این حضور در پروتکل‌های سوریه وجود ندارد و با آن، اسد به همه یادآور شد که روابط تهران - دمشق بسیار راهبردی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تصویب مجلس شورای اسلامی، دولت مجاز شد نسبت به تسهیل و واگذاری اقامت به اتباع خارجی متقاضی اقامت اقدام کند.
ایران در یک «بن بست سیاست خارجی» قرار دارد. چین و روسیه تصور می‌کنند، هر اقدامی که انجام دهند، حتی اگر به ضرر ایران باشد، ایران نمی‌تواند کار زیادی انجام دهد و با یک بیانیه و اعتراض لفظی، مسئله تمام می‌شود. درواقعیت نیز وقتی چین این رفتار مشابه را انجام داد و مالکیت جزایر سه گانه را متعلق به ما ندانست، اقدام خاصی انجام ندادیم. چرا این کار را کردیم؟ چون ما در تحریم شدید قرار داریم و بیشترین صادرات نفت را به چین انجام می‌دهیم و اغلب وارداتمان نیز از همین کشور است. روسیه نیز بیش از بحث تجاری در بعد نظامی و تسلیحاتی با ایران همکاری دارد.
عکسی که از اقدام یک خانم در متروی تهران پربازدید شد. یک خانم که در ورودی متروی آزادی ساندویچ می‌فروشد.
فروشگاهی توسط دفتر آیت‌الله سیستانی در مشهد برای کودکان ایتام در شهر مشهد دایر شده که فقرا می توانند خودشان لباس دلخواه خود را از آن انتخاب کنند.
رسانه‌های کره‌ای اقدام نخست وزیر کانادا را تحسین کردند و آن را احترام به فرهنگ و ظاهر مردم کره جنوبی و برابری با آن‌ها قلمداد کردند. در همین ارتباط نشریه «چوسان» این اقدام ترودو را «صحنه‌ای دلچسب» توصیف کرد.
ابتکار عمل طراحان عرب در برابر اقدام ضدفلسطینی گوگل و همچنین استقبال فلسطینی‌ها از عید فطر درسایه تداوم درگیری‌ها از موضوعاتی است که کاربران عرب‌زبان در توئیتر به آن پرداخته‌اند.
شورای وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا امروز در اقدامی مداخله جویانه در حمایت از اغتشاشات چند ماه پیش، از تصویب ششمین بسته تحریمی بروکسل علیه ایران خبر داد.
فولاد خوزستان در یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف گل گهر رفت و با یک گل شکست خورد.
معاون وزیر خارجه روسیه می گوید در صورت تداوم رویکرد فعلی آمریکا در قبال این کشور، احیای پیمان استارت نو امری دور از تصور است.
ترانه معروف شکیرا با الهام از جدایی‌اش از جرارد پیکه به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته است. این اولین آهنگ خواننده کلمبیایی است که به چارت 10 آهنگ پرطرفدار 15 سال اخیر سایت بیلبورد راه پیدا می‌کند.
زارع پور، وزیر ارتباطات در یک برنامه زنده اقدام به برقراری تماس تصویری از طریق یکی از پلتفرم های داخلی(بله) با خارج از کشور کرد و کیفیت تماس را در مقابل دوربین ها به نمایش گذاشت.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تصویب قطعنامه خصمانه پارلمان اروپا علیه ایران و سپاه، تلویحا از این اقدام حمایت کرد و گفت که موضع واشنگتن درباره سپاه مشخص است.
در حالی که ایران و ژاپن همواره روابط خوبی داشته اند عکسی از یک عضو پارلمان این کشور می تواند در روابط دو کشور تنش ایجاد کند.
سخنگوی وزرات امور خارجه گفت: ما از ۲۵ کشور عضوی که به اشکال مختلف از این قطعنامه حمایت نکردند و به آن رای مثبت ندادند، تشکر می‌کنیم و بی تردید اقدام آمریکا از نگاه ملت بزرگ ایران و در محکمه قضاوت وجدان‌های بیدار و دولت‌های مستقل جهان محکوم و غیرقابل قبول است.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان روز یکشنبه اعلام کرده بود: در پاسخ به اقدام اخیر سه کشور اروپایی و آمریکا در تصویب قطعنامه علیه ایران، در نخستین گام، چند اقدام در دستور کار سازمان انرژی اتمی ایران قرار گرفت
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان روز یکشنبه اعلام کرده بود: در پاسخ به اقدام اخیر سه کشور اروپایی و آمریکا در تصویب قطعنامه علیه ایران، در نخستین گام، چند اقدام در دستور کار سازمان انرژی اتمی ایران قرار گرفت
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در پاسخ به اقدام اخیر سه کشور اروپایی و آمریکا در تصویب قطعنامه علیه ایران، در نخستین گام، چند اقدام در دستور کار سازمان انرژی اتمی ایران قرار گرفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در پاسخ به اقدام اخیر سه کشور اروپایی و آمریکا در تصویب قطعنامه علیه ایران، در نخستین گام، چند اقدام در دستور کار سازمان انرژی اتمی ایران قرار گرفت.
در پی اقدام اخیر تروئیکای اروپایی در ارائه پیش نویس قطعنامه‌ای علیه ایران و فعالیت‌های اتمی این کشور و متعاقبا تصویب آن در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، تحلیل و تفسیر‌های مختلفی در مورد ابعاد و پیامد‌های آتی این قطعنامه برای کشورمان در برهه حساس کنونی که ایران با مساله اعتراضات داخلی نیز رو به رو است و کشور‌های غربی مواضع خود در قبال آن را تُند‌تر کرده اند مطرح می‌شود. از این رو، فرارو در گفتگو با کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به بررسی مساله مذکور و واکاوی ابعاد مختلف آن پرداخته است.
برخی این اقدام را تلاشی برای قدرتنمایی بن سلمان در برابر سایر مدعیان تاج و تخت سعودی و انحصار و موروثی کردن قدرت در خانواده وی قلمداد کرده‌اند.
علی کریمی پس از ماه‌ها که از ایران خارج شده و عکسی از خود منتشر نکرده بود در دیداری با خبرنگار حوزه فیتنس و پرورش اندام مقابل دوربین قرار گرفت.
در روزهای اخیر، صداوسیما در اقدامی عجیب تصویری بدون سانسور از یک زن برهنه در خارج از کشور را نشان داد و با جملاتی کنایه‌دار اعلام کرد که معترضان و طرفداران بی‌حجابی، به دنبال چنین چیزی هستند! این تصاویر در حالی منتشر شده که صداوسیما تا آن اندازه محدود که تصویر گرگی در حال شیر دادن به بچه‌هایش مروبط به لوگوی باشگاه رم را هم سانسور کرده بود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در هیچ جای قانون تصریح نشده که باید متن توافق به صحن آید بلکه ماده ۷ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها می‌گوید که کمیسیون امنیت ملی بعد از بررسی گزارش وزارت خارجه درباره عملکرد طرف مقابل در لغو تحریم ها، گزارشی به صحن علنی ارائه کرده و مجلس روی این گزارش اظهار نظر می‌کند و نه روی متن توافق.
الکساندر دارچیف رئیس بخش آمریکای شمالی در وزارت خارجه روسیه گفت: اگر سنای آمریکا طرح‌هایی را برای معرفی روسیه به عنوان کشور حامی تروریسم تصویب کند، این اقدام بدان معنا خواهد بود که واشنگتن از نقطه بدون بازگشت عبور کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ