ند پرایس، هرگونه ارسال پیام به ایران در مورد برجام را انکار کرده و گفته است که ماه‌هاست احیای برجام از دستور کار دولت آمریکا خارج شده و او نمی‌داند که چرا مقام‌های جمهوری اسلامی در این باره به نشر اطلاعات نادرست رو آورده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان از آغاز عملیات ساماندهی گذر «سرای هنرمندان محله شمس‌آباد» خبر داد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش ابر بدلیل گذر موج ناپایدار شمالی از روی استان طی ۲ روز پیش رو خبرداد.
شاگردان رضا عنایتی در ضربات پنالتی با درخشش خالدآبادی موفق به شکست اردن شدند.
اداره ملی اقیانوسی و جوی دولت فدرال آمریکا (NOAA یا نوا) رسماً خبر ورود شرایط ال نینو را برای ماه‌های پیش رو در ۲۰۲۳ و همچنین ۲۰۲۴ میلادی تایید کرد. کمی پیش از اعلام این خبر، پژوهشگران اعلام کردند دمای آب سطح اقیانوس‌های جهان از هر زمانی در گذر دورانی که با ماهواره‌ها شرایط آب‌وهوایی اقیانوس‌ها را ثبت می‌کنیم، گرم‌تر شده‌اند.
از منظر اکونومیست، اقتصاد چین اکنون دستخوش وضعیت جدیدی شده و آن رشد در شرایط بلوغ بزرگ است. درحالی‌که در دهه گذشته تحلیلگران بازار پیش‌بینی می‌کردند که تولید ناخالص داخلی چین در اواسط قرن بیست‌ویکم از تولید ناخالص داخلی آمریکا پیشی می‌گیرد و پیشتازی را حفظ می‌کند. اکنون، اما تغییر بسیار کمتر از حد انتظارات پیشین مشاهده می‌شود که منجر به تحقق رویای برابری یا گذر از اقتصاد آمریکا شود.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از عبور ریز موج‌ها از روی استان و احتمال بارش‌های پراکنده در برخی ساعات روز خبر داد.
یک مقام ارشد آمریکایی مدعی شد که توقف رئیس جمهور تایوان در خاک کشورش در مسیر گذر به آمریکای لاتین، با اصل چین واحد هیچ گونه تعارضی ندارد و مواضع چین در مخالفت با این سفر را اغراق آمیز دانست.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گذر امواج متناوب بارشی از استان طی امروز خبر داد.
استقلال با سبک بازی هایی که ارایه می دهد و هم چنین نتایجی که به دست می آورد، پیش بینی می شود به زودی تبدیل به تهاجمی ترین تیم لیگ برتر تبدیل شود.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از گذر امواج متناوب بارشی از استان طی سه روز آینده خبرداد.‌
تربت حیدریه ـ فرمانده اسبق سپاه امام رضا(ع) گفت: گذر از پیچ تاریخی و تشکیل نظم نوین جهانی مستلزم جهاد تبیین است، همچنین در این پیچ تاریخی باید مسلط شویم.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و یکمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
کمتر از دو هفته پس از آنکه یک گلوله آتشین درخشان از فراز "دریاچه‌های بزرگ"(The Great Lakes) گذر کرد، شهاب سنگ دیگری در شمال شرقی ایالات متحده دیده شد.
تیم ملی فوتبال ایران در مصاف با ولز پیروزی هیجان انگیزی داشت به این خاطر که گل هایش را در دقایق 9+90 و 11+90 به ثمر رساند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی شانزدهمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی یازدهمین روز مهر ماه پرداخته می شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هفتمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سومین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی چهاردهمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
اقدام سریع بیمه معلم در حادثه متروپل آبادان
امروز مطالبی همچون قانونی که برای ۵۴ سال پیش است! ٰ ٰ قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازارٰ صورت مالی سازمان بورس ۱۴۰۰ ٰ، مجمع فملی ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، مجمع شپنا ۱۴۰۱ | چرا شرکت از خرید شیران منصرف شده است؟، بیت کوین صعودی می‌شود!، پیش بینی و تحلیل قیمت طلا، مجمع بانک دی چه خبر بود؟ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
وحید شقاقی شهری کارشناس مسائل اقتصادی گفت: عواملی نظیر میزان انتظارات تورمی، اثرات افزایش ۵۷ درصدی بر افزایش هزینه‌های تولید و به تبع آن بالا رفتن قیمت کالاها، افزایش حقوق و عوارض گمرکی در قبال واردات کالا‌ها و مواد اولیه تولید، وضعیت نرخ ارز، میزان نقدینگی، وضعیت اضافه برداشت بانک‌ها، انضباط بودجه‌ای و مالی اگر توسط دولت کنترل شوند، می‌توان امیدوار بود، اصلاح نظام یارانه‌ای به اهدافی که دارد، دست پیدا کند.
یک نماینده ادوار مجلس می گوید: ایران و آمریکا باید به فکر یک توافق جدید باشند. در عالم سیاست به‌ویژه در مناسبات بین ایران و آمریکا این گذر زمان است که موجب ریشه‌دار شدن معاهدات می‌شود.
ساخته قدرتمند کوین کاستنر که از قضا با نقش آفرینی دیدنی کاستنر اینچنین درخشان شده، روایتی متفاوت را سوای کلیشه‌ها در به تصویر کشیدن نژادها و اقشار مختلف در آمریکای در حال شکل گیری پیش روی تماشاگر قرار می‌دهد و این روایت آنچنان با زندگی روزمره یک مرد در هم آمیخته که تماشاگر متوجه گذر زمان طولانی این فیلم نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ