الهه دختر جوان ۲۶ ساله‌ای است که به امید اصلاح خط لبخند و تزریق ژل، به یکی از همین پزشکان عمومی مراجعه می‌کند و حالا ماه‌هاست به خاطر ژل تاریخ‌مصرف‌گذشته و تزریق اشتباه آن در صورتش، حسرت خندیدن به دلش مانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترومبوز ورید عمقی ایجاد کننده لخته خون در رگ است. این لخته خون در اعماق درون بدن و معمولا در پا‌ها شکل می‌گیرد.
ضماد خاکستر ریشه چوبک با سرکه برای درد مفاصل و سیاتیک و درد سرین استفاده می‌شود و چنانچه گرد ریشه این گیاه روی زخم پاشیده شود، منجر به بهبود آن خواهد شد.
درست در شرایطی که فقط ۹ روز به شروع رقابت‌های لیگ برتر ایران در فصل جدید باقی مانده، هنوز وضعیت خط حمله دو تیم مطرح ایرانی به ثبات نرسیده است. پرسپولیس و استقلال اگرچه کم‌و‌بیش در بازار نقل‌و‌انتقالات حضور فعالی داشته‌اند، ولی بعید است با آمادگی کامل بتوانند رقابت‌های لیگ را استارت بزنند.
در روزهای گذشته دوپینگ دو ملی پوش تکواندو کشورمان مثبت اعلام شد و رای به محرومیت چهار ساله هر دوی آن‌ها داده شده است.
دکتر شاهی با بیان اینکه ضماد خاکستر ریشه آن با سرکه برای درد مفاصل و سیاتیک و درد سرین استفاده می‌شود، عنوان کرد: چنانچه گرد ریشه این گیاه روی زخم پاشیده شود، منجر به بهبود آن خواهد شد؛ استفاده از ریشه این گیاه برای زنان باردار جایز نیست.
سمنان- تشکل‌های کارگری اعتقاد دارند که دولت با رسیدگی به مشکلات کارگران و بهبود وضعیت معیشتی‌شان می‌تواند کمک بسیار خوبی به این قشر داشته باشد اما سیاست‌های اقتصادی به وضوح ناکارآمد است.
عضو هیات علمی مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: ضماد خاکستر ریشه چوبک با سرکه برای درد مفاصل و سیاتیک و درد سرین استفاده می‌شود و چنانچه گرد ریشه این گیاه روی زخم پاشیده شود، منجر به بهبود آن خواهد شد.
روش جدید برای بیمار کم‌تر دردناک است، زیرا زخم راحت‌تر بسته می‌شود. این تکنیکی است که کیفیت زندگی بیماران در دوره پس از جراحی را بهبود می‌بخشد و درد را کاهش می‌دهد.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس در واکنش به نامه میرسلیم به مخبر درباره واردات خودروی دست دوم نوشت: اگر دردی از مردم دوا نمی‌کنید لااقل نمک به زخم مردم نپاشید. کاش جرئت مناظره با بنده را داشتید.
درد علی (ع) دو گونه است: یک درد، دردی است که از زخم شمشیر ابن ملجم در فرق سرش احساس می‌کند و درد دیگر دردی است که او را تنها در نیمه‌های شب خاموش به دل نخلستان‌های اطراف مدینه کشانده.
تورم زخمی است بر پیکره اقتصادی کشور که مدت هاست سایر اعضای این پیکره را بیمار کرده است و درد اصلی ناشی از این زخم را مردم و آحاد جامعه و بویژه اقشار آسیب پذیر می کشند.
آسیب دیدن بافت‌های معده موجب بروز زخم معده می‌شود که با علائمی مانند درد معده، حالت تهوع و... همراه است.
شایع‌ترین نشانه زخم معده درد سوزش معده است. اسید معده باعث بدتر شدن درد می‌شود. اغلب درد با خوردن غذا‌های خاصی که با اسید معده را کاهش می‌دهند، تسکین می‌یابد یا مصرف دارو کاهش دهنده اسید، ممکن است درد را کاهش دهد. درد ممکن است بین وعده‌های غذایی و در شب بدتر شود.
زخم‌های گوارشی هنگامی رخ می‌دهند که مخاط در دستگاه گوارش در سطح داخلی معده یا روده کوچک از بین می‌رود. تماس اسید با بافت‌های زیرین می‌تواند یک درد دردناکی ایجاد کند که ممکن است باعث خونریزی گوارشی شود.
وقتی تورم مواد خوراکی بالای ۶۰ درصد باشد یعنی حتما عده زیادی از هموطنان شب‌ها با شکم گرسنه خود و فرزندان‌شان سر بر بالین می‌گذارند، وقتی دولت درآمد لازم را نداشته باشد یعنی دریاچه ارومیه خشک خواهد شد، خشکسالی به عمق استخوان جامعه خواهد رسید و این‌ها با تغییر رییس بانک مرکزی خم به ابرو نمی‌آورند.
فرشته کریمی، ستاره‌ی فوتسال زنان ایران و سفیر دختران فوتبالی در پروژه‌ی جام جهانی جزیره کیش، بعد از شکست این پروژه، در گفت‌و گو با خبرنگار ''ورزش سه'' به ابهامات بسیاری پاسخ داد.
اشرف حکیمی، مدافع مراکشی پاری سن ژرمن، علاقه دارد دوباره لباس اینتر را به تن کند.
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: درد امروز پرستاران صرفاً فقر نیست، بلکه اعتراض آنها به تبعیض است و اینکه چرا شایسته‌سالاری مورد توجه قرار نمی‌گیرد.
یکی از بیماری‌های شایعی که می‌تواند بیماری قلبی را تقلید نماید، زخم معده و دوازدهه است. این بیماری می‌تواند علایمی ایجاد نماید که به صورت درد سینه احساس شده و علایم مشابه با بیماری‌های قلبی ایجاد نماید.
فرانک ریبری ستاره اسبق بایرن مونیخ و تیم ملی فرانسه، برای همیشه فوتبال را کنار گذاشت.
آیت الله جوادی آملی با اشاره به انواع تبلیغ بیان داشتند: تبلیغ یک زمان در قالب سخنرانی است، این اثر خودش را دارد؛ یک زمان تبلیغ عملی است. اگر به درد مردم برسیم تبلیغ عملی کردیم و این مؤثرتر است.
نشانه‌های اولیه دیابت نوع ۲ عبارتند از: تکرر ادرار، افزایش تشنگی، گرسنگی مفرط، خستگی، کمبود انرژی، تاری دید زخم یا کبودی‌هایی که دیر التیام می‌یابند، کاهش وزن بی‌دلیل، درد، بی‌حسی یا گزگز در دست‌ها یا پاها.
ستاره ایرانی پورتو علی‌رغم پایه‌گذاری برتری تیمش مقابل اسپورتینگ با یک اتفاق نگران کننده مواجه شد.
دست و پنجه نرم کردن مردم و مسئولان برای بی اثر کردن تحرم‌ها به دغدغه هر روزه همه مردمان این سرزمین تبدیل شده و همگی سعی دارند تا با تغییر رفتار و اتخاذ تمهیداتی در این جنگ ناجوانمردانه اقتصادی پیروز شده و طرف مقابل را مغلوب و پشیمان کنند. در این بین، اقدامات و بیانات همه مسئولان اجرایی و غیر اجرایی کشور و در همه رده‌های قوای سه گانه از اهمیت دوچندان برخوردار است، زیرا این سخنان می‌تواند مرهمی بر درد باشد یا نمکی بر زخم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ