داده‌ها و اطلاعات رسمی در آمریکا نشان می‌دهد در ۴ ماه گذشته نزدیک به ۲۰۰ مورد تیراندازی جمعی در این کشور رخ داده و هزاران نفر قربانی برجای گذاشته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۹:۳۰ صبح امروز ۷۸۴ نفر پیش ثبت نام را به طور کامل انجام داده و آمار نهایی ما تا این ساعت به ۱۴۷۰۰ نفر ثبت نام کننده رسیده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حدود ۱۴ هزار نفر تاکنون اعزام شده‌اند و عملیات حج به خوبی در حال انجام است و افزایش روابط دیپلماتیک با کشور میزبان باعث شده هماهنگی‌ها بسیار خوب باشد.
تیم ملی والیبال ایران در مجموع ۹ دوره حضور خود در لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها بیش از ۱۴ هزار دقیقه با حریفان قدرتمند خود مبارزه کرده است.
گسترش بیابان در کمتر از دو دهه از ۶ هزار هکتار به بیش از ۱۴ هزار هکتار با برگزاری همایش و گفتاردرمانی حل نخواهد شد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از جابه جایی بیش از ۱۴ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل ریلی استان اصفهان در پیک نوروزی ۱۴۰۲ خبرداد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از جابه جایی بیش از ۱۴ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل ریلی استان اصفهان در پیک نوروزی ۱۴۰۲ خبرداد.
مشهد ـ جانشین فرماندهی قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی گفت: قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی با هدف محرومیت زدایی خود بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی ویژه مناطق کم‌برخوردار تهیه و توزیع کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از کشف ۱۴ هزار عدد مواد محترقه از یک اغذیه فروشی در محله شوش تهران خبر داد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع ۴هزار و ۵۰۰تن گوشت قرمز منجمد در سطح فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار و اصناف خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۴ هزار نفر متاثر از کولاک، برف و آبگرفتگی در ۲۳ استان کشور خبر داد.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور میزان اثربخشی عملکرد این سازمان در ۱۰ ماهه اول امسال را تشریح کرد و گفت: ۱۴۵۹۰ میلیارد تومان در حوزه وصول مبالغ فرار مالیاتی اثربخشی صورت گرفت.
وزیر صمت با بیان اینکه سرمایه گذاری در دهه گذشته برای توسعه شبکه برق و گاز صورت نگرفت، گفت: اولین گام برای ساخت ۱۴ هزار مگاوات نیروگاه توسط صنایع در استان سمنان برداشته شد.
تعداد مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، به ۱۴۶۶ عضو در ۱۵۲ شهر رسیده است.
معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور از انتخاب ۱۴ هزار زن تاثیرگذار ایرانی و حمایت دولت از ایده‌های بانوان در کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار خبر داد.
معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور از انتخاب ۱۴ هزار زن تاثیرگذار ایرانی و حمایت از ایده‌های بانوان در کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار خبر داد.
معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور از شناسایی ۱۴ هزار زن تاثیرگذار ایرانی و حمایت از ایده‌های بانوان خبر داد.
در حالی که بازیکنان تیم فوتبال رئال بتیس در رختکن مشغول استراحت و مرور نکات تاکتیکی بودند، هواداران به سنت هر سال بار دیگر هزاران عروسک را به زمین پرتاب کردند تا هدیه کریسمس کودکان محروم باشد.
ژرالد دارمانی، وزیر کشور فرانسه، تدابیر امنیتی خاص و ویژه برای دیدار فینال جام جهانی 2022 در این کشور خبر داد.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ۱۴ هزار و ۲۸۷ محصول با تکیه بر مزیت‌های بومی عرضه شد تا نیازهای جامعه برطرف شود.
معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اعلام کرد ۱۴ هزار و ۲۸۶ محصول فناورانه به نیازها پاسخ می‌دهد.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو علاوه بر تشریح دستاوردهای تولید کامل و عبور مستقیم، از افزایش تولید هفتگی از نیمه دوم امسال با توجه به توقف تولید ناقص خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تولید و اجرای بیش از ۵۲۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر شهر تهران خبر داد و گفت: بالغ بر ۱۴ هزار تن بتن غلتکی نیز به مرحله تولید رسیده است.
رئیس سازمان امداد و نجات کشور از درمان ۱۴ هزار و ۵۹ زائر در طرح همسفران خورشید تا اول مهر خبر داد.
به رغم تجربه یکی از گرم و خشک‌ترین تابستان‌ها در کشورمان در دهه‌های اخیر، چند روزی است با فعالیت سامانه‌های بارشی در بسیاری از نقاط کشور، بحران‌هایی به وقوع پیوسته که از جمله آنها، درگیری ۱۸ استان، ۱۰۰ شهرستان و بیش از ۳۰۰ روستا در کشور با سیلاب است؛ بحرانی فراگیر که ابعاد آن رو به افزایش است و متاسفانه به جان باختن شماری از هموطنانمان منجر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ