی، قاچاق کالا، رشد تورم و نابودی تولید داخل از اشکالات تخصیص ارز ترجیحی به واردات است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر بایکال خواهان مقایسه عادلانه‌تری با تراشه‌های سرور اینتل بود، می‌بایست یکی از محصولات Xeon Platinum را که ۴۸ هسته یا بیشتر دارند، محک می‌زد. بنا به برخی دلایل عجیب، این کمپانی روسی، یک تراشه AMD را از آخرین مقایسه خود حذف کرد. این کمی تعجب‌آور است چرا که بایکال الکترونیکس با هیجان ادعا کرده بود که Baikal-S قابل مقایسه با EPYC ۷۳۵۱ از دوره Zen ۱ است.
مالیات گیری هوشمند و عادلانه‌ می‌تواند بستری برای توسعه کشورها باشد. شواهد در کشور ما نشان‌ می‌دهد که تا کنون نتوانسته ایم به ایجاد یک نظام کارآمد مالیاتی بپردازیم. به طوری که همه افراد متناسب با درآمدشان مالیات بپردازند.
بهبود اقتصاد جامعه از طریق تغییر روابط و شرایط خارجی، افزایش سرمایه‌گذاری و اشتغال و کوشش برای بودجه عادلانه‌تر است که هیچ یک رخ نداده است.
ژاوی معتقد است لالیگا عادلانه‌ترین رقابت ممکن است و به ادعای چند سال پیش زیدان در این زمینه نیز اشاره کرد.
الهامی می‌گوید هوادار موقعیت‌‌های بیشتری از ملوان داشته و پیروزی تیمش در انزلی عادلانه بوده است.
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، اولین پیشنهاد این باشگاه برای تمدید را رد کرد.
وزیر خارجه آفریقای جنوبی: ما همیشه نگران تسلط دلار و نیاز به بررسی یک جایگزین بوده‌ایم... من فکر می‌کنم ما به یک سیستم عادلانه‌تر نیاز داریم. این موضوعی است که ما در حال گفتگو با وزرای بریکس هستیم.
مدافع تیم فوتبال تراکتور معتقد است تساوی برابر گل‌گهر، نتیجه عادلانه‌ای بوده است.
آقای مومنی با تأکید بر اینکه بدترین سال‌های عملکرد اقتصادی سال‌هایی بوده که توزیع قدرت ناعادلانه شده است، بیان می‌کند که بسیار فاجعه آمیز است که ضد عادلانه‌ترین کار‌ها را با عنوان اینکه می‌خواهیم عدالت برقرار کنیم، انجام می‌دهند و این سناریوی تلخ به ویژه در مورد بنزین مکرر اجرا شده است. رویکرد ناعادلانه‌ی توزیع قدرت و ثروت باعث شده که به واسطه فقدان تقاضای موثر برای دانایی، بدنه حکومت از نظر کیفیت کارشناسی با یک سقوط بی سابقه رو به رو شود.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم نتیجه عادلانه‌ای بود با اینکه احساس می‌کنم بازی خوبی انجام دهیم.
بهروز عطایی می‌گوید باید در دادن پاداش‌ها به تیم‌های ملی نگاه عادلانه‌ای وجود داشته باشد.
گوستاوو آلفارو، سرمربی اکوادور، بعد از تساوی مقابل هلند از شاگردانش ستایش کرد و گفت تیمش پا به پای هلند بازی کرد و تساوی عادلانه‌ترین نتیجه ممکن این مسابقه بود.
کمیته انضباطی فدراسیون کشتی امروز باید تصمیم سخت و عادلانه‌ای را اتخاذ کند که یک طرف پرونده، آزادکار خاطی و سوی دیگر آن کادر فنی و پزشکی تیم ملی امید کشورمان قرار دارند.
کمیته انضباطی فدراسیون کشتی امروز باید تصمیم سخت و عادلانه‌ای را اتخاذ کند که یک طرف پرونده، آزادکار خاطی و سوی دیگر آن کادر فنی و پزشکی تیم ملی امید کشورمان قرار دارند.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در گفتگویی اعلام کرد که یمنی‌ها مطالبات بر حق و عادلانه‌ای دارند که می بایست برآورده شود.
رئیس‌جمهور روسیه در پیامی به رئیس‌جمهور چین، او را «دوست عزیز» خطاب کرد و گفت دو کشور برای ایجاد نظمی عادلانه‌تر و دموکراتیک‌تر در عرصه جهانی همکاری دارند.
تارتار، سرمربی ذوب آهن می‌گوید بازی زیبا نبوده و تساوی مقابل مس کرمان نتیجه عادلانه‌ای بوده است.
عوارض طرح ترافیک عادلانه‌تر می‌شود
عضو اتاق بازرگانی تهران معتقد است سامانه مودیان در صورت راه‌اندازی، قطعا به اخذ عادلانه‌تر مالیات‌ها کمک خواهد کرد، ولی حتما باید در سریع‌ترین زمان ممکن این سامانه آغاز به کار کند تا شاهد کاهش حجم اقتصاد زیرزمینی، فرار مالیاتی و کارآمدی بیشتر در نظام مالیاتی باشیم.
فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، بعد از شکست تیمش مقابل چلسی در اولین بازی فصل از عملکرد شاگردانش در این بازی ابراز رضایت کرد.
بانک تجارت (وتجارت) با سرمایه ۲۲.۳ هزار میلیارد تومانی به عنوان بزرگترین بانک بورسی در این مدت بالغ بر ۳۱.۳ هزار میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی و سپرده گذاری و اوراق بدهی کسب کرده که با کسر هزینه ۲۲.۷ هزار میلیارد تومانی سود سپرده ها، قادر به ثبت تراز عملیاتی مثبت ۸.۶ هزار میلیارد تومانی شده و نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۶۶ درصدی روبرو شده است.
در حال حاضر دولت سیزدهم تاکید دارد که هیچ گونه برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد. از سویی معاونت اقتصادی رئیس جمهور نیز به نظر می‌رسد که طرح باز توزیع یارانه بنزین را به بایگانی سپرده است. اما اگر قرار باشد روزی این طرح از سوی محسن رضایی و همکاران اش اجرا شود، تقریبا تمام مردم مشمول این طرح می‌شوند.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «ملت طاقت گرانی و هزینه‌های بیشتر را ندارند»، گفت: دولت باید راهکاری به مردم برای تامین هزینه‌های زندگی‌شان نشان دهد بعد ما از هر جراحی اقتصادی و نظام عادلانه‌ای حمایت می‌کنیم.
وزیر اقتصاد گفت: در سال ۱۴۰۱ با لحاظ  مشکلات فعلی اجرای قانون سامانه مودیان مالیاتی طی بخشنامه‌ای از فعالان اقتصادی می‌خواهیم به شکل پیش‌دستانه دستگاه پز و حساب تجاری خود را معرفی کنند تا محاسبه و اخذ مالیاتشان دقیق و عادلانه‌تر انجام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ