ناپولی برای سومین بار در تاریخ این باشگاه قهرمان لیگ ایتالیا شد تا طلسم 33 ساله کسب اسکودتو را بشکند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس باشگاه بایرن مونیخ با ابراز رضایت از عملکرد هری کین در اولین بازی‌اش برای این تیم می‌گوید خرید ستاره انگلیسی نه تنها به نفع بایرن بلکه به سود کل بوندس‌لیگا خواهد بود.
با توافق پنهانی میان جواد نکونام و باشگاه استقلال پرونده حضور بازیکنان خارجی در تیم استقلال بسته شد و این تیم تنها با یک بازیکن خارجی یعنی کوین یامگا به مسیر ادامه خواهد داد.
باشگاه پورتو تنها یک راه پیش روی مشتریان ستاره ایرانی گذاشت.
ژوائو فلیکس که از باشگاه الهلال پیشنهادی قابل توجه دریافت کرده به بارسا اطلاع داد که تنها یک هفته دیگر منتظر این باشگاه خواهد ماند.
رئیس کمیته نقل و انتقالات اعلام کرد سقف بودجه باشگاه‌ها باید پیش از ثبت قرارداد بازیکنان به ثبت برسد.
رومن وایدن‌فلر، دروازه‌بان سابق دورتموند، درباره دلایل ناکامی این تیم در کسب عنوان قهرمانی بوندسلیگا در 10 سال گذشته صحبت کرد.
یک روزنامه ایتالیایی می‌گوید ژوزه مورینیو، سرمربی رم، به نیمکت پی‌اس‌جی نزدیک شده و تنها یک قدم با امضای رسمی قرارداد با باشگاه فرانسوی فاصله دارد.
راکوف چستوخووا تنها 4 فصل پس از صعود به رقابت‌های سطح اول لهستان اولین بار در تاریخ خود قهرمان شد.
بعد از رفتن کریستین استلینی از تاتنهام اکنون جانی ویو، متخصص ضربات ایستگاهی، تنها عضو باقی مانده از تیم کونته در باشگاه است. او به رایان میسون، مربی موقت تیم کمک می‌کند.
حامد افضلی معاون امور بین‌الملل باشگاه استقلال با انتشار یک استوری، از تنها راه حضور استقلال در آسیا پرده برداری کرد.
باشگاه ناپولی در تاریخ خود هرگز به مرحله یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ نرسیده و مردم این شهر امشب در استادیوم دیه‌گو مارادونا از بازیکنانشان تنها یک انتظار دارند: صعود.
ایکر کاسیاس، اسطوره باشگاه رئال مادرید، در بحثی که با جرارد پیکه داشت مدعی شد که تنها بارسا بوده که از داوری سود برده است.
در تابستان 2023 قرار نیست شاهد تغییر و تحول بزرگی در رئال باشیم و این باشگاه تنها اقدام به خرید یک بازیکن بزرگ خواهد کرد. شاکله اصلی تیم نیز حفظ می‌شود.
آنسو فاتی که در فصل جاری نتوانسته برای بارسا دقایق زیادی بازی کند، از چند باشگاه بزرگ پیشهاد دارد، ولی بارسا تنها در صورت درخواست خود بازیکن اجازه جدایی خواهد داد.
تنها یک هفته به پایان دور رفت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور باقی مانده است و هم اکنون تیم های فولاد نوین اهواز و شهید قندی یزد در صدر گروه الف و ب قرار دارند.
خیانت امباپه به رئال و خشم هواداران این باشگاه از ستاره فرانسوی انکارنشدنی است اما فلورنتینو پرز نه تنها درهای باشگاه را به روی او نبسته بلکه به انتقال یک میلیاردی او فکر می‌کند.
کمال کامیابی‌نیا با کسب یک قهرمانی لیگ به پرافتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه پرسپولیس از زمان حرفه‌ای شدن فوتبال ایران تبدیل خواهد شد.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با بیان این که باید قدردان مدیرانی بود که برای موفقیت این باشگاه زحمت کشیده‌اند گفت: در مورد مدیریت آقای آجورلو فقط یک نکته عجیب وجود دارد.
اگر سرخیو راموس در بازی بعدی پاری سن ژرمن برابر رنس در میدان باشد و پاریسی ها شکست نخورند، او به یک رکورد تاریخی در این باشگاه دست خواهد یافت.
ریکاردو ساپینتو در مقطعی تنها یک قدم تا عضویت در باشگاه رئال مادرید فاصله داشته است.
یک فوتبالیست باشگاه چلسی در هفت سال گذشته برای آبی‌های لندن تنها 23 بازی انجام داده است. او امسال برای هفتمین بار به تیمی دیگر قرض داده شد.
طبق توافق صورت گرفته بین باشگاه‌های تراکتور و استقلال، قرار است کاوه رضایی در نیم‌فصل به جمع آبی‌پوشان تهرانی بازگردد و به این ترتیب این بازیکن تنها در ۱۱ بازی آینده می‌تواند تراکتوری‌های را در لیگ برتر همراهی کند.
باشگاه سرانجام توانست خریدهای جدیدش را به طور رسمی ثبت کند و تنها ژول کنده، مدافع فرانسوی، هنوز فهرست باشگاه کاتالانی قرار نگرفت.
رئیس باشگاه ناپولی در اظهاراتی جنجالی اعلام کرد از این پس بازیکنان آفریقایی را تنها در صورتی جذب خواهد کرد که قبول کنند در جام ملتهای آفریقا بازی نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ