رئیس دادگاه عالی و دادستان انتظامی قضات با حکم رییس قوه قضاییه منصوب شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در امور رسانه و روابط عمومی منصوب شد.
دکتر یونس پناهی به عنوان نایب­ رئیس شورای عالی و رئیس هیات اجرایی بیست­ و نهمین جشنواره تحقیقات و فن­اوری علوم پزشکی رازی منصوب شد.
محسنی اژه‌ای در جمع قضات دیوان عالی کشور حاضر شد تا نظرات آنان را در خصوص انتصاب رئیس دیوان عالی و دادستان کل کشور دریافت کند.
رییس سازمان بهزیستی کشور درباره خبر انتصاب احتمالی زاکانی به عنوان دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی گفت: تا خبر رسمی و متقنی را در دایره مصوبات هیات دولت نداشته باشیم قابلیت اتکا و استناد را نخواهد داشت. ما استقبال می‌کنیم از اینکه دستگاه‌های همکار در کنار سازمان نسبت به وظایف قانونی مسیر را طی کنند.
رئیس قوه قضائیه، دستور اعمال ماده ۹۱ قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری ناظر بر رسیدگی مجدد ابطال انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی را صادر کرد.
دیوان عدالت اداری با استناد به ۴ علت قانونی، حکم انتصاب میثم لطیفی به عنوان رئیس سازمان اداری استخدامی کشور را باطل کرده است.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی کشور برخلاف مفاد ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری است و ۶۵ درصد از اعضای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری معتقد به ابطال حکم انتصاب رئیس سازمان اداری و استخدامی بودند.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: انتصاب رئیس سازمان اداری استخدامی کشور برخلاف مفاد ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری است.
این در حالی است که روابط عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور در پی انتشار این اخبار اعلام کرد که تا کنون هیچ‌گونه رای در این خصوص ابلاغ نشده است و لذا هیچ ابهامی در نحوه مدیریت این سازمان وجود ندارد.
سرهنگ حسینعلی ابن علی، به عنوان رئیس جدید پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منصوب شد.
مصطفی ده‌پهلوان از سوی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌ عنوان رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری منصوب شد.
احمد وحیدی طی حکمی معاون سیاسی این وزارتخانه را به عنوان رئیس ستاد انتخابات کشور برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.
مشاور رئیس کمیته ملی المپیک و مدیر حوزه ریاست طی حکمی از سوی رئیس کمیته ملی المپیک منصوب شد.
«هادی قبادی» در حکمی از سوی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به عنوان رئیس امور اطلاع رسانی این شورا منصوب کرد.
«هادی قبادی» در حکمی از سوی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به عنوان رئیس امور اطلاع رسانی این شورا منصوب کرد.
رئیس جمهور در حکمی به پیشنهاد معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، اعضای جدید هیئت امنای پارک فناوری پردیس را منصوب کرد.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک با صدور دو حکم جداگانه اقدام به تعیین مشاور برای خود کرد.
سردار حسین رحیمی از ۱۶ مرداد ماه سال ۱۳۹۶ با حکم سردار حسین اشتری، فرمانده وقت پلیس کشور فعالیت خود به عنوان رئیس پلیس تهران بزرگ را آغاز کرده بود. مسئولیتی که تا امروز و با انتقال او به مجموعه فراجا ادامه داشت. از این پس نیز رحیمی به عنوان رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا که یکی از پلیس‌های تخصصی و تازه تاسیس در مجموعه فراجا محسوب می‌شود به فعالیت خود ادامه خواهد داد. پیش از رحیمی، سردار رضائیان ریاست پلیس امنیت اقتصادی فراجا را برعهده داشت.
یک نماینده پارلمان لبنان گفت که یک رئیس جمهور با دیدگاه اصلاحی می تواند بحران ها و مشکلات فعلی این کشور را حل و فصل کند.
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با صدور پیامی انتصاب سردار حسین اشتری به عنوان مشاور عالی محترم رئیس ستادکل نیروهای مسلح در امور امنیتی انتظامی را تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتصاب فرمانده کل انتظامی جدید کشور را تبریک گفت.
رئیس قوه قضاییه انتصاب سردار سرتیپ رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
انتخاب یک همجنس‌گرا به عنوان رئیس کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) انتقاد محافل صهیونیستی را در پی داشته است.
رئیس انجمن مینی فوتبال ایران به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون آسیا نیز انتصاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ