نیکولاس شیندل‌هولز، فوتبالیست سوئیسی، پس از ماه‌ها مبارزه با بیماری سرطان درگذشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای کمیسیون ورزشکاران پس از ماه‌ها رکورد و انفعال بالاخره طی هفته‌های آینده تشکیل جلسه خواهند داد تا نمایندگان خود را برای حضور در مجمع آتی کمیته ملی المپیک مشخص کنند.
این گروه پس از ماه‌ها جنگ نیابتی علیه اوکراین، ناگهان سلاح خود را به سمت روسیه نشانه رفته و با حرکت به‌سوی مسکو، تهدیدی برای رهبران کرملین رقم زده است که ولادیمیر پوتین از آن به‌عنوان «خنجر زدن از پشت به روسیه» و «تلاش برای آغاز جنگ داخلی» در آن کشور تعبیر می‌کند.
وزیر خارجه آمریکا پس از ماه‌ها تنش بین واشنگتن و پکن و تعویق سفر، سرانجام برای دیدار با مقامات چینی، راهی پکن خواهد شد.
دستگاه اطلاعات ملی عراق از دستگیری یکی از خطرناک‌ترین فرماندهان ارشد داعش در جنوب بغداد پس از ماه‌ها عملیات اطلاعاتی امنیتی خبر داد.
با اعلام کانال رسمی باشگاه باشگاه استقلال سرانجام پس از ماه‌ها پرونده بدهی این باشگاه به سرمربی ایتالیایی بسته شد.
Juice پس از گذشت هشت سال به مشتری، بزرگ‌ترین سیاره منظومه شمسی ما خواهد رسید. در طول سفر طولانی خود، فضاپیما ESA هنگام پرواز در کنار زمین، ماه‌ها و زهره از برخی تیرکمان‌های گرانشی استفاده خواهد کرد.
حبیب‌الله شیرازی پس از ۱۵ سال سکان‌داری فوتبال پایتخت و پس از تحمل سال‌ها و به‌طور ویژه‌تر ماه‌ها انتقادات فراوان به عملکرد خود و اطرافیانش از صبح امروز به‌طور بی‌سابقه‌ای تحت شدیدترین فشارها بابت واگذاری مسئولیتش قرار گرفته است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آخرین حضور خود روی نیمکت باشگاه گل گهر سیرجان بالاخره پس از ماه‌ها به نشست خبری آمد و با اهالی رسانه گفتگو کرد.
در تصور محمد نژادمهدی هم نمی‎‌گنجید که پس از ماه‌ها فرصت حضور در لیگ برتر را پیدا کند و مقصر اصلی شکست لقب بگیرد.
"مقتدی صدر" روحانی شیعه عراقی نماز جمعه را برگزار کرد. او پس از ماه‌ها سکوت به سیاست عراق بازگشته است. گفته می‌شود صدر در تلاش است تا از نفوذ سیاسی خود محافظت کند و از گسترش چارچوب هماهنگی جلوگیری نماید.
این نوع خاص از ابرنواختر‌ها انفجاری دومرحله‌ای دارند؛ یعنی ابتدا ماه‌ها یا سال‌ها پس از انفجار اولیه موجی از پرتو ایکس به سیاره‌ها می‌رسد، سپس صد‌ها یا هزاران سال بعد، پرتو‌های کیهانی وارد عمل می‌شوند تا اثر ویرانگر قبلی را تکمیل کنند و اجازه بازیابی را به زیست‌کره ندهند.
بر اساس گزارش مرکز آمار، نرخ تورم ماهانه آذرماه سال جاری با کاهش ۰.۲ درصدی نسبت آبان ماه عدد ۱.۹ درصد را ثبت کرد و تورم ماهانه خوراکی‌ها پس از ماه‌ها صفر شد.
گمانه‌زنی در خصوص تعیین تکلیف اجرای بخشی از قانون بودجه مبنی بر جبران زیان رفاه مصرف‌کننده برای کالا‌های اساسی از طریق کالابرگ الکترونیکی، پس از ماه‌ها وعده از سوی مسئولان، حالا به مرحله آزمایشی در استان هرمزگان رسیده است و به نظر می‌رسد، یارانه نقدی مردم این استان به زودی تبدیل به کالابرگ شود.
گمانه زنی در خصوص تعیین تکلیف اجرای بخشی از قانون بودجه مبنی بر جبران زیان رفاه مصرف‌کننده برای کالا‌های اساسی از طریق کالابرگ الکترونیکی، پس از ماه‌ها وعده از سوی مسئولان، حالا به مرحله آزمایشی در استان هرمزگان رسیده است و به نظر می‌رسد یارانه نقدی مردم این استان به زودی تبدیل به کالابرگ شود.
پس از ماه‌ها انتظار، قدرتمندترین موشک ناسا، فضاپیمای بدون خدمه اوریون را چهارشنبه گذشته به ماه پرتاب کرد. از آن زمان، اوریون مجهز به ۱۶ دوربین در نمای بیرونی و داخلی خود در کنار سطح ماه پرواز کرده و تصاویر خیره کننده مختلفی از ماه و زمین گرفته است.
علی کریمی پس از ماه‌ها که از ایران خارج شده و عکسی از خود منتشر نکرده بود در دیداری با خبرنگار حوزه فیتنس و پرورش اندام مقابل دوربین قرار گرفت.
امروز پس از ماه‌ها هیچ بازیکنی از پرسپولیس تحت نظر کادر پزشکی تمرین نکرد.
پس از ماه‌ها تلاش از سوی ملی‌پوشان فوتبال ایران برای گرفتن پاداش صعود به جام جهانی 2022 قطر، این امر با دستور مسئولان به سرانجام رسید.
آل‌کثیر، مهاجم مصدوم پرسپولیس پس از ماه‌ها کیت تمرینی تیم محبوب خود را به تن کرد.
مهدی شیری پس از سپری کردن روزهای سخت در دوران فوتبالش دوباره روحیه خود را به دست آورده است.
پس از ماه‌ها و شاید سال‌ها انتظار، فردا دوشنبه ۲۹ اگوست (۷ شهریورماه ۱۴۰۱) فضاپیمای آرتمیس ۱ ناسا به سمت ماه پرتاپ خواهد شد تا نخستین قدم جدی برای بازگشت انسان به ماه، پس از دهه‌ها برداشته شود.
بالاخره پس از ماه‌ها انتظار و وقفه به دلیل نقص در پرونده و تکمیل نظریه کارشناسی، پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی در شرف بررسی مجدد ظرف چند روز آینده در دادگاه است.
کووید طولانی اصطلاحی کلی برای شرایط پس از کووید است که با طیف گسترده‌ای از علائم مشخص می‌شود و می‌تواند هفته‌ها یا حتی ماه‌ها پس از عفونت ادامه یابد.
محمدرضا گرایی مرد طلایی ایران در کشتی فرنگی المپیک و قهرمانی جهان، پس از ماه‌ها استراحت ، در اولین رویداد رسمی باخت را تجربه کرد تا در وزن جدید به خودش بیاید. البته این باخت با توجه به قوانین تورنمنت قزاق‌ها، مانع صعودش به فینال نشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ