رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه، با تدابیر درنظرگرفته شده، چون دوربین‌های مدار بسته و سیگنال‌یاب‌ها در حوزه‌های امتحانی همکاران ما تا جایی که بتوانند انتشار سوالات را کنترل می‌کنند گفت: ممکن است باز هم تصویری پخش شده باشد، اما صرف پخش سوال در زمانی که همه شرکت‌کنندگان تحت مراقبت در حال آزمون هستند، مطرح نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر آموزش و پرورش در واکنش به بازتاب سخنانش در خصوص پیش بینی «دربی» که گفته بود «در مورد آن فعلا تصمیم نگرفته‌ام»، گفت: ذهن من درگیر حرفی بود و آن لغزش زبانی رخ داد. ما در دوره نوجوانی و جوانی خود طرفدار تیم‌هایی نیز بوده‌ایم اما وقتی که وزیر می‌شوید باید به کارهای مهم‌تر بپردازید.
وزیر آموزش و پرورش در واکنش به بازتاب سخنانش در خصوص پیش بینی «دربی» که گفته بود «در مورد آن فعلا تصمیم نگرفته‌ام»، گفت: ذهن من درگیر حرفی بود و آن لغزش زبانی رخ داد. ما در دوره نوجوانی و جوانی خود طرفدار تیم‌هایی نیز بوده‌ایم، اما وقتی که وزیر می‌شوید باید به کار‌های مهم‌تر بپردازید.
وزارت آموزش و پرورش بر استفاده بیش از 1.4 میلیون نفر از فرهنگیان و افراد تحت تکفل آنها از پوشش بیمه درمان تکمیلی و انتخاب یک شرکت بیمه گر مناسب تاکید کرده است.
معاون امور زنان ریاست جمهوری در دولت اصلاحات در واکنش به بیانیه آموزش و پرورش مبنی بر ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی که مقررات پوشش را رعایت نمی‌کنند نوشت: حق بر آموزش از حقوق بشر و نیز از اصول قانون اساسی ایران است.
معاون امور زنان ریاست جمهوری در دولت اصلاحات در واکنش به بیانیه آموزش و پرورش مبنی بر ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزانی که مقررات پوشش را رعایت نمی کنند نوشت: حق بر آموزش از حقوق بشر و‌ نیز از اصول قانون اساسی ایران است.
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صفحات شخصی خود در توئیتر به استعفای وزیر آموزش و پرورش واکنش نشان دادند.
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صفحات شخصی خود در توئیتر به استعفای وزیر آموزش و پرورش واکنش نشان دادند.
سازمان برنامه و بودجه معتقد است احکام صادره مربوط به رتبه‌بندی در اسفند سال ۱۴۰۱ توسط وزارت آموزش و پرورش، حداقل مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و برای سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۸ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار ایجاد می‌کند.
خزعلی نوشت: از مصوبات مهم دولت مردمی در سفر‌های استانی، کاهش بازماندگی از تحصیل ‎دختران با تامین اعتبار برای تحصیل آنان در روستا‌ها و مناطق کمتر برخوردار و ارتقای سطح آموزش بانوان است. این همان چیزی است که دشمن داعش پرور نمی‌پسندد و تحصیلات دختران و پیشرفت آنان درجمهوری اسلامی را تاب نمی‌آورد.
قم- امیرآبادی نماینده قم در خانه ملت در واکنش به حوادث مسمومیت دانش آموزان قمی در مدارس این استان اعلام کرد که سوال از وزیر آموزش و پرورش را در دستور کار قرار داده است.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ما انتظار داریم دانشگاه و پژوهشگاه‌های ما نسبت به اتفاقات روز آموزش و پرورش واکنش نشان دهند گفت: معلم باید هرکجا که هست مسئولیت اجتماعی‌اش را ایفا کند. ما باید معلم‌ها را آماده نگه داریم.
معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی با انتقاد از اظهارات اخیر وزیر آموزش و پرورش درباره تاسیس «هنرستان‌های طب ایرانی»، گفت: اظهارنظر‌های این‌چنینی و تربیت نیرو‌هایی که بدون داشتن پشتوانه و زمینه علمی لازم از راه میان‌بر وارد حوزه خدمات سلامت شده و به خیل مداخله گران غیرمجاز در امر سلامت اضافه می‌شوند، به مشکلات حوزه پزشکی دامن می‌زند.
وزیر آموزش و پرورش، در واکنش به موضوع جابجایی شاخص های آلودگی هوا، گفت: در دنیا، مدارس را با شاخص آلودگی ۱۵۰، تعطیل نمی کنند.
رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش آموزش کشور بر بازنگری مقررات، توسعه مراکز برگزاری و رفع مشکلات موجود آزمون آیلتس تأکید کرد و گفت: با تمهیدات پیش‌بینی شده هیچ مشکلی برای شرکت داوطلبان در آزمون آیلتس وجود نخواهد داشت.
تاکنون امتحانات نهایی در روز‌های سوم، پنجم، هفتم، دهم، دوازدهم و چهاردهم برگزار شده است و در این میان سؤالات دروسی، چون عربی، فیزیک، شیمی و... در رشته‌های مختلف بنا بر ادعای کانال‌های تلگرامی چند دقیقه بعد از شروع امتحان، منتشر شد که رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش در واکنش به این موضوع از شناسایی سریع حوزه‌های امتحانی که سؤالات از آنجا منتشرشده بود خبر داده و اعلام کرده نمرات دانش‌آموزانی که با ابزار و وسایل تقلب به جلسه امتحان رفته بودند "صفر" و با آن‌ها برخورد شده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص مطرح شدن خبر استیضاح خود توضیحاتی داد.
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در سفری که به قزوین داشته خطاب به معلمان غیر انتفاعی که از او ۲ دقیقه وقت می‌خواهند تا مشکلات‌خود را با او مطرح کنند پاسخ می‌دهد: وقت ندارم!
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به هجمه‌ها علیه مهدی طارمی در رسانه‌های پرتغالی واکنش نشان داد و به آموزش خود به بازیکنانش در این خصوص اشاره کرد.
یوسف نوری در واکنش به حواشی ایجاد شده درباره دلایل بازگشایی مدارس گفت: از فرزند من پرسیدند که شما به پدرت گفتی مدارس را باز کند، او هم در فضای خودش گفت که بله مدرسه خوب است و دلم برای دوستانم تنگ شده و حضوری باشد بهتر است.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از زمان تاسیس سازمان سنجش آموزش کشور در سال ۱۳۴۷ تا به امروز، یک سؤال هم از این مجموعه خارج نشده است که یک افتخار برای سازمان سنجش به حساب می‌آید.
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در واکنش به خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انتصاب «سعید عسگر» به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران اعلام کرد: «سعیدعسگر» سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران نیست.
رئیس فدرال رزرو بار دیگر بر عزم خود برای کاهش تورم تاکید کرد و گفت که از افزایش نرخ بهره تا زمانی که قیمت‌ها شروع به کاهش کنند، حمایت خواهد کرد.
روزنامه آرمان خبری با انتشار مطلبی با عنوان «سایه انتصاب یک داماد دیگر بر صندوق ذخیره فرهنگیان»، مدعی شده که داماد یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در صندوق ذخیره فرهنگیان منصوب شده است.
مواضع کلی در قوه قضائیه از ناحیه ریاست قوه قضائیه بیان می‌شود و بر اساس اجازه رئیس قوه قضائیه، سخنگوی این دستگاه هم در بیان مواضع کلی می‌تواند ورود داشته باشد. ما اعتقاد داریم اگر نقصی در حجاب است، باید با فرهنگ سازی و آموزش برطرف شود و در مورد حجاب باید اندیشمندانه و بدون عجله و شتاب عمل کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ