فولاد خوزستان در یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف گل گهر رفت و با یک گل شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
وانت آمریکایی و چهره‌ی آمریکایی! ظاهر درشت و جلو پنجره غول پیکر این خودرو، اولین مواردی هستند که ذهن شما را درگیر می‌کنند. در این پیکاپ با چهار تریم متفاوت رو به رو هستیم که تمام آن‌ها به کیت ارتفاع و سیستم تعلیق آفرودی مجهز شده‌اند.
ستاره ایرانی پورتو آماده انجام دومین بازی فصل مقابل فارنسی است.
یاسین سلمانی بازیکن فصل گذشته سپاهان با قراردادی به جمع بازیکنان پرسپولیس پیوست؛ به همین مناسبت باشگاه پرسپولیس از پوستر خوش‌آمدگویی به این بازیکن رونمایی کرد.
آرش رضاوند با انتشار استوری از مراسم معارفه نیمار به قانون جدید فوتبال ایران اعتراض کرد.
با گذشت زمان داوران سرشناس فوتبال ایران کت و شلوار پوشیده و حالا بخشی از مدیریت فوتبال ایران را به عهده دارند.
خطای پنالتی روی رونالد آرائوخو در اخرین دقایق بازی بارسا-ختافه که رد شد، اعتراض شدید بارسلونا و رسانه های کاتالونیا را در پی داشت و کارشناسان نیز نظرات متفاوتی داده اند.
جنجالی‌ترین قسمت این خودرو، قسمت پشتی آن است. چراغ‌های عقب با همان گرافیک حرف H و در قالب یک مستطیل باریک، در فضای بسیار پایینی دیده می‌شوند. پایین بودن این چراغ‌ها توجه بسیاری از افراد را برانگیخته و سوال بسیاری از آن‌ها این است که دید این چراغ در خیابان‌ها به چه شکل خواهد بود.
پرچمی که توفیق بهرام اف در فینال جام جهانی 1966 زد شاید از حافظه تاریخ هیچ وقت پاک نشود.
باشگاه پرسپولیس بعد از جشن قهرمانی در قائمشهر جام را بین پرسنل باشگاه برد تا آنها را هم در شیرینی قهرمانی خود شریک کند اما انتشار یک عکس عجیب و باورنکردنی باعث شد که انتقادهای زیادی از مدیران باشگاه پرسپولیس صورت بگیرد.
تیم سپاهان در دقیقه ۲۲ یک گل آفساید به ثمر رساند.
نشان دادن کارت قرمز به حکیم زیاش و بعد تبدیل این کارت به کارت زرد و درگیری چندین نفر از بازیکنان دو تیم در وقتهای تلف‌شده، جنجالی‌ترین اتفاق نیمه اول دیدار چلسی و تاتنهام بود.
در شبی که بارسلونا و منچستریونایتد در دیداری پرگل به تساوی 2-2 رسیدند، جنجالی‌ترین صحنه بازی در دقیقه 80 اتفاق افتاد.
شرزود تمیروف گل تساوی‌بخش پیکان را به ثمر رساند و با خوشحالی جالب، این گل حساس را جشن گرفت.
شیخ دیاباته در متن یکی از بحث‌برانگیزترین صحنه‌های داوری این فصل لیگ ایران حضور داشت.
یکی از جنجالی ترین و پر هیجان ترین دربی های تاریخ قبل از دقیقه 90به پایان رسید، نبردی که هواداران را در ورزشگاه به مرز جنون رسانده بود.
زننده گل دوم ژاپن به اسپانیا که به صعود این تیم انجامید، جایزه بهترین بازیکن میدان را دریافت کرد.
ریکاردو ساپینتو از آن دسته مربیان پرجنب و جوش و بیش فعال در کنار خط است.
رضا دهقانی هافبک نفت مسجدسلیمان به جنجال‌های فضای مجازی واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ