ژوزه مورینیو، مربی آ اس رم، در سه سال پیش‌رو در هیئت مدیره آکادمی ورزشی مهد عربستان فعالیت خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر ورزشی سابق رم معتقد است، مورینیو قابلیت به تحرک درآوردن توده مردم را دارد و نمی‎شود با او جر و بحث کرد.
پائولو دیبالا ممکن است در الاهلی هم‌بازی کولیبالی شود. بندی در قرارداد او وجود دارد که انتقالش را به عربستان راحت می‌کند، حتی اگر رم مخالف باشد.
ژوزه مورینیو با مارکو وراتی، هافبک بازیساز پاری‌سن‌ژرمن تماس گرفته و شخصا با او حرف زده تا این ستاره ایتالیایی را برای پیوستن به رم قانع کند.
با اعلام مطبوعات ایتالیایی، ژوزه مورینیو، سرمربی رم، تصمیم خود را برای ادامه حضور در جمع جالوروسی‌ها در فصل آینده گرفته است.
آنتونیو کاسانو، ملی‌پوش سابق فوتبال ایتالیا، بار دیگر با انتقاد از رفتارهای ژوزه مورینیو به او حمله کرد.
سرپرست حجاج کشورمان با بیان اینکه در کانون اخلاق باید از پیامبر اکرم (ص) درس اخلاق آموخت، گفت: آنچه در جامعه می تواند اثرگذار باشد اخلاق است و آنچه جامعه را به عقب می راند بد اخلاقی است.
با شکست رم در فینال لیگ اروپا مقابل سویا، ژوزه مورینیو برای اولین بار طعم ناکامی در یک فینال اروپایی را چشید.
ژوزه مورینیو در نشست خبری خود گفت پائولو دیبالا مصدوم است و به احتمال زیاد به فینال لیگ اروپا برابر سویا نخواهد رسید. او در این بین به تاتنهام هم کنایه زد.
رم به ژوزه مورینیو قول داده در تابستان دو بازیکن بزرگ برای او می‌خرد، به این امید که مربی پرتغال تسلیم وسوسه پی‌اس‌جی نشود و در رم بماند.
روبرت آندریخ، هافبک بایر لورکوزن، در آستانه بازی فردا با رم در نیمه نهایی لیگ اروپا، هشدار داد تیم مورینیو ممکن است دست به تحریک آنها بزند.
استعدادیاب‌های تاتنهام، منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن بازی تامی آبراهام را در جریان تساوی یک-یک رم با میلان از نزدیک تماشا کرده‌اند ولی معلوم نیست رم او را ارزان‌تر بفروشد.
بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد از رفتار سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال آاس رم انتقاد کرد.
پاری سن ژرمن که علاقه زیادی به استخدام ژوزه مورینیو برای فصل آینده داشت با پاسخ منفی او مواجه شد و آقای خاص به پاریسی‌ها اعلام کرد می‌خواهد ‌فصل آینده هم روی نیمکت رم بنشیند.
آینده ژوزه مورینیو در آ.اس.رم مبهم است و او برای ادامه همکاری شرط و شروط خاص خود را دارد.
سرمربی رم بعد از شکست تیمش مقابل کرمونزه اتهاماتی را به داور چهارم بازی وارد کرد.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق رم و رئال مادرید، ژوزه مورینیو را مورد انتقاد شدید قرار داد و گفت او هيچوقت مربی بزرگی نبوده است.
رابطه خوب هواداران رم و نیکولو زانیولو پس از اتفاقات اخیر از بین رفته و این از بنر اعتراضی علیه او کاملا مشخص است.
نیکولو زانیولو، ستاره ایتالیایی رم، از طرف ژوزه مورینیو در فهرست فروش قرار گرفته و او در فهرست بازیکنان جالوروسی برای دیدار روز یکشنبه مقابل اسپتزیا حضور نخواهد داشت.
پاتریس اورا معتقد است در تیم ملی فرانسه از کریم بنزما حمایت نشد چون برخی ملی‌پوشان به او حسادت می‌کردند.
مهاجم انگلیسی رم زننده گل تساوی تیمش مقابل میلان در دقیقه 3+90 بود.
آبراهام با ابراز خوشحالی از کار کردن زیر نظر مربی پرتغالی رم تاکید کرد که مورینیو از تیم ملی کشورش پیشنهاد دارد.
پائولو دیبالا برخلاف اخبار مایوس کننده‌ای که پس از مصدومیت پیرامون او وجود داشت سرانجام خود را به رقابت‌های جام جهانی قطر رساند.
مهلت پیش ثبت نام برای زائران اربعین تمدید شد
توتی که طی ماه های اخیر در ترغیب دیبالا برای پیوستن به رم نقش مهمی داشت، به او قول داد که در صورت آمدن به رم، حاضر است پیراهن شماره 10 خود را از بایگانی خارج کند و به او بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ