این پژوهشگران می‌گویند یافته‌هایشان «مشکل هشداردهنده‌ای» را از لحاظ دچار شدن به سرطان روده بزرگ برای بزرگسالان جوان و پزشکانی که آن‌ها را درمان می‌کنند، نشان می‌دهد. به گفته آن‌ها بزرگسالان جوان باید از ارتباط این علائم با سرطان روده بزرگ آگاه باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج یک آتحقیق شامل ده‌ها کارفرما و هزاران کارمند نشان می‌دهد که تنها چهار روز کارکردن به جای پنج روز برای رفاه کارمندان مفیدتر است، بدون اینکه به میزان بهره‌وری شرکت‌ها آسیبی وارد کند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: چهار کارگر شاغل در کارگاه جمع آوری ضایعات در روستای گچی که یکی پس از دیگری برای نجات جان همکاران خود وارد چاه حاوی گاز‌های سمی شدند، دچار گازگرفتگی شده و جان باختند.
گرمازدگی چهار مرحله یا درجه اصلی دارد. خفیف‌ترین درجه در حد ورم پا‌ها است. عروق پا گشاد می‌شوند تا گرمای بدن را دفع کنند، بنابراین اگر افراد با ورم پا مواجه شدند بدانند درجه خفیف گرمازدگی است.
بررسی‌ها نشان می‌دهد که در دو سال گذشته و از میان ۱۶۵ زن به قتل رسیده، ۴۱ زن در استان تهران کشته شده‌اند؛ بیخ گوش پایتخت. لازم به تأکید است که این آمار صرفا مبتنی بر «زن‌کشی» به تعبیر صریح آن رسانه‌های رسمی است و موارد متعدد خودکشی زنان که برخی از آن‌ها به اجبار خانواده انجام شده و برخی برای فرار و خلاصی از خشونت خانگی، کودک‌همسری و… به هیچ عنوان لحاظ نشده است.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین دیدار خود در تورنمنت چهار جانبه بلغارستان موفق به شکست آمریکا شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در کارگاه مبل سازی خبر داد.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط دهه شصتی‌ها باید برنامه ویژه‌ای برای آنان داشته باشیم و امیدواریم این تسهیلات به متولدین دهه‌های دیگر و شهر‌ها گسترش یابد.
کیلیان امباپه برای چهارمین مرتبه متوالی عنوان بهترین بازیکن لیگ یک را به دست آورد.
جمع ازدواج‌های زیر ۱۵ سال در ۴ فصل منتهی به ۱۴۰۱ نشان می‌دهد که در این یک سال ۲۷ هزار و ۴۴۸ دختر زیر ۱۵ سال در ایران ازدواج کرده‌اند. براساس اطلاعات این جدول آمار ازدواج دختران زیر ۱۵ سال در پاییز ۱۴۰۱ نسبت به تابستان همان سال ۹۳۳ مورد افزایش یافته است. همچنین در بازه سنی ۱۵ تا ۱۹ ساله نیز بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ دختر بیشتر نسبت به فصل گذشته یعنی تابستان ۱۴۰۱ ازدواج کرده‌اند.
داده‌ها و اطلاعات رسمی در آمریکا نشان می‌دهد در ۴ ماه گذشته نزدیک به ۲۰۰ مورد تیراندازی جمعی در این کشور رخ داده و هزاران نفر قربانی برجای گذاشته‌اند.
علائم بارز سرطان روده درد شکم، خونریزی مقعدی، اسهال و کم خونی فقر آهن است. به گفته محققان آگاهی از این علائم می‌تواند منجر به تشخیص زودتر برای افراد زیر ۵۰ سال شود.
بدون آهن کافی، گلبول‌های قرمز کوچک‌تر می‌شوند و هموگلوبین کمتری حمل می‌کنند، بنابراین نمی‌توانند اکسیژن بیشتری را حمل کنند.
تمرین ریکاوری استقلال امروز ظهر در مجموعه انقلاب در حالی برگزار شد که کادر فنی و بازیکنان این تیم میزبان یک هوادار ویژه بودند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: وقوع حادثه انفجار در کارخانه شارژ اکسیژن اهواز چهار کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.
کارشناسان معتقدند نکته اصلی آن است که شی قصد دارد مسیر خود را علیرغم کُند شدن روند رشد اقتصاد و جنجال‌هایی که برخی از سیاست‌های او در داخل و خارج از چین ایجاد کرده کماکان ادامه دهد و تلاش بلند پروازانه خود را برای «جوان‌سازی بزرگ» چین حفظ یا تشدید کند.
مربی دروازه‌بان های استقلال با نشان دادن عدد چهار با انگشتان خود ورزشگاه آزادی را ترک کرد!
نتایج چندین مطالعه نشان می‌دهند که بیماری لثه متوسط یا شدید به طور قابل توجهی با زوال عقل مرتبط است. برای مثال، نتیجه یک مطالعه نشان داد که ابتلا به بیماری مزمن لثه به مدت ده سال یا بیش‌تر با خطر ابتلا به آلزایمر ۷۰ درصد بیشتر از افراد بدون آن مرتبط است.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد مصدومیت سروش رفیعی از ناحیه زانو جدی نبوده، صادقی شانس بیشتری برای همراهی سرخپوشان در دیدار با تراکتور دارد و عالیشاه به احتمال زیاد این بازی را از دست خواهد داد.
جردن باروز، کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی، با مدال طلایی که در رقابت‌های جهانی به دست آورد رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد.
جردن باروز، کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی، با مدال طلایی که در رقابت‌های جهانی به دست آورد رکورد جدیدی را به نام خودش ثبت کرد.
جردن باروز، کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی، با مدال طلایی که در رقابت‌های جهانی به دست آورد رکورد جدیدی را به نام خودش ثبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ