رئیس کمیته نقل و انتقالات اعلام کرد سقف بودجه باشگاه‌ها باید پیش از ثبت قرارداد بازیکنان به ثبت برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر با اشاره به انتشار صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته این بانک در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)، گفت: تحولات کاربردی، بنیادی و مهم در بانک شهر طی سال های اخیر توانسته آن را به عنوان بانکی موفق و قابل اعتماد در میان تمامی اقشار جامعه تبدیل کند.
بازیکن سابق استقلال و سرپرست دو فصل اخیر این تیم، پس از یک فصل جنجالی، امروز در گفت‌وگویی مفصل با خبرنگار ما درباره دلایل ناکامی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی صحبت کرد و همچنین نکات جالبی را در خصوص اعتراضات ریکاردو ساپینتو و حاشیه‌های پیرامون تیم تحت هدایت او به زبان آورد.
سرپرست استقلال شایعه هرگونه درگیری میان بازیکنان این تیم در رختکن را تکذیب کرد.
محمدحسین طاهری آکردی جانشین سیدمحمدصالح هاشمی گلپایگانی شد که به مدت دو سال دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر را بر عهده داشت. هاشمی گلپایگانی در سوم خرداد ۱۴۰۰ به عنوان دبیر این ستاد منصوب شده بود
سبک و فرم مداحی یکی از مداحان جوان در شب میلاد حضرت معصومه (س) در ورزشگاه حیدریان قم به سوژه داغ فضای مجازی تبدیل شده است
مدعی سنگین وزن کشتی آزاد تأکید کرد با وجود اینکه سهمیه حضور در جام تختی را دارد، اما هنوز معلوم نیست بخواهد در ارومیه کشتی بگیرد یا نه.
سرپرست استقلال ابراز امیدواری کرد در سه هفته پایانی لیگ برتر همه چیز عادلانه باشد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال، سازمان لیگ را به طرفداری و حمایت از پرسپولیس متهم کرد.
بیژن طاهری گفت استقلال بزرگترین قربانی اشتباهات داوری است و کارشناسان زیادی پنالتی این تیم در دربی را تأیید کرده اند.
مربی نفت مسجد سلیمان می گوید با سختی هایی که کشیدند به نتیجه دلخواه رسیدند.
نایب قهرمان المپیک آتن گفت امین طاهری در دور اول مسابقات کشوری کشتی‌های سنگینی گرفت و به همین علت در مبارزه رده‌بندی نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.
صنعت نفتی ها بعد از اعلام پنالتی به سود استقلال از سوی بیژن حیدری به شدت به این داور اعتراض کردند و این اعتراض با سوت پایان بازی هم ادامه داشت.
عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید که هنوز تصمیمی در رابطه با کشتی گرفتن در چرخه انتخابی تیم ملی در سال 2023 نگرفته است.
سرپرست تیم استقلال می‌گوید آن‌ها هم دوست دارند دربی با حضور تماشاگران برگزار شود.
مدعی سنگین‌وزن تیم ملی می‌گوید با فاصله چند ماهه‌ای که از تمرینات گرفته حالا دیدگاهش تغییر کرده و حالا از کشتی گرفتن لذت می‌برد.
طی حکمی از سوی دکتر احمدی مدیرعامل بانک شهر، دکتر رحیم طاهری به عنوان قائم مقام مدیرعامل این بانک منصوب شد.
طی حکمی از سوی دکتر احمدی مدیرعامل بانک شهر، "دکتر رحیم طاهری" به عنوان قائم مقام مدیرعامل این بانک منصوب شد.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی 2021 تأکید کرد، با توجه به مبالغ قرارداد در لیگ کشتی فرنگی حتی اگر مصدوم هم نبود، در این رقابت‌ها به میدان نمی‌رفت.
کاروان تیم استقلال در بازگشت از اصفهان با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال دیدار کردند.
پیشکسوت استقلال گفت: با توجه به بازی خوبی که استقلال مقابل فولاد ارائه کرد می‌توان دریافت اگر سرمربی هیجانی و پر سر و صدای این تیم کنار بازیکنانش نباشد استقلال بهترین فوتبال را در لیگ ارائه می‌دهد.
نفت مسجد سلیمان متحمل یک شکست سنگین مقابل گل گهر سیرجان شد.
سرپرست استقلال قول داد که هواداران از این هفته، تیم متفاوت تری را مشاهده خواهند کرد.
ارسلان مطهری پس از تماس بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال امروز به همراه بازیکنانی که از فهرست بازی با مس کرمان خط خورده‌اند، تمرین کرد.
مدیر تیم استقلال نسبت به برگزاری برخی بازی های هفته دوم با حضور تماشاگران واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ