کیهان نوشت: اظهارات عجیب و غرض‌ورزانه این فعال اصلاح‌طلب (محمد صدر) به‌گونه‌ای است که طرف عربستانی را در موقعیت اعتدال و میانه‌روی! نشانده و طرف ایرانی را متهم به تندروی کرده و حال آنکه مواضع رادیکال، غربگرا و خصمانه طرف سعودی ظرف چند دهه گذشته، علت عمده اختلال در روابط همسایگی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر جریان صدر عراق در پیامی توییتری با هشدار تند به فعالیت‌های خزنده سفیر آمریکا در عراق اعلام کرد که عراق هرگز سرزمینی برای نشر مقاصد پلید اباحی‌گری دولتمردان آمریکا مبدل نخواهد شد.
رئیس جمهور دوم خرداد سال گذشته در صدر هیأتی عالی‌رتبه و به دعوت پادشاه عمان و با هدف ارتقای روابط در حوزه‌های تجارت، حمل و نقل، انرژی، گردشگری و به ویژه گردشگری سلامت عمان سفر کرد.
صدراعظم آلمان در حضور اعضای پارلمان اروپا در استراسبورگ در موضعی قاطع، بلندپروازی‌های رئیس جمهور فرانسه در مبدل کردن اتحادیه اروپا به قدرت «سوم» بزرگ جهانی بعد از آمریکا و چین را رد کرد.
پرسپولیس بالاخره در روز شنبه یک برد مهم به دست آورد تا خرافات را به باد فراموشی بسپارد.
نتایج بد بایرن با هدایت توماس توخل امروز نیز ادامه یافت و مونیخی ها در زمین ماینتس با وجود زدن گل اول، در نهایت 3-1 شکست خوردند.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضعف این تیم در امر گلزنی را یکی از عوامل اصلی اختلاف با صدر جدول دانست و گفت: اگر تمرکز پرسپولیس در خط حمله بیشتر بود جای سپاهان در رتبه نخست بود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: در سیاست خارجی دوست معنا ندارد چون همه کشورها دنبال منافع خودشان هستند و با هم رقابت دارند. مهم این است که این رقابت را رقابتی دوستانه کنیم و نگذاریم رقابت خصمانه شود.
محمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید با به قدرت رسیدن بنیامین نتانیاهو، خطر حمله اسرائيل به تاسیسات هسته‌ای ایران افزایش یافته است.
اولاف شولتس روز چهارشنبه با انتشار پیامی در توئیتر مدعی شد: «حکم اعدام علیه جمشید شارمهد غیرقابل قبول است. ما آن را به شدت محکوم می‌کنیم و از رژیم ایران می‌خواهیم این حکم را لغو کند»
شباب الاهلی در حضور ۹۰ دقیقه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود به تساوی مقابل الوحده رسید.
تیم‌های پایه باشگاه فولاد در تمامی رده‌ها یکی از شانس‌های اصلی برای قهرمانی هستند.
معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اتمام مرمت دیوار صوتی اتوبان صدر خبر داد.
شباب الاهلی در حضور ۵۴ دقیقه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود مقابل بنی‌یاس شکست خورد.
پژوهشگران به‌تازگی از عملکرد سیستم ایمنی در مجاری تنفسی و در صدر آنها، بینی، آگاه شده‌اند. بررسی این پژوهشگران نشان می‌دهد به هر میزان بینی و مجاری تنفسی گرم‌تر باشند، امکان حمله به ویروس‌های واردشده به بینی و از بین بردن آن‌ها و در نتیجه ابتلا به سرماخوردگی کاهش پیدا می‌کند، اما در سرما، ویروس‌های موجود در بینی سر حال شده و عملکرد سیستم ایمنی در ناحیه بینی کاهش پیدا کرده و چند ساعت بعد، نشانه‌های سرماخوردگی پدیدار می‌شود.
معاون حقوقی رییس جمهوری اقدامات صورت گرفته در شرکت ایران‌خودرو دیزل به منظور خروج از رکود و بازگشت دوباره به صدر تولید خودروهای تجاری در کشور را مثبت ارزیابی کرد و افزود: حمایت از تولید داخلی یکی از اصلی‌ترین رویکردهای دولت به منظور ایجاد اشتغال و توسعه صنعت داخلی است.
پالما امشب در غیاب دو ستاره ایران خود به مصاف نویا آپوستولی می رود.
پرسپولیس در شرایطی پس از هفته یازدهم در صدر جدول قرار دارد که یک تفاوت محسوس در این تیم نسبت به فصل پیش وجود دارد.
قزوین – تیم فوتسال کراپ الوند در هفته نهم لیگ برتر برای تصاحب صدرنشینی به مصاف میزبان مشهدی خود خواهد رفت.
«مقتدی صدر» رهبر جریان صدر خطاب به سردار «اسماعیل قاآنی» نوشته است: اگر ما بپذیریم که شما به ما حمله کنید بهانه‌ای برای دیگران نیز ایجاد خواهد شد که ما را بمباران کنند. در حالی‌که عراق، مانند (کشور) شما، کشوری مستقل است و خداوند شما را از هر شری حفظ کند.
نصف جهان در حالی میزبان بازی دو تیم قدیمی اصفهان است که قطعا هواداران آنها عطش زیادی برای تماشای از نزدیک این رقابت دارند.
انجام این حملات موشکی در شرایطی صورت می‌گیرد که از دیروز –دوشنبه- پس از اعلام کناره‌گیری دائمی مقتدی صدر از سیاست، منطقه سبز و بسیاری دیگری از مناطق بغداد به کانون درگیری صدری‌ها با نیروهای حکومتی تبدیل شده است.
پس از اعلام کناره‌گیری مقتدی صدر از تمامی فعالیت‌های سیاسی،اوضاع در عراق متشنج گزارش شده است و هواداران وی به ساختمان ریاست جمهوری حمله کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ