اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه سپاهان قصد تعویض چمن ورزشگاه نقش جهان اصفهان را دارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: براساس توافق با پلیس برای تعویض گذرنامه اربعین نیاز به مراجعه حضوری نیست.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با احراز هویت در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، کارها بر خط انجام می‌شود و گذرنامه اربعین با پست ارسال می‌شود.
صحنه پایانی بازی حساس النصر عربستان و الزمالک مصر مورد توجه رسانه های پرتغای قرار گرفته است.
داور دربی ۱۰۱ بخاطر مصدومیت نتوانست تا پایان بازی در زمین بماند و از زمین بیرون رفت.
همین که انتخابات ریاست‌جمهوری به دور دوم رفت، به معنای آن است که اردوغان از رای‌دهندگان ترکیه کارت زرد گرفت؛ بدون تردید این واقعیت رفتار اردوغان را چه در داخل و چه در سیاست خارجی محتاط‌تر خواهد کرد. اولویت اردوغان بهبود شاخص‌های کلان اقتصادی ترکیه خواهد بود. سهیم شدن ملی‌گرا‌ها در پیروزی اردوغان چه در انتخابات پارلمان و چه در انتخابات ریاست‌جمهوری باعث می‌شود که بخشی از اختیارات و پرونده‌ها به آن‌ها تفویض شود.
مهدی قایدی در مصاف با نساجی اگر چه موفق به گل زنی نشد اما یکی از خوب های استقلال بود و بارها خط دفاعی نساجی را آزار داد.
این پزشک متخصص با بیان اینکه حتما افراد از محلول هایی که همزمان با لنز تجویز می شود استفاده کنند گفت: لنز را درون محلول نگهداری بگذارند و به عمر مفید لنز هم توجه داشته باشند چرا که لنز ها پس از مدتی کیفیت خود را از دست می دهند و باید حتما تعویض گردند.
افرادی که برای فروش خودرو به مراکز تعویض پلاک مراجعه می‌کنند از همان لحظه پلاک برایشان غیرفعال می‌شود و لاشه پلاک به انبار می‌رود و تا یک سال نگهداری می‌شود.
ژابی آلونسو تا دقایق پایانی دیدار برابر فرایبورگ به سردار آزمون اعتماد کرد.
در قطعنامه شکل‌گیری رژیم صهیونیستی اعلام شده رژیم دارای یک قانون اساسی رسمی خواهد بود، اما این رژیم به دلیل شرایط سیاسی و اجتماعی خاصی خود، تدوین قانون اساسی را تاکنون به تعویق انداخته است.
در قطعنامه شکل‌گیری رژیم صهیونیستی اعلام شده رژیم دارای یک قانون اساسی رسمی خواهد بود، اما این رژیم به دلیل شرایط سیاسی و اجتماعی خاصی خود، تدوین قانون اساسی را تاکنون به تعویق انداخته است.
افرادی که منفعل – پرخاشگر هستند به جای اینکه مستقیما پرخاشگر باشند، به طور غیرمستقیم پرخاشگری می‌کنند. به عنوان مثال، رفتار پرخاشگری منفعل می‌تواند به شکل مقاومت در برابر درخواست‌های شخص دیگر از طریق به تعویق انداختن، کج خلقی، یا رفتار سرسختانه ظاهر شود.
پیروزی در کرمان و گلزنی دوباره مهدی قایدی باعث شده که فعلا پروژه جذب یک مهره خارجی در آبی‌ها به تعویق بیفتد. اما دقیقا ایده ساپینتو برای نخواستن مهاجم خارجی چه بود؟
فورلی که ۲۷ سال سابقه اجرای مراسم تشییع دارد، می‌گوید کارش به او یادآوری می‌کند هر روز ممکن است روز آخر عمرش باشد: «هیچ کاری را به تعویق نیندازید؛ چه یاد گرفتن پرواز با هواپیما باشد چه نواختن ساکسیفون. همین الان انجامش بدهید، ممکن است فردایی در کار نباشد.»
هریک از مدل‌های گوشی همراه، عمر مفید مشخصی دارند که بعد از گذشتن از آن، بهتر است گوشی تعویض شود.
به گفته متخصصان خواب، بالش‌ها باید هر یک تا دو سال یکبار تعویض شوند، گرد و غباری که روی بالش جمع می‌شود می‌تواند باعث مشکلات سلامتی بی‌شماری شود.
دبیر مجمع فدراسیون ورزش کارگری با اشاره به برگزاری انتخابات این فدراسیون در سوم اسفند، گفت: امیدوارم انتخابات فدراسبون با تصویب هیات رییسه طبق زمان پیش‌بینی شده برگزار شود تا کار به دوره سرپرستی ختم نشود.
اگر سرعت سیاره ذره‌ای افزایش یابد، ماهواره‌ها دیگر در موقعیت مناسب خود قرار نخواهند داشت، به این معنی که ارتباطات ماهواره‌ای، پخش تلویزیونی و عملیات نظامی و اطلاعاتی می‌تواند حداقل به طور موقت قطع شود. برخی از ماهواره‌ها سوخت حمل می‌کنند و ممکن است بتوانند موقعیت و سرعت خود را متناسب با آن تنظیم کنند، اما برخی دیگر ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند و این گران است.
«هوراسیو دی لا ایگلسیا»، نویسنده ارشد مطالعه، می‌گوید: «بدن ما یک ساعت شبانه روزی طبیعی دارد که به ما می‌گوید چه زمانی در شب بخوابیم. اگر در طول روز که خورشید بیرون می‌آید به اندازه کافی در معرض نور قرار نگیرید، ساعت بدن شما به تعویق می‌افتد و شروع خواب شبانه را به عقب می‌اندازد.»
میچل دوک، بازیکن تیم ملی استرالیا، پس از دیدار با آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی، پیراهن خود را با لیونل مسی تعویض کرده است.
در پی تعویق سفر ولیعهد عربستان سعودی به اسلام آباد، مقامات پاکستانی اعلام کردند تعویق زمان این سفر هماهنگ شده بوده است.
اشخاص شامل ۱۵ سال به بالا، افراد کمتر از ۱۵ سال که دارای حکم رشد باشند، پدر یا جد پدری با ارائه شناسنامه خود برای افراد ۱۵ تا ۱۸ سال تمام و سرپرست قانونی (قیم، امین، وصی) برای افراد صغیر و محجور با ارائه مدارک مستند که سمت او احراز شده باشد، می‌توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال نسبت ویا با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات ثبت احوال، نسبت به تنظیم و امضاء برگ درخواست تعویض شناسنامه اقدام کنندبه ارائه درخواست تعویض شناسنامه اقدام کنند.
برای تعویض شناسنامه باید صاحب شناسنامه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی مراجعه کرده و درخواست تعویض را با تکمیل مدارک مورد نیاز ارائه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ