منابع عراقی ضمن اعلام افزایش تدابیر امنیتی در بغداد، از رد شدن درخواست جریان صدر برای انحلال پارلمان این کشور از سوی دادگاه عالی فدرال عراق خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک دادگاه صهیونیستی با آزادی ولید دقه اسیر فلسطینی مبتلا به سرطان از زندان مخالفت کرد.
با مخالفت دادگاه با تقاضای دنی آلوز برای آزادی مشروط او همچنان در زندان به سر می‌برد. دادگاه علت مخالفت با آزادی مشروط ستاره برزیلی را خطر فرار او اعلام کرد.
با وجود وخامت حال اسیر فلسطینی، دادگاه صهیونیستی با آزادی وی مخالفت کرد.
یک قاضی شهر بارسلون با درخواست رسمی دنی آلواز برای آزادی مشروط مخالفت کرد و این ستاره برزیلی تا زمان برگزاری دادگاهش به اتهام تجاوز در زندان خواهد ماند.
دادگاه بارسلونا امروز درخواست تجدید نظر دنی آلوز و آزادی موقت او را رد کرد و ستاره برزیلی باید همچنان در زندان برایانز 2 بماند.
دادگاه بارسلونا امروز درخواست تجدید نظر دنی آلوز و آزادی موقت او را رد کرد و ستاره برزیلی باید همچنان در زندان برایانز 2 بماند.
رسانه‌های اسرائیل تصاویری از درگیری در نشست کمیته قانونگذاری کنست این رژیم منتشر کردند. تصاویری که رسانه‌های اسرائیلی منتشر کردند درگیری بین اعضای کمیته قانونگذاری کنست را نشان می‌دهد که در آن، نمایندگان مخالف علیه کابینه ائتلافی بنیامین نتانیاهو فریاد می‌زدند: «ننگ». این درگیری در پی تلاش نمایندگان وابسته به کابینه ائتلافی نتانیاهو برای تغییر در قوانین قضایی اسرائیل آغاز شد. تغییراتی که کابینه نتانیاهو قصد دارد در قوانین قضایی ایجاد کند، به کنست اجازه می‌دهد با رای اکثریت نمایندگان، احکام قضایی دادگاه عالی اسرائیل را باطل کند. مخالفان می‌گویند این تغییرات، فساد را بیشتر می‌کند.
بازیکنان تیم زنان منچستریونایتد با بازگشت میسون گرین‌وود به تیم مردان باشگاه مخالفت کردند. گرین‌وود با اتهام تجاوز مواجه بود ولی اخیرا از طرف یک دادگاه از اتهاماتش تبرئه شد.
نتانیاهو در نهایت در اثر تشدید فشارها و مخالفت دادگاه عالی رژیم صهیونیستی مجبور به برکناری یکی از وزرای کابینه اش شد، مساله ای که کابوس انحلال کابینه را بار دیگر پیش روی وی قرار داده است.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی مخالفت دادگاه عالی این رژیم با انتصاب آریه درعی به عنوان وزیر امور داخلی و بهداشت، وی را از این مقام برکنار کرد.
محسن برهانی پس از انتشار توییت‌هایی در مخالفت با برخی اعدام‌ها با عنوان «محاربه» مورد غضب رسانه‌های اصولگرا قرار گرفته است.
دادگاهی در کانادا طی یک حکم اعلام کرد، خانواده‌های قربانیان هواپیمای اوکراینی نمی‌توانند دارایی‌های دولتی ایران در کانادا را توقیف و مصادره کنند.
رسانه ها از مخالفت دادگاه عالی سوئد با استرداد یک روزنامه‌نگار ترک‌تبار به ترکیه خبر می دهند.
داستان مخالفت با اینماد اجباری همچنان ادامه دارد و برخی افراد که فقط به منفعت شخصی خود فکر می‌کنند این الزام قانونی را پیراهن عثمان کرده و هر از گاهی آن را بر سرچوب انتقاد می‌چرخانند.
تقریباً همه نامزدهای جمهوری خواه موافق تصمیم دادگاه برای لغو سقط جنین هستند و تقریباً همه نامزدهای دموکرات مخالف آن هستند.
وزارت امور اسرا و آزادگان فلسطین در غزه اعلام کرد که دادگاه رژیم صهیونیستی در شهر «اللد» بار دیگر با درخواست آزادی خلیل عواوده اسیر فلسطینی با وثیقه مخالفت کرد.
پلیس ترکیه فردی که مقابل دادگاه «چاگلایان» در استانبول فریاد می زد «اردوغان دزد است» را بازداشت کرد.
اگرچه ممکن است قدرت شی به چالش کشیده شده باشد، اما هیچ گونه فرسایشی متحمل نشده است. او از پایه‌های محکم حمایت مردمی برخوردار است. هر چند که مخالفت‌ها علیه او به ویژه در میان نخبگان چین متنوع و بزرگ هستند، اما این مخالفت متفرق بوده و قادر به سازماندهی نیستند و فاقد دیدگاه مشترکی برای ارائه جایگزین یا ارائه راهی برای تغییر هستند.
به پیشنهاد هیات ایرانی یک بند از قطعنامه تحت عنوان ارجاع پرونده روسیه به دیوان بین‌المللی کیفری (دادگاه لاهه) و اساسنامه رُم حذف و با ایجاد هر گونه دادگاه مخالفت شد.
دادگاه رژیم صهیونیستی بار دیگر با آزادی خلیل عواوده اسیر فلسطینی مخالفت و اسارت او را تمدید کرد.
نماینده چارچوب هماهنگی شیعی در پارلمان عراق، خواستار برگزاری جلسات پارلمان بعد از مخالفت دادگاه فدرال این کشور با انحلال آن شد.
دادگاه رژیم صهیونیستی بار دیگر با آزادی «بسام السعدی» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین مخالفت کرد.
دادگاه رژیم صهیونیستی بار دیگر با آزادی خلیل عواوده اسیر فلسطینی مخالفت کرد.
دادگاه عالی رژیم صهیونیستی باردیگر در اقدامی غیرانسانی با آزادی اسیر خلیل عواوده با وجود اعتصاب غذای وی، مخالفت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ