رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: وقوع حادثه انفجار در کارخانه شارژ اکسیژن اهواز چهار کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان، چهار کشتی‌گیر ایران فینالیست شدند.
منابع امنیتی از کشته شدن چهار نیروی پلیس در مصر در جریان یک حمله مسلحانه به یک مقر امنیتی در شمال شبه جزیره سیناء خبر دادند.
صحنه‌هایی از حضور و مقابله نیروهای پلیس در مقابل تروریست‌های در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان منتشر شد. در این حادثه یک مامور پلیس و یک سرباز وظیفه به شهادت رسیدند و چهار تروریست نیز کشته شدند.
بررسی‌ها نشان می‌دهد که در دو سال گذشته و از میان ۱۶۵ زن به قتل رسیده، ۴۱ زن در استان تهران کشته شده‌اند؛ بیخ گوش پایتخت. لازم به تأکید است که این آمار صرفا مبتنی بر «زن‌کشی» به تعبیر صریح آن رسانه‌های رسمی است و موارد متعدد خودکشی زنان که برخی از آن‌ها به اجبار خانواده انجام شده و برخی برای فرار و خلاصی از خشونت خانگی، کودک‌همسری و… به هیچ عنوان لحاظ نشده است.
شیراز- رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: بر اثر برخورد سواری پژو با خودروی تندر ۹۰ در محور مواصلاتی استهبان چهار نفر فوت کردند و یک نفر مجروح و روانه بیمارستان شد.
منابع سوری از کشته شدن یک نظامی روس و زخمی شدن چهار نفر دیگر در حومه حلب سوریه خبر دادند.
منابع سوری از کشته شدن یک نظامی روس و زخمی شدن چهار نفر دیگر در حومه حلب سوریه خبر دادند.
منابع سوری از کشته شدن یک نظامی روس و زخمی شدن چهار نفر دیگر در حومه حلب سوریه خبر دادند.
منابع سوری از کشته شدن یک نظامی روس و زخمی شدن چهار نفر دیگر در حومه حلب سوریه خبر دادند.
کشته شدن چهار کودک و یک مرد توسط پلیس استان کبک کانادا روز شنبه پس از سفر ماهیگیری در خط ساحلی رودخانه سنت لورنس در ساحل شمالی کبک، تایید شد.
در حمله افراد مسلح به یک کاروان آمریکایی در نیجریه، چهار غیرآمریکایی از جمله دو افسر پلیس و دو کارمند کنسولگری آمریکا کشته و سه نفر نیز ربوده شدند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: تصادف پراید با نیسان در جاده دامغان به کلاته‌رودبار چهار کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.
کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: متاسفانه در یک رخداد تروریستی چهار تن از سربازان مرزبانی پاکستان کشته شدند؛ ما این عمل تروریستی را محکوم و توسل به روش‌های تروریستی را تقبیح می‌کنیم.
فرماندهی مرکزی آمریکا با ادعای کشته شدن «حمزه الحمصی» یکی از سرکرده های برجسته داعش در حمله هوایی به شمال شرق سوریه، از زخمی شدن چهار نظامی آمریکایی در این عملیات خبر داد.
غلامعلی صادقی رئیس دادگستری خراسان رضوی در تشریح این حادثه گفت: در این مراسم عروسی که روز شنبه ۱۵ بهمن در شهرستان رشتخوار برگزار شد ۱۴ نفر در یک نزاع زخمی و چهار نفر نیز کشته شدند.
برخورد دو بالگرد در ارتفاع پست در نزدیکی یک ساحل توریستی مشهور در استرالیا، به کشته شدن دست کم چهار نفر منجر شد.
تیراندازی در شب کریسمس در شهر مرزیساید انگلیس، به مرگ یک نفر و زخمی شدن چند تن دیگر منجر شد.
تربت حیدریه ـ مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: تصادف ۲ دستگاه خودروی پژ و۲۰۶ و یک دستگاه کامیون یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.
شبکه الجزیره در خبری فوری از کشته شدن یک نیروی پلیس پاکستان و زخمی شدن سه نفر دیگر در حادثه انفجار یک خودرو در شهر اسلام آباد خبر داد.
منابع خبری از کشته و زخمی شدن چهار نفر درپی تیراندازی نزدیک دبیرستانی در ایالت شیکاگو آمریکا خبر دادند.
کارشناسان محیط زیست به این نتیجه رسیدند که یکی از دلایل اصلی انقراض ببر مازندران ظل‌السلطان پسر ناصرالدین قاجار است و ماجرا چنین است: کل جمعیت ببر در آن زمان بیش از چیزی حدود چهار یا پنج برابر این رقم نبوده و لذا همین یک شکار عظیم ضربه سهمناکی در کاهش تعداد ببر بوده است. به بیان دیگر ظل‌السلطان حداقل ۲۰ درصد کل ببر‌های ایران را کشته است و به این ترتیب جمعیت این گونه را به اندازه چشمگیری کاهش داده است.
دادستان عمومی و انقلاب فردیس با بیان اینکه فرد ضارب هم اکنون متواری است، متذکر شد: متاسفانه در این حادثه چهار عضو این خانواده شامل دو برادر و دو خواهر کشته شده و دو نفر دیگر شامل یک مرد و یک زن مجروح شده و تحت درمان هستند؛ دستورات ویژه قضایی جهت تسریع در شناسایی و دستگیری قاتل فراری صادر شده است.
اواخر هفته گذشته خبر قتل عام یک خانواده ۶ نفری به پلیس اعلام شد. در بررسی‌ها مشخص شد مردی ۳۶ ساله به علت اختلاف مالی با یک کلاشنیکف به منزل برادر بزرگتر خود رفته و علاوه بر برادرش، همسر و چهار فرزند او را کشته است.
منابع آمریکایی از کشته شدن چهار نفر در یک حادثه مرموز انفجار و آتش سوزی در شمال شرقی ایالت نبراسکا خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ