با احتساب آمار رسمی شاخص ۲۴ساعته کیفیت هوا، تهرانی‌‌ها از ۲۹ آبان تا دوم آذرماه هوای ناسالم برای گروه‌های حساس تنفس کردند و به دلیل عدم مقابله موثر با افزایش غلظت آلاینده‌ها، این شاخص با توجه به نبود باد موثر در روزهای پایانی هفته با وجود تعطیلی و کاهش بار ترافیک همچنان روند افزایشی را طی کرد و پنج‌‌شنبه و جمعه هوای تهران برای همه شهروندان ناسالم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود برد پرگل برابر تراکتور مدیرعامل سپاهان در پایان بازی اعتراضش را گوش داوران مسابقه رساند.
اتلتیکو برای دومین بار در یک ماه اخیر شماره پیراهن ژوائو فلیکس را تغییر داد.
حسین شریعتمداری امروز در روزنامه خود با حمله به سید محمد خاتمی رسما رئیس دولت اصلاحات را غیرمسلمان نامید.
ستاره سالهای قبل باشگاه استقلال در جلسه پیشکسوتان صحبت های بسیار تندی! را علیه برخی مدیران سابق این تیم انجام داد.
شاخص کل بورس امروز با یک چرخش از مثبت باز هم به سمت منفی رفت.
معاون خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: ۲۱ درصد از مشترکان خانگی تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در یک بازه زمانی ۵۰ روزه، مشمول دریافت پاداش مدیریت مصرف شدند.
لیست تیم ملی والیبال فرانسه برای هفته سوم لیگ ملت‌ها اعلام شد.
رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی با تاکید بر احتمالی بودن پیش‌بینی‌های هواشناسی و شش ماهه بودن بازه زمانی پیش‌بیتی‌های فصلی اظهار کرد: ورود هر بار پدیده ال‌نینو لزوماً باعث ترسالی و هر لانینا منجر به کاهش بارندگی‌ها نمی‌شود.
اگرچه با فرا رسیدن عید قربان، دو طرف درگیری‌های سودان،اعلام کردند که آتش‌بس موقت در این کشور برقرار خواهد شد، اما این بار هم، خیلی زود، آتش‌بس نقض شد.
صالحی گفت: اگر قرارداد واردات گاز از ترکمنستان به ایران برای یک بازه زمانی ۱۰ تا ۱۵سال منعقد شودبه ما کمک میکند به هاب انرژی منطقه تبدیل شویم و نقشی قوی برای مدیریت گاز درمنطقه داشته باشیم.
شاگردان حسین عبدی دومین بازی تدارکاتی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
گواهی‌های سپرده کالایی مثل سهام نیستند که روی آن‌ها معاملات سفته باز گونه انجام شود. هدف از گواهی سپرده‌ی کالایی نفتی این است که کالای اصلی جا به جا شود و انتقال فیزیکی و خرید و فروش در بازار‌های انرژی هم صورت بگیرد.
امانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در ۱۸ ماه گذشته نیز تذکرات و اعتراضاتی که ما در صحن شورا مطرح کردیم، هیچ‌گاه سیاسی نبوده و همه نقدها، کارشناسی و مدیریتی بوده است. درباره موضوع شرکت کنترل ترافیک نیز ما معتقدیم که این شرکت سابقه ۳۰ سال فعالیت دارد و در این بازه طولانی یکی از شرکت‌های موفق شهرداری تهران بوده است و نباید بدون انجام کار کارشناسی و مطالعه‌شده، پایه‌های این شرکت را متزلزل کنیم.
محدود کردن زمان یا انجام یک وظیفه مشخص این امکان را فراهم می‌آورد که روی یک پروژه مشخص تمرکز کنید. این روش نه‌تنها باعث کاهش خطا‌های ذهنی می‌شود، به شما کمک می‌کند تا خلاقیتتان بالا برود، به‌ویژه وقتی که در یک بازه زمانی مشخص تمام انرژی و توجه خود را برای انجام یک کار اختصاص می‌دهید.
کیهان نوشت: مسئولان در یک خطای شناختی تساهل با دروغ‌سازان و شایعه‌پردازان را در خوشبینانه‌ترین حالت مدیریت آن‌ها و در بدبینانه‌ترین حالت آزادی بیان قلمداد می‌کنند.
حالا بیش از هر زمان دیگر برای همگان آشکار شده که اولویت در حل مشکلات اقتصادی و معیشت جامعه ایرانی از دریچه سیاست خارجی خواهد گذشت. طی سال‌های متمادی این در آمد‌های چند ده میلیارد دلاری از صادرات و فروش نفت بوده که کشور را مدیریت کرده و نه جادوی مسئولین
وزیر علوم خطاب به روسای دانشگاه‌ها گفت: تجربه خود در ارتباط با مدیریت اعتراضات اخیر را مکتوب کنید. در این بازه زمانی، خون از دماغ دانشجویان نیامد و شما توانستید نمره خوبی کسب کنید.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در متروی تهران برنامه ۲۰ ساله تا سال ۱۴۲۰ تنظیم شده است که قرار شد در سه فاز هفت ساله خطوط ۸ تا ۱۱ با برنامه ریزی وارد مدار شوند. مدیریت شهری تهران تلاش می‌کند این بازه ۲۰ ساله را به ۶ سال کاهش دهد.
برای مدیریت این ابرترافیک دو راهکار کلیدی وجود دارد که در مقاطع خاص توسط کلان‌شهرهای دنیا به کار گرفته می‌شود؛ یکی کاهش بار سفر با خودروی شخصی از طریق تقویت ناوگان و جذاب‌‌سازی حمل و نقل عمومی و به تبع آن کاهش جذابیت خودروی شخصی و راهکار دوم، توزیع جریان سفر در بازه اوج ترافیک صبح و عصر است.
دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: قطعا اگر زواری که از کشور خارج شده اند بخواهند یکباره در بازه زمانی کوتاه وارد کشور شوند، دچار چالش‌های جدی در حوزه حمل و نقل و اسکان و ... خواهیم شد، در همین راستا تقاضا داریم زوار سفر خود را مدیریت کرده و از همین حالا افرادی که به زیارت مشرف شده اند، به کشور برگردند.
آمار جداول فوق نشان دهنده وضعیت کلی سینما در پنج ماه سال جاری است و کاهش نزدیک به ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مخاطب امسال نسبت به سال ۱۳۹۸ مؤید این نکته است که سینما در وضعیت بحرانی تر قرار گرفته است (البته کاهش معنادار مخاطب در مرداد امسال به دلیل ایام محرم است) و با توجه به ادامه وضعیت بحرانی اقتصادی قشر "سینمارو" اگر بازهم تمهیدات لازم برای مدیریت بحران سینما طی هفت ماه آینده اندیشیده نشود، پیش‌بینی حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون مخاطب برای سینمایی امسال دور از ذهن نخواهد بود و جهت جلوگیری از تبعات کاهش شدید مخاطب سینماهای کشور همچنان اعتقاد دارم اصلاحات اساسی در سیاست‌های تولید، توزیع و نمایش فیلم باید ایجاد شود تا توان ادامه حیات سینما در دسترس باشد. منجی سینما در خارج آن نیست، در خود سینما است، خواه دولت و یا خواه فعالان آن...
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۹۱۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۱ هزار و ۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات و محصولات غیرحضوری خود، نسبت به راه‌اندازی «سامانه بتا» اقدام کرده است.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مسائل پیچیده نیاز به راه‌حل‌های دقیق و علمی دارد. اگر قرار باشد مسائل پیچیده کشور در بازه زمانی متعارف حل‌وفصل شود، باید ساختارهای حاکم بر عرصه‌ مدیری کشور تغییر کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ