عکسی که از اقدام یک خانم در متروی تهران پربازدید شد. یک خانم که در ورودی متروی آزادی ساندویچ می‌فروشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملک وسیع بن‌سلمان در غرب پاریس، ساختمانی نوساز است که شبیه یک قصر قرن هفدهمی است و فناوری به کار گرفته شده در سینما و استخر شنای لوکس آن در دنیا بی‌نظیر است.
حاصل کار در این رندر، انصافا زیبا و بی نقص است حتی از نسخه فعلی اوروس نیز جذاب‌تر به نظر می‌رسد. تصور کنید یک کوپه ۳ درب روی همان ابعاد اصلی اوروس شکل گرفته باشد، همان طول، عرض، ارتفاع و البته همان فاصله بین محورها...
وقتی کلمه هیپنوتیزم را می‌شنوید، احتمالا تصویر یک فرد اسرارآمیز که مقابل چشمان فردی یک ساعت جیبی را به طرفین تکان می‌دهد در ذهن شما ظاهر می‌شود... همه ما حس کنجکاوی شدیدی نسبت به هیپنوتیزم داریم و بسیاری از ما از ته دلمان خواسته‌ایم که آن را امتحان کنیم یا در موردش مطالبی بخوانیم تا سر از کار این اسم عجیب و غریب درآوریم. اما اصلا هیپنوتیزم چیست؟ واقعا اثرات درمانی دارد؟ چقدر خطرناک است؟ پاسخ تمام این سؤالات را در زیر بخوانید.
در نمای ظاهری این مرسدس بنز جز زیباترین پروژه‌های تیونینگ محسوب می‌شود، زیرا بستر کار در حالت استاندارد جز بهترین سدان‌های دنیا است و تیونر نیز با استفاده از کیت بدنه فیبر کربن بر این زیبایی افزوده است.
غوطه‌ور کردن سیستم‌های لیدار در آب کار آسانی نیست، زیرا آب می‌تواند نور را محدود و ذرات را پراکنده کند و این، گرفتن تصاویر واضح را دشوار می‌کند. با این حال، تشخیص تک فوتون که یک تکنیک مبتنی بر کوانتوم است، اجازه نفوذ بسیار بالا را می‌دهد و حتی در شرایط نور کم نیز کار می‌کند.
کوین یامگا کار درمان خود را آغاز کرده است.
تیم ملوان بندرانزلی با وجود اینکه در این فصل در رده دوازدهم جدول حضور دارد توانست مقابل تیم قدرتمند سپاهان در نقش جهان دست به کار بزرگی بزند و با گرفتن یک تساوی از اصفهان دست پر برگردد.
پایگاه اطلاع رسانی دولت جهت تنویر افکار عمومی و اجتناب از برداشت‌های خلاف واقع، تصویر مصوبه ساعت به کار ادارات و مشاغل را منتشر کرد.
قوانین هوانوردی هند به خلبانان این امکان را می‌دهد که در کابین خلبان غذا و نوشیدنی بخورند، اما این کار باید طبق دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه‌ای انجام شود. به عنوان مثال، فنجان ها باید درپوش داشته باشند تا از ریختن احتمالی آن بر روی تجهیزات الکترونیکی جلوگیری شود.
برخی از بازدیدکنندگان این تصویر بر این باورند که قورباغه‌های درختی سبز مارها را می‌خورند و این اتفاق در نتیجه این کار رخ داده‌است اما ظاهر مار پس از خورده شدن شک برانگیز است که این اتفاق در نتیجه خورده شدنتوسط قورباغه رخ داده باشد.
برای این مطالعه، محققان به بیش از ۱۰۰ هزار تصویر منفرد هابل پرداختند که توسط بیش از ۱۰ هزار دانشمندی که روی پروژه شکارچی سیارک هابل کار می‌کردند جمع‌آوری شده بود.
انتشار یک تصویر جالب در رسانه رسمی باشگاه استقلال فضای شاداب تمرینات این تیم را به خوبی نمایش می‌دهد.
بحث و گفت‌‌‌وگو درباره مسائل باقی‌‌‌مانده پادمانی و نیز برخی موارد از اختلاف‌نظرهای فنی و حقوقی میان ایران و آژانس در دستور کار دو دور مذاکره میان گروسی و اسلامی بود. هیات‌‌‌های فنی و کارشناسی آژانس نیز به سرپرستی ماسیمو آپارو معاون پادمانی گروسی در یکی دو هفته اخیر در تهران بوده و مذاکرات کارشناسی در مورد مباحث فوق را انجام دادند.
اخترشناسان با انجام این کار توانستند محاسبه کنند که چه مقدار ماده در محیط اطراف کهکشان راه شیری(CGM) – هاله‌ای از غبار و گاز که کل کهکشان ما را احاطه کرده است- وجود دارد. اخترشناسان آن را مانند تابیدن نور از میان مه، برای اینکه بفهمند چقدر غلیظ است، توصیف می‌کنند.
نخستین پمپ بنزین ایران حدود ۱۰۰سال پیش شروع به کار کرد و بنزینی با عنوان پارس عرضه می‌کرد. این پمپ بنزین در ‌‌آبادان و در سال ۱۳۰۶ توسط یک شرکت انگلیسی بنا شد‌‌. این پمپ بنزین احتمالا اولین پمپ بنزین خاورمیانه نیز بوده است!
تصویر هفته که توسط محققانی که با این تلسکوپ فضایی کار می‌کنند منتشر شده، خیره‌کننده است و خوشه باز ان‌جی‌سی ۶۵۳۰ (NGC ۶۵۳۰) را نشان می‌دهد. این خوشه که از هزاران ستاره تشکیل شده در هاله‌ای از غبار فرو رفته و بخش کوچکی از سحابی عظیم و زیبای مرداب را تشکیل می‌دهد.
طراحی سامانه RBS ۷۰ با هدف ساخت یک پدافند ارزان قیمت که کار با آن ساده باشد و در شرایط آب و هوایی قطبی سوئد نیز بدون مشکل کار کند، از سال ۱۹۶۷ آغاز و نخستین نمونه‌های ساخته شده در سال ۱۹۷۳ جهت ارزیابی تحویل نیروی هوایی سوئد شد.
مقامات سعودی همچنین گفتند کار این فرد، مخالف احکام شریعت اسلامی است که ادای حج به نیابت از افراد غیرمسلمان را منع می کند.
نماینده ادوار مجلس گفت: حق مجلس است که به ماجرای طرح صیانت ورود کند اگر این کار را انجام ندهد به نوعی به خود هتک حرمت کرده است زیرا این کاری بود که مجلس استارت آن را زد و اگر قرار است تصمیمی گرفته شود باید از مجلس آغاز شود.
توانایی روبات‌ها برای مدل‌سازی خود بدون کمک مهندسان به دلایل زیادی مهم است، زیرا نه تنها باعث صرفه‌جویی در نیروی کار می‌شود، بلکه به ربات اجازه می‌دهد تا با فرسودگی خود هماهنگی داشته باشد و حتی آسیب را شناسایی و جبران کند.
یک کاربر عرب با انتشار تصویر شهید سلیمانی خطاب به وی نوشته: پدرم نیستی اما با رفتنت احساس کردم یتیم شدم.
روزنامه کیهان نوشت: «حمله به سلمان رشدی نشان داد که انتقام از ارتکاب کنندگان جرم و جنایتکاران در خاک آمریکا کار سختی نیست و بعد از این ترامپ و پمپئو بیشتر احساس خطر خواهند کرد.»
معاون وزیر اقتصاد گفت: بانک‌های دولتی ۳۷۰۰ همت بدهی دارند که ۶۰ درصد کل بدهی شبکه بانکی است، در حالی که بودجه کل کشور ۳۷۰۰ هزار میلیارد بوده که از این میان ۲۲۰۰ هزار میلیارد تومان بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌های دولتی و موسسات انتفاعی وابسته به دولت است.
در واقع وقتی به افراد مسئولیت می‌دهید ابتدا درخواست حمایت مالی و دادن اختیار می‌کند اما تجربه 40ساله نشان داده علیرغم بهره‌مندی از این موارد بازهم برخی افراد بهانه می‌آورند، بنابراین اعتقاد دارم اگر کسی می‌خواهد کار که به معنای هویت و جوهره انسان، انجام دهد نیازمند پول و اختیار نیست زیرا با شروع فعالیت این دو مقوله نیز تأمین می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ