گرمازدگی چهار مرحله یا درجه اصلی دارد. خفیف‌ترین درجه در حد ورم پا‌ها است. عروق پا گشاد می‌شوند تا گرمای بدن را دفع کنند، بنابراین اگر افراد با ورم پا مواجه شدند بدانند درجه خفیف گرمازدگی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر خارش کف دست شما به دلیل اگزما باشد، مرطوب کردن دست بعد از شستن آن بسیار مهم خواهد بود و خشکی آن را از بین می‌برد. بعد از مرطوب کننده حتماً از ضد آفتاب و یا پاک کننده‌های خانگی استفاده کنید.
شقاقی‌شهری گفت: اگر بی‌اعتمادی در ایجاد و گسترش این شرکت‌ها صورت بگیرد سرمایه‌گذاران، کارآفرین‌ها و نوآوران به راحتی می‌توانند به کشور‌های همسایه مهاجرت کنند. البته کشور‌های همسایه هم پذیرای نوآوران هستند. برای مثال امارات، سازمانی دارد که در آن نوآوری ایجاد شده است و اغلب نوآوران را با حقوق‌های بسیار بالا جذب می‌کند. ما باید از این افراد حمایت کنیم. قوانین مربوطه باید تعیین شود، ولی حمایت از توسعه شرکت‌های داخلی، اصلی است که در تمام سیاست‌های کلی نظام به آن تاکید شده است.
یش‌تر، مردم به این نکته واقف بودند که اگر سرما خورده‌اند و حس بویایی و چشایی خود را از دست داده‌اند، احتمالا به کرونا مبتلا شده‌اند، اما در حال حاضر واقعا نمی‌توان این فاکتور را تایید کرد.
چیپس سیب زمینی و فامیل مشهورش سیب زمینی سرخ کرده، از غذا‌هایی هستند که زیاد هوسشان به سراغ افراد می‌آید، اما تمام کردن کل یک بسته در یک چشم بهم زدن می‌تواند نشانه کمبود چربی‌های سالم در بدن باشد.
اگر ناخن‌هایتان از یک جام بلوری نازک‌تر است، پس احتمالاً دچار کمبود «روی» شده‌اید. روی از جمله مواد معدنی است که به رشد و دوباره‌سازی سلول‌های پوستی کمک می‌کند.
اگر احساس کردید که انگشتانتان تغییر رنگ می‌دهند، نشان از چند مشکل مرتبط با سلامتی را می‌دهند. مشکلاتی اعم از:تغییر ناگهانی دمای بدن، استرس و اضطراب و یا مشکلات عروقی می‌باشد؛ با این حال، اگر این تغییرات رنگ همراه با خارش، درد، سوزن شدن یا بی حسی در انگشتان همراه باشد، بنابراین شما باید آن را چک کنید و با پزشک متخصص مشورت کنید.
شواهدی نشان می‌دهد که سرطان روده بزرگ ارثی است. طبق گزارش انجمن سرطان آمریکا، از هر ۳ نفری که به سرطان روده بزرگ مبتلا می‌شوند، یک نفر دارای سابقه خانوادگی است. اگر سابقه خانوادگی سرطان روده بزرگ یا پولیپ آدنوماتوز دارید، با پزشک خود در مورد نیاز احتمالی برای شروع غربالگری قبل از ۵۰ سالگی صحبت کنید.
رحیم‌ پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر امروز بسیاری از مسئولین ما ترور شود، هم به نفع خودشان است، هم به نفع انقلاب. اگر روزی دیگر علیه ما عملیات تروریستی نکردند، نشانه آن است که دیگر مشکلی با ما ندارند و ما طبق خواست آنها عمل کرده ایم. امام گفت پایداری انقلاب به این خون‌ها است و این خون‌ها پایه انقلاب را مستحکم می‌کند.
کبودی در بدن به علت پارگی و عدم استقامت کافی رگ‌های خونی پیش می‌آید. اگر بدن شما بدون دلیل و به طور متعدد کبود می‌شود یعنی عدم وجود آنزیم‌ها و موادغذایی مفید در بدن. بهتر است به این موضوع اهمیت دهید؛ زیرا این موضوع در طولانی مدت، اثر خود را در افتادگی پوست نمایان می‌کند.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی می گوید :دردهای صبحگاهی پشت سر گاهی نشانه فشار خون بالاست. در چنین شرایطی اگر دستگاه فشار خون ، فشار خون بالای شخص را تایید نکند باید از دستگاه هولتر فشار خون کمک گرفت تا وضعیت فشار خون بیمار بطور دقیق بررسی شود. معمولا سردردر صبحگاهی بیماران زیادی با کنترل فشار خون بالا درمان می شود منبع: خبرآنلاین
عروق حالت صاف و کشسانی دارد و زمانی که پلاک بر روی دیواره‌های داخلی جمع می‌شود، آن‌ها را سفت و باریک می‌کند. همین عامل جریان خون را در عضلات قلب کاهش می‌دهد و در نتیجه اکسیژن مورد نیاز به قلب نمی‌رسد. اگر پلاک شکسته شود منجر به حمله قلبی یا مرگ ناگهانی می‌شود.
تنها کاری که مهاجم برای اجرای روش GhostTouch باید انجام دهد، نزدیک شدن به محل حضور هدف است. آن‌ها می‌توانند تجهیزات خود را در مکان‌های عمومی قرار دهند تا سیگنال‌های الکترومغناطیسی را به‌ گوشی افراد ارسال کنند.
اطلاعات: از این گپ قیمتی ناشی از تفاوت قیمت رسمی و آزاد بسیاری سهم می‌برند و اگر جمع شود همه ناگزیرند این محصول را به یک قیمت بخرند و از یک فرصت در دسترس محروم می‌مانند و اتفاقاً هر ارگان و نهاد و فرد و ذی‌نفوذی، حق خود می‌داند تا از این فرصت استفاده کند و چرا استفاده نکند؟
خروپف کردن در خواب می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد اما اگر فردی در ۳۰ - ۳۵ سالگی دچار این عارضه شود می‌تواند حاکی از وجود مشکل تنفسی باشد.
اگر شریک عاطفی تان درباره‌ی گذشته‌ی خود صحبت نمی‌کند ممکن است سعی داشته باشد چیز‌هایی را از شما پنهان کند که اطلاع از آن‌ها نگاه تان را به او تغییر خواهد داد. اگر شریک عاطفی تان از شرکای عاطفی قبلی اش بد می‌گوید و از اینکه چقدر خوب توانست از آن‌ها انتقام بگیرد به خود می‌بالد، می‌توانید مطمئن باشید که همین کار را با شما نیز خواهد کرد.
عبدی نوشت: مردم را روبروی یکدیگر قرار ندهید. این کار نشانه قدرت نیست عکس آن است.
بیماری قند خون به قاتل خاموش مشهور است. اگر این ۱۰ نشانه را در بدن خود می‌بینید، مبتلا به قند خون هستید.
عباس عبدی نوشت: برخلاف تصور پیشین که گمان می‌کردند عدول از شعار محاکمه صدام، یا جنگ جنگ تا رفع فتنه، یا جنگ حتی اگر ۲۰ سال طول بکشد، موجب شکست و سرخوردگی می‌شود، نه تنها چنین نشد، بلکه روحیه‌ها احیا و امید برقرار شد، چون همه متوجه شدند که مدار امور بر عقلانیت است و نه فقط آرزوها.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به دشمن زبون شده به صراحت می‌گوییم قطعا اگر آرامش و امنیت ملت ما را نشانه بگیرد، در همان سطح و بیشتر خسارت خواهد دید.
بیماری قند خون به قاتل خاموش مشهور است. اگر این ۱۰ نشانه را در بدن خود می‌بینید، مبتلا به قند خون هستید. برخی از آنها عبارتند از: تاری دید، خستگی، تشنگی دائم و...
اگر هر یک از علایم زیر را مشاهده کردید، یعنی اینکه باید وقتی هم برای تنها بودن به خود اختصاص دهید
لخته‌های سیاهرگی اگر به سمت ریه‌ها بروند می‌توانند کشنده باشند. معمولاً آسیب فقط در بازو است. در این حالت، لخته، خون را به اطراف محل انسداد هدایت می‌کند و تورم ایجاد می‌شود.
نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که دوره‌های افسردگی در اوایل زندگی با از دست دادن حافظه در آینده مرتبط است. افرادی که در ۲۰، ۳۰ و ۴۰ سالگی افسردگی و اضطراب را تجربه می‌کنند، در دهه ۵۰ زندگی خود دچار مشکلات حافظه می‌شوند.
برخی نوزادان با مو‌های پر به دنیا می‌آیند، در حالی که برخی دیگر موی کمی دارند یا اصلا مو ندارند و همه این‌ها طبیعی است و گذشته از ظاهر آنها، نوزادان با تمام فولیکول‌های مویی که در طول زندگی خود به آن‌ها نیاز دارند متولد می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ