بایدن ماه‌هاست که از قصد خود برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سخن می‌گوید، اما زمانی برای اعلام رسمی آن تعیین نکرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با انتقاد شدید از موضع دولت کنونی این کشور در قبال ایران، گفت که بایدن تسلیم ایران شده است.
زیباکلام: هم نظام، هم نامزد‌های انتخاباتی، سعی خواهند کرد اجرای قانون حجاب را در دوران انتخابات متوقف نمایند. بعد هم نوبت به انتخابات ریاست جمهوری می‌رسد و کمتر نامزدی حاضر می‌شوند محض گل روی چند درصد اقلیت تندرو، علیه بانوان کشور تیغ از نیام به‌در آورند. بر عکس، صحبت از کار فرهنگی در رابطه با حجاب خواهند کرد.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، سرویس مخفی این کشور را به سرپوش گذاشتن روی ماجرای کشف کوکائین در کاخ سفید برای محافظت از پسر رئیس جمهور آمریکا متهم کرد.
نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا می‌گوید که رئیس جمهور کنونی این کشور در حال آماده‌سازی ارتش آمریکا برای جنگ با روسیه در خاک اوکراین است.
«رونی جکسون» که علاوه بر سابقه طبابت در کاخ سفید یکی از نماینده‌های کنگره آمریکا هم هست در گفت‌وگویی با شبکه خبری فاکس‌نیوز از کاخ سفید بابت نامزد شدن مجدد جو بایدن برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ انتقاد کرد.
کارشناسان زمان زیادی را صرف بحث در مورد سن بایدن می‌کنند و به اندازه کافی عملکرد واقعی او را بررسی نمی‌کنند. با این وجود، او جوان نیست و نامزدی برای ریاست جمهوری وقت و انرژی زیادی می‌گیرد. این بدان معناست که دیگر خبری از سفر‌های زمینی دراماتیک به کی‌یف نخواهد بود و سفر‌های کمتری در خارج از مسیر کمپین انتخاباتی وجود خواهد داشت.
من در اینجا با دیوید روتکف موافقم: کارشناسان زمان زیادی را صرف بحث در مورد سن بایدن می‌کنند و به اندازه کافی عملکرد واقعی او را بررسی نمی‌کنند. گفته می‌شود، او پیر شده است و نامزدی برای ریاست‌جمهوری وقت و انرژی زیادی نیاز دارد. این بدان معناست که دیگر سفر‌های طولانی دراماتیک به کی‌یف وجود ندارد و سفر‌های کمتری در خارج از مسیر مبارزات انتخاباتی انجام خواهد شد.
سندرز با اعلام انصراف از نامزدی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، یادآور شد علاوه بر کمک به تشکیل اتحادیه‌های کارگری جدید، به عنوان رئیس کمیته سلامت، آموزش، کار و بازنشستگی سنا به مبارزه برای سیاست‌های مترقی ادامه خواهد داد.
پس از اعلام رسمی رئیس‌جمهور آمریکا برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، هم‌حزبی مشهور او گفته در این انتخابات نامزد نمی‌شود و برای پیروزی مجددش، تلاش خواهد کرد.
معاون جو بایدن امروز از نامزدی خود در انتخابات ۲۰۲۴ به عنوان معاون ریاست جمهوری آمریکا خبر داد.
بایدن گفت: زمانی که چهار سال پیش برای ریاست جمهوری نامزد شدم، گفتم ما در نبردی برای روح آمریکا هستیم؛ و ما هنوز هم هستیم.
رئیس جمهور آمریکا به طور رسمی نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور را اعلام کرد.
به نوشته واشنگتن پست، تیم رسانه‌ای جو بایدن از هفته آینده با پخش نخستین ویدیوی انتخاباتی وی، به شکل رسمی راه‌اندازی کارزار انتخاباتی او را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را آغاز می‌کنند.
خبرگزاری رویترز به نقل از رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که به زودی به شکل رسمی نامزدی خود برای ریاست جمهوری آینده را اعلام خواهم کرد.
رئیس‌جمهور آمریکا در برنامه تلویزیونی «تودی» در شبکه ان‌بی‌سی از قصد خود برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ خبر داد
رئیس‌جمهور آمریکا از نامزدی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ کشورش خبر داد.
تلاش مقامات کاخ سفید و دیگر متحدان برای انتخاب سخنگویان عالی رتبه نشان می‌دهد که بایدن قصد دارد رسما نامزدی دوباره خود در انتخابات ریاست جمهوری کشورش را اعلام کند.
«جیل بایدن» همسر جو بایدن گفت که همسرش قصد دارد مجددا برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا نامزد شود.
ترامپ گفت: ما پیروز می‌شویم، چون با همه قدرت مبارزه می‌کنیم و جو بایدن دیگر نمی‌تواند چهره کشور ما باشد.
اکثر جمهوری خواهان ریاست جمهوری ترامپ را دوست داشتند و هنوز پیروزی قانونی بایدن در سال ۲۰۲۰ میلادی را انکار می‌کنند. به همین دلیل است که ترامپ همچنان نامزد اصلی نامزدی جمهوری خواهان در سال ۲۰۲۴ میلادی است. اگر ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه در سال ۲۰۲۴ میلادی متحمل شکست شود برنده احتمالا یکی از مقلدان او خواهد بود و نه یکی از مخالفانش.
رئیس جمهور آمریکا در حالی از آمادگی برای نامزد شدن خمجدد در انتخابات ریاست جمهوری 2024 سخن گفت که ویدئوی جدیدی از گاف دادن او منتشر شده است.
رسانه‌های غربی گزارش کردند، جو بایدن اوراق رسمی ثبت نام خود به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا را نزد کمیسیون فدرال انتخابات این کشور ثبت کرده است.
وبگاه کمیسیون انتخابات فدرال آمریکا نام «جو بایدن» را در فهرست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ در این کشور ثبت کرد.
جروم مایکل سگال، کارشناس امور خاورمیانه و نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: بایدن اولین رئیس جمهور آمریکایی از حدود نیم قرن پیش است که برای صلح میان اسرائیل و فلسطین تلاش نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ