خیانت امباپه به رئال و خشم هواداران این باشگاه از ستاره فرانسوی انکارنشدنی است اما فلورنتینو پرز نه تنها درهای باشگاه را به روی او نبسته بلکه به انتقال یک میلیاردی او فکر می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویتور روکه حداقل تا ژانویه 2024 نمی تواند به رویایش یعنی بازی برای بارسلونا برسد و باید برای باشگاه فعلی خودش به میدان برود.
باشگاه برزیلی گرمیو اعلام کرد به هیچ وجه اجازه جدایی لوئیس سوارز و انتقال او به اینترمیامی را نمی‌دهد. سوارز به شدت خواهان همبازی شدن با لیونل مسی است.
میلان برای جذب ساموئل چوکووئزه پیشتاز است و قطعی شدن این انتقال به معنای پایان رویای حضور مهدی طارمی در لباس روسونری خواهد بود.
ایلکای گوندوگان، ستاره تازه وارد بارسلونا، حضور در این تیم را رویایی دانست که محقق شده است.
سیما، به اتهام قتل تحت بازداشت بود و حالا گوشه صندلی راهروی کلانتری منتظر انتقال به دادسرا و تنها فکری که آزارش می‌داد، رویایی بود که با قتل همسرش ناتمام ماند.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو از لیست فروش تابستانی این باشگاه خارج شده است و خودش هم آماده است تا رویای انتقال به لیگ برتر انگلیس را به تعویق بیاندازد.
تیم فوتبال استقلال با پیروزی پرگل مقابل تراکتور، انتقام سنگینی از بازی رفت
کلهون می‌گوید: «پروژه POWER درحال توسعه پلتفرم‌های استراتوسفری با دیافراگم‌های کوچک با دامنه تقریبی ۱۰۰ کیلومتری بین گره‌هاست. با افزایش اندازه دیافراگم‌ها و حضور در محیط بدون مانعی مثل فضا می‌توان فاصله بین گره‌ها را به ۱۰۰۰ کیلومتری رساند.» درنتیجه شبکه‌ای برای توزیع انرژی به‌وجود می‌آید که مقیاس‌پذیر و در سراسر جهان قابل استفاده است.
حواشی اخیر سادیو مانه باعث شده تا آینده او در بایرن مونیخ به شدت در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.
طبق ادعای AS، کیلیان امباپه می خواهد در سال 2024 انتقال رویایی خود به رئال مادرید را به واقعیت تبدیل کند.
انتقال احتمالی لیونل مسی به بارسلونا بازهم بخش قابل توجهی از صفحه نخست روزنامه های ورزشی اسپانیا را شامل می شود.
روبرتو دونادونی، مربی سابق ناپولی، می‌گوید انتقال لیونل مسی به ناپولی اتفاقی رویایی خواهد بود و باعث می‌شود داستان مارادونا در ناپل ادامه پیدا کند.
ایجنت ارلینگ هالند به باشگاه منچسترسیتی هشدار دارد که با وجود قرارداد 5 ساله، انتقال به رئال مادرید در دستور کار آنها قرار دارد.
روزنامه مارکا می‌گوید عربستان به زودی نمی‌تواند رویای خود برای انتقال مسی به این کشور بعد از کریستیانو رونالدو را عملی کند و قطری‌ها فعلا ستاره باارزش خود را از دست نمی‌دهند.
کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال روسیه تصمیم برای انتقال به کنفدراسیون فوتبال آسیا را بازهم به تعویق انداخت.
قضاوت یکی از بازی های مهم مرحله گروهی جام جهانی به علیرضا فغانی محول شده است.
نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، این روزها با درخشش در کنار لیونل مسی با او یک زوج رویایی تشکیل داده و درخشش این دو کیلیان امباپه را به حاشیه رانده است.
گفته می‌شد ادو یکی از همکاران کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۴ خواهد بود که هرگز این اتفاق رخ نداد. با این حال ارتباط طرفین همچنان حفظ شده و کارلوس کی‌روش هم همیشه نشان داده در حمایت از بازیکنان تیم ملی سنگ تمام می‌گذارد و هر جا که نیاز باشد، از آن‌ها به نیکی یاد می‌کند. شاید این بار هم مسئولان آرسنال برای قطعی کردن انتقال طارمی، سراغی از او گرفته باشند. بخصوص که دوست صمیمی کی‌روش، مدیر ورزشی آرسنال است و همه‌کاره این انتقال جذاب، بزرگ و رؤیایی.
آرکادیوش میلیک، ستاره جدید یوونتوس، از انتقال به این باشگاه ابراز رضایت کرد.
آنتونی رودیگر، مدافع جدید رئال مادرید، شرایط را در این باشگاه بسیار راحت و خوب توصیف کرده است.
بعد از انتشار شایعاتی درباره احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به مارسی، هواداران این باشگاه فرانسوی واکنش‌هایی گسترده به احتمال حضور ستاره بزرگ پرتغالی در تیم‌ محبوب‌شان داشتند.
بعد از انتشار شایعاتی درباره احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به مارسی هواداران این باشگاه فرانسوی واکنش‌هایی گسترده به احتمال حضور ستاره بزرگ پرتغالی در تیم‌ محبوب‌شان داشتند.
با خروج کاسمیرو از رئال مادرید و انتقال این هافبک برزیلی به منچستریونایتد، از تیم رویایی رئال مادرید که سه بار پشت سر هم فاتح اروپا شد، فقط همین چهار بازیکن باقی مانده اند؛ کریم بنزما، لوکا مودریچ، دنی کارواخال و تونی کروس.
هند واردکننده بنزین و دیزل شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ