دادگاه عالی طالبان اعلام کرده است که محاکم حکومت طالبان در سراسر افغانستان تاکنون ۱۷۵ حکم قصاص، ۳۷ حکم سنگسار و ۴ حکم آوار کردن دیوار بر محکومان را صادر کرده است. عبدالمالک حقانی، معاون این دادگاه گفته این احکام در صورت تایید شورای رهبری و کابینه طالبان «مرحله به مرحله» اجرا خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادگاه عالی رژیم صهیونیستی قصد دارد تمام تلاش خود را برای لغو قوانین تصویب شده در خصوص اصلاحات قضائی به کار بگیرد؛ اقدامی که می تواند موج جدید درگیری ها در اراضی اشغالی را در پی داشته باشد.
مدیرعامل باشگاه سایپا می‌گوید پرونده شکایت از شمس آذر را به محاکم بین‌المللی خواهد برد.
منابع صهیونیستی از بررسی دادخواست برکناری نخست وزیر رژیم صهیونیستی از پست خود، توسط دادگاه عالی این رژیم خبر دادند.
تا استقلال به دادگاه بین المللی ورزش شکایت کند و رای این کمیته مبنی بر بازگشت آبی ها به لیگ قهرمانان آسیا صادر شود، بازی تراکتور در برابر حریف آسیایی برگزار شده است.
مدیر فنی تیم‌های ملی ژیمناستیک می‌گوید مسئولان ورزش اگر نمی‌توانند کاری کنند از طریق دادگاه عالی ورزش مشکلات را پیگیری کنند تا حقی از ژیمناستها ضایع نشود.
معترضان به‌ حکم رییس دادگاه عالی پاکستان امروز در پایتخت این کشور مقابل ساختمان دادگاه عالی در اسلام‌آباد تظاهراتی را برگزار کردند.
دادگاه عالی برزیل دستور داده تحقیقاتی درباره مدیران ارشد اجرایی تلگرام و گوگل انجام شود. آنها به راه اندازی کمپینی برای انتقاد از لایحه قانونمندسازی اینترنت متهم شده اند.
عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان تحت تدابیر شدید امنیتی وارد دادگاه عالی این کشور شد.
دیوان عالی پاکستان برای حضور نخست‌وزیر سابق این کشور در دادگاه مهلت یک ساعتی تعیین کرد.
دادگاه عالی آمریکا امروز رأی خود درباره بانک ترکیه‌ای در پرونده تحریم ایران را صادر کرد.
هیأت منصفه عالی منهتن، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را به جرم پرداخت حق السکوت متهم کرد. ترامپ نخستنی رئیس جمهور تاریخ آمریکا خواهد بود که به جرائم کیفری متهم می‌شود.
خان در توییتر نوشت که قصد واقعی پلیس "ربودن و ترور" او به جای اجرای حکم است. او همچنین مدعی شد که نیروی انتظامی به گاز اشک آور، ماشین‌های آب پاش و حتی شلیک گلوله‌های مستقیم متوسل شده است.
دادگاه عالی ورزش اعلام کرد که ناصر الخلیفی، رییس باشگاه پاری سن ژرمن، از اتهام پرداخت رشوه تبرئه شده است.
گسترش یک باج افزار در سطح جهانی، سرورهای دادگاه عالی ایالت کالیفرنیا، چند دانشگاه در اروپا و مرکز اروپا را زمین گیر کرده است.
نخست وزیر عراق امروز یکشنبه با رئیس دادگاه عالی فدرال عراق و اعضای این دادگاه رایزنی کرد.
دادگاه عالی رژیم صهیونیستی انتصاب وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی را ملغی اعلام کرد.
رای دادگاه عالی ورزش درخصوص پرونده رادوشوویچ صادر و توافق باشگاه پرسپولیس و دروازه‌بان اسبق سرخپوشان مورد تایید قرار گرفت.
دادگاه عالی «اونتاریو» امروز به مصادره اموال ایران در کانادا به بهانه واهی سقوط پرواز «پی‌ اس ۷۵۲» رأی منفی داد.
رسانه ها از مخالفت دادگاه عالی سوئد با استرداد یک روزنامه‌نگار ترک‌تبار به ترکیه خبر می دهند.
رئیس دادگاه عالی و دادستان انتظامی قضات با حکم رییس قوه قضاییه منصوب شدند.
دادگاه عالی رژیم صهیونیستی ضمن رد شکایات واصله علیه توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان، امضای نهایی این توافق از سوی تل آویو را تسهیل کرد.
منابع عراقی ضمن اعلام افزایش تدابیر امنیتی در بغداد، از رد شدن درخواست جریان صدر برای انحلال پارلمان این کشور از سوی دادگاه عالی فدرال عراق خبر دادند.
منابع عراقی ضمن اعلام افزایش تدابیر امنیتی در بغداد، از رد شدن درخواست جریان صدر برای انحلال پارلمان این کشور از سوی دادگاه عالی فدرال عراق خبر دادند.
دادگاه عالی رژیم صهیونیستی باردیگر در اقدامی غیرانسانی با آزادی اسیر خلیل عواوده با وجود اعتصاب غذای وی، مخالفت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ