وقتی همه منتظر پنالتی بودند، پورتو دو گل تماشایی به فامالیکائو زد که ستاره ایرانی‌اش هم در آن نقش داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هفته سوم لیگ‌برتر فوتسال از ساعاتی دیگر با انجام یک دیدار ورق خواهد خورد.
فروش خودروهای برقی ساخت چین تسلا در ماه جولای کاهش یافت.
روبینیو فوتبال خود را از برزیل آغاز کرد و مقابل چشم‌های پله درخشید و به رئال مادرید راه یافت اما در شرایطی که همه منتظر ظهور یک اسطوره جدید بودند، ناگهان ورق برگشت...
از صبح تا شب کارم شده بود به آگهی‌های کاریابی زنگ زدن که بالاخره در یک سالن زیبایی با حقوق ناچیز مشغول به کار شدم. با یادآوری گذشته و جای خالی پسرم، افسردگی‌ام شدیدتر شده بود. یک روز صاحب سالن کنارم نشست و از حال و روزم گلایه کرد و گفت: با این سر و شکل به هم ریخته و چهره پریشان از این به بعد نمی‌توانم آنجا کار کنم. برای بهتر شدن افسردگی‌ام پیشنهاد کرد، قرصی را مصرف کنم، به اصرار یک ورق از قرص‌ها را به من داد. با اکراه قرص‌ها را گرفتم و به خانه برگشتم.
منصوره اتحادیه ۸۹ سال دارد. او مادر و مادربزرگ است. هر روزش به خواندن و پژوهش و ورق زدن اسناد می‌گذرد و صبحش در نشر «تاریخ ایران» شب می‌شود. او همه این‌ها هست، ولی هیچ یک از این‌ها او را به‌درستی توصیف نمی‌کنند. نکته جالب درباره زندگی خانم اتحادیه این است که او در یک سه‌راهی تاریخی جذاب به دنیا آمده و زندگی کرده است.
باشگاه فارست گرین تاریخ‌ساز شد و اولین باشگاه در تاریخ فوتبال حرفه‌ای انگلیس شد که یک سرمربی زن را برای تیم مردان انتخاب کرده است.
محققان دانشگاه ناگویا نازک‌ترین نانوورق‌ از جنس نانوذرات باریم تیتانات ساختند.
فاطمی امین با رای ۱۶۲ نماینده مجلس شورای اسلامی از وزارت صنعت، معدن و تجارت کنار رفت که عمده انتقادات به او هم به وضعیت خودروسازی بر می‌گشت.
چیزی که ما را خوشحال می کند و ما را دلگرم نگه داشته این حمیتی است که داخل باشگاه و تیم وجود دارد.خیلی متحد و هدفمند داریم جلو می رویم
سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا پس از شکست تیمش برابر ایران در دیداری تدارکاتی گفت: خیلی از بازیکنان ما برای اولین بار بود که دور هم جمع شده بودند.
میرزا رضا از کرمان آمده بود که شکایت حاکم کرمان را به عرض شاه برساند؛ اما روزگار طی چند سال طوری ورق خورد تا او با پنج‌لول روسی که برای قتل کامران میرزا خریده بود، ناصرالدین‌شاه را بکشد و بشود رضای شاه‌شکار.
کاپیتان پرسپولیس که پس از حضور در جام حذفی مقابل سپاهان ورق را به سود تیمش برگردانده بود، یک مصاف سخت دیگر با طلایی‌پوشان پیش رو دارد.
بارسا می‌توانست دیشب آلمریا را شکست دهد تا ضمن افزایش فاصله با رئال به 10 امتیاز، در شرایط روحی مطلوبی به ال‌کلاسیکوی کوپادل‌ری برسد، ولی حالا همه چیز برای ژاوی و تیمش متفاوت شده است.
لیونل مسی در دیداری دراماتیک و در دقیقه 95 توانست با یک ضربه کاشته تماشایی گل برتری پی‌اس‌جی را به لیل بزند. تنها چند ثانیه برای بهترین بازیکن دنیا کافی بود تا ورق مسابقه را برگرداند.
لیونل مسی در دیداری دراماتیک و در دقیقه 95 توانست با یک ضربه کاشته تماشایی گل برتری پی اس جی را به لیل بزند. تنها چند ثانیه برای بهترین بازیکن دنیا کافی بود تا ورق مسابقه را برگرداند.
به گفته هاواس، این مومیایی قدیمی‌ترین مومیایی پیچیده شده در ورق طلایی است که تا کنون پیدا شده است.
یک کشاورز چغندر در جمهوری چک، به‌طور غیرمنتظره‌ای یک ورق طلای مچاله شده را در زمین خود کشف کرد. باستان‌شناسان پس از بررسی این اثر نتیجه گرفتند که گنج کشف شده احتمالا قسمت جلوی یک کمربند چرمی است که مربوط به عصر برنز در حدود ۲۵۰۰ سال پیش است.
اگر قصد خرید ورق استیل را دارید، با ما همراه باشید تا بیشتر با انواع استیل از جمله ورق استیل 304 آشنا شوید.
سرمربی مس رفسنجان می گوید تیمش دچار بدشانسی های زیادی شده اما همیشه اوضاع اینطور نمی ماند و ورق برای آنها برمی گردد.
شرایط لیونل مسی در فصل جاری قابل مقایسه با کریستیانو رونالدو نیست و کاملا برتر از او کار کرده است.
استقلال با ارائه یک نمایش فوق‌العاده در خانه و برد مقابل نساجی توانست پاسخ محکمی به انتقادات بدهد.
ماجرای دستگیری اعضای این باند ساعت ۲ بامداد چهاردهم مرداد زمانی آغاز شد که نیرو‌های گشت نامحسوس کلانتری سناباد مشهد در خیابان دستغیب به یک دستگاه پراید مشکی رنگ مشکوک شدند که با چسباندن پنبه به برخی شماره‌های پلاک انتظامی، اعداد آن به شیوه‌ای بسیار ماهرانه تغییر یافته بود. وقتی نیرو‌های گشت به سه سرنشین پراید دستور «ایست» دادند، ناگهان ورق برگشت و راننده پراید در تاریکی شب پدال گاز را فشرد تا از چنگ پلیس بگریزد، اما پس از طی مسافتی، کنترل فرمان را از دست داد و خودرو با بلوکه‌های وسط بولوار در تقاطع خیابان فلسطین برخورد کرد.
کارشناس مارکا ضمن تمجید از بازی درخشان آنسو فاتی برابر رئال سوسیداد، گفت که نمی توان روی او قیمت گذاشت.
گزارش میدانی از روند پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان بیانگر این است که با گذشت چهار هفته از دستور دولت بر انجام این کار بانک‌ها می‌گویند بخشنامه‌ای دریافت نکرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ